איך להיות קוסם

תחום הקסמים הוא אחד התחומים שבשלב כזה או אחר, כל ילד התעניין בו. עם זאת, יש ילדים ומבוגרים שעבורם מופע קסמים איננו נושא להרהור חולף בדבר היתרון הטמון בביצוע קסמים, אלא מחשבה המלווה אותם כל הזמן, ושאיפה בלתי נשלטת להתמקצע בתחום ולהפוך לקוסם מן השורה. עבור האנשים האלה מיועד המאמר שלפניכם מהו בעצם קוסם, ומה התכונות החשובות הנדרשות לו? איך ניתן לרכוש השכלה וניסיון בתחום, ולהיות קוסם מקצועי?

קסם עם קלפים

קוסם – מה זה בעצם

קוסם הוא אדם בעל מיומנויות שונות, המסוגל לבצע פעולות הגורמות לאנשים לתהות האם הן אפשריות, ולעקוב בתדהמה אחרי תעלולים ופעלולים שונים שהוא מבצע, כחלק מההופעה שלו. כל אחד מהקסמים שהקוסם מבצע, כרוך בסוג של אחיזת עיניים, או יצרת אשליה חזותית או אחרת באשר למה שקורה באמת. עבור קהל הצופים מדובר בפעולה המסתיימת כהרף עין. עבור הקובם, לעומת זאת, מדובר בביצוע פעולה שאותה תרגל חזור ותרגל במשך ימים, שבועות, חודשים ושנים. זאת, על מנת שברגע הנכון. הפעולה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

התכונה החשובה ביותר הנדרשת לקוסם, היא אהבה רבה למקצוע ורצון להתמקצע בו עד לרמות הגבוהות ביותר. כל קוסם שואף להיות מסוגל להעלים פיל, אבל רק מעטים מסוגלים לעשות זאת. ומי ששואף גבוה – מגיע גבוה. תכונות אחרות הנדרשות הם ביטחון עצמי, והעדר פחד קהל, סוג של שיתוק האוחז באנשים הסובלים ממנו, כל אימת שהם צריכים לעמוד מול קהל. נהפוך הוא – הקוסם צריך לאהוב את הקהל שלו, ולרצות לגרום לו ליהנות. תכונה חשובה נוספת היא היכולת להתגבר על לחצים, ולהמשיך לתפקד גם כשלא הכל הולך כשורה. שכן זה טבעם של קסמים – הם לא תמיד מצליחים, ולעיתים זה עלול לקרות בזמן ההופעה.

איך ניתן לרכוש השכלה בתחום

לפני רכישת השכלה פורמאלית בתחום, כדאי מאד לחובב הקסמים להתחיל ולהתמקצע באופן עצמאי. יש ספרות ענפה בתחום, ויש גם מקומות שבהם ניתן לרכוש עזרים ואמצעים שונים המשמשים כל קוסם, בין אם הוא מתחיל ובין אם הוא מקצועי. אמנם בלתי אפשרי לרכוש מקל קסמים שיהיו לו ביצועים כמו של המקל של הארי פוטר, אבל בהחלט ניתן לרכוש אמצעים שיסייעו לכל קוסם פוטנציאלי להתחיל את דרכו ברגל ימין.ככל שחובב הקסמים מתאמן יותר, הוא מבין יותר את עולם הקסמים וכיצד הוא עובד. וככל שההבנה גדולה יותר, כך היכולת של הקוסם המקצועי לשלוט בפעלולים וקסמים חדשים הופכת להיות גבוהה יותר. לימודים מקצועיים בתחום, יכולים להצליח רק אם מי שרוצה להיות קוסם, יהיה מחויב בכל נימי נפשו למקצוע הזה, שהוא מרגש ותובעני כאחד.

אם יש לך עניין להפוך לקוסם איכותי ולהפוך את התחביב למקצוע, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת עם זיגי – קוסם ואומן חושים וטלפתיה לאירועים, ולהבטיח לעצמך מסלול לימודים איכותי ומעניין, שיכניס אותך לעולם חדש, מעניין ומהנה יותר מכפי שהעזת לחלום אי פעם.

לפרטים נוספים: https://zeegee.co.il

אולי תאהבו גם את:

לזהות פשפשים
איך מזהים פשפשים במיטה?

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים שניזונים מדם אנושי ויכולים לתקוף אזורים שונים בבית, כולל מיטות, רהיטים ואפילו בגדים. זיהוי פשפש המיטה בשלב מוקדם הוא חיוני

קרא עוד »
פורץ רכבים במרכז

נתקעתם מחוץ לרכב כשהמפתח נשכח בפנים? נשבר לכם המפתח במנעול? אם עניתם בחיוב על לפחות אחת מהשאלות הללו, זה אומר שאתם צריכים את שירותיו של

קרא עוד »