לכבוד השנה החדשה: סדרת מפגשים עם תזונאי

לכבוד השנה החדשה: סדרת מפגשים עם תזונאי

השנה החדשה היא תמיד זמן טוב לעשות שינויים. בין אם תרצו להוריד במשקל, לחטב את הגוף או סתם להרגיש בריאים יותר. תזונה היא אחת הדרכים החשובות ביותר לעשות זאת. ומה היא הדרך הטובה ביותר להתאים את התזונה בשביל הצרכים שלכם? מפגש עם תזונאי כמובן. אז בואו נראה למה באמת כדאי להפגש עם תזונאי כמה זה יעלה ומה אתם יכולים לרוויח בשנה החדשה.

 

 

 

תזונה ברפואה מערבית

בשנים האחרונות הרפואה המערבית מתקדמת בצעדי ענק לכיוון רפואה אישית. שכן, לכל אחד ישנו מבנה גנטי שונה שממנו נגזרות משמעויות רבות על הבריאות שלנו. חלקנו יכולים לאכול כמות גדולה או קטנה יותר של אוכל ולהשמין או להרזות בדיוק באותה מידה. חלקנו יכולים לאכול אוכל כזה או אחר ללא משמעות אמיתית, בעוד שלאחרים אוכל מסויים יכול לגרום לבעיות בריאותיות קשות. לכן, מומלץ להיוועץ עם תזונאי, הוא יכול להתאים את התזונה שלכם בידיוק בשבילכם, כך תוכלו להפיק את המירב מכל ארוחה.

 

סדרת מפגשים עם תזונאי

אז החלטתם להפגש עם תזונאי, מה תקבלו במהלך הפגישות איתו?. ובכן, המפגשים יתחלקו לקטגוריות מרכזיות כאשר כל תזונאי יבחר היכן להתחיל ולאן להמשיך בהתאם לידע שלו ולצרכים שלכם. אולם, ישנם נושאים מרכזיים בהם תעסקו במפגשים אלו והם-

-התאמת תפריט אוכל המתאים לכם בידיוק. כך למשל תוכלו לדבר איתו על חומצות אמינו.

-תרכשו ידע מעשי בנוגע לאוכל אותו אתם צורכים, התעשה והאל תעשה של האוכל.

-הסברים בנוגע לקשר של אוכל וכושר, מה כדאי לאכול לפני ואחרי, מתי ואיך.

-בדיקה מקיפה של המשקל, אחוזי השומן והמזון שאתם צורכים במהלך היום.

-המלצות לבחירת מאמן כושר הנמצא בסביבה שלכם.

כידוע ידע הוא כוח, והידע שתרכשו במהלך הפגישה עם תזונאי או מאמן הכושר היא מהמפגשים החשובים ביותר אותם תעשו במהלך חייכם.

 

מה צריך לדעת לפני המפגש

כדי לדעת מה אתם צריכים לתזונאי צריך להיות כמה שיותר ידע עליכם. לכן, לפני המפגש מומלץ להגיע עם ידע על הדברים הבאים:

מה אתם אוכלים. האוכל שלכם אומר הרבה עליכם, המשקל, רמת העירנות וכו'. לכן, מומלץ לאבחן מה אתם אוכלים, הכמות המומצעת של ארוחה ושעות האכילה שלכם.

בדיקת דם. בדם שלכם, יש את האינפורמציה הרבה ביותר, לכן בדיקת דם תיתן לתזונאי שלכם את האינפורמציה הרבה והמדויקת ביותר בנוגע למצב הבריאותי שלכם. אם כן, לפני מפגש עם תזונאי מומלץ לבצע בדיקות דם ולהגיע איתן.

המטרה. לאור המטרה נבצע משימות ומשימות של ספורטאי מקצועי הן לא המשימות של אדם הרוצה להורדית במשקל וכו'. לכן הציבו מטרה עיקרית לפני המפגש עם התזונאי, כך הוא בתמורה יוכל לתת לכם את המשימות החשובות ביותר.

 

בניית תפריט תזונה

 

המפגש האידאלי

ניתן לשנות את מספר הפגשים שלכם על פי הצרכים שלכם. לדוגמא, אדם הרוצה לשנות את תפריט האוכל שלו, יוכל לבקש פגישה חד פעמית, בה תעברו על כל הדברים הכתובים לעיל ותצרו תפריט אוכל המותאם בדיוק בשיבלכם.

סוג המפגש הנפוץ ביותר הוא סדרה הנעה בין 3 מפגשים ל-6 מפגשים כאשר בכל אחד תקבלו עצות חדשות ותבצעו מעקב אחרי ההתקדמות שלכם. במידה ושנן שאלות התזונאי יוכל לענות עליהם. לכן סדרת מפגשים היא הפורמט המומלץ ביותר. בנוסף, קיימת דרך לאנשים הדורשים הדרכה צמודה, בדרך כלל ספורטאים הנדרשים לתפקוד מקסימלי ברגעים חשובים, ולכן תזונה נכונה במהלך השנה צריכה להיות תחת מעקב וניטור. בעזרת תזונאי ספורט יעודי תוכלו לשמור על מקסימום ביצועים במינימום מאמץ.

 

לסיכום

מפגש עם תזונאי יכול להיות אחד הצעדים המשמעותיים ביותר שלכם בשנה החדשה. אתם תתנו לו מזמנכם וספרו לו על אורך החיים שלכם, והוא בתמורה ייתן לכם שיעור חשוב על אוכל, תזונה, כושר והחיים בכלל. שכן, חיים בריאים מאושרים דורשים מאזן תזונתי נכון. אוכל לא בריא יהרוג אותנו בטרם עת סיבוכים כמו סוכרת, טרשת עורקים (לכתבה של כללית על טרשת) ותחלואה לבבית באופן כללי. אם כן, בסוף המפגשים עם תזונאי לא רק תיראו יותר טוב, גם תחיו טוב יותר.