על הסכנה בעבודות הבניין

תאונות אשר מתרחשות בענף הבנייה הפכו לעניין שגרתי למדי, אולם הן ניתנות למניעה. כיצד? להלן הפרטים.

תאונות בענף הבנייה – עשרות הרוגים מדי שנה

אחד המקצועות אשר נחשבים למסוכנים ביותר הם ללא ספק מקצוע של עבודות בניין, וזאת לאור העבודה כי מדובר בענף בעל סיכון גבוהה ביותר לפגיעה, בתנאי כי אכן העובד איננו מיומן ואיננו משתמש בציוד בטיחות מתקדם. לצערנו, אנו עדים לכך כי בשנתיים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהיקף הפציעות של עובדי בניין, כאשר רק בשנה האחרונה נפלו אל מותם או נפגעו עשרות בני אדם. לכן, מדובר בענף מסוכן אשר מצריך מיומנות כמו גם עבודה עם חברה מקצועית אשר מבצעת הכשרות מתאימות, בייחוד בתחום של עבודות בטון. לצערנו, מדובר בענף אשר איננו מפוקח וכתוצאה מכך נפגעים לא מעט אנשים אשר מבצעים את העבודות הללו באופן עצמאי, או כאלו אשר מתקשרים עם חברות אשר שוכרות עובדים אשר אינם יודעים כיצד לעבוד עם הציוד, בדיוק כפי שקרה בשנה שעברה עת נער בן 15 נפצע באורח בינוני לאחר שימוש לא נוח במסור יהלום. ע"פ המומחים של חברת המנסרים ביהלום, החברה המובילה כיום בענף, הכלים הטכנולוגים בתחום של עבודות בטון השתכללו לאין ערוך ועל כן הסכנה לפציעות עלתה באופן דרסטי, כפי שיעידו הנתונים אשר נמצאים במשרד העבודה והרווחה.

צוות עובדים

עבודות בטון – עבודה אשר מצריכה מיומנות כמו גם רמה מקצועית גבוהה מהרגיל

כאמור, עבודות בטון הן עבודות מורכבות ביותר בתוך ענף הבנייה אשר מתרחשות מדי יום בכל רחבי הארץ, כאשר עבודות בטון יכולות להיות בעבור הריסת מבנים, ניסור של פתחים בממ"ד, ניסור קורות בטון כמ גם עבודות אינסטלציה ושיפוץ הבית. מדובר בטווח רחב של פעולות אשר במידה והן נעשות באופן חובבני, הסיכון לפציעה עולה, כאשר בלא מעט מהמקרים ניתן לראות כי מדובר בפציעות חמורות ביותר אשר יכולות להוביל לקטיעה של איברים. לכן, זכרו כי אם אתם זקוקים לעבודות בטון מכל סוג יש חובה להתקשרות עם חברה מקצועית אשר לה צוות עובדים מיומן, כך שתוכלו להיות בטוחים כי העבודות יתבצעו במועד אשר נקבע ועם אחראיות מלאה לשלומם של העובדים.

עבודות בטון באמצעות חברת המנסרים ביהלום

חברת המנסרים ביהלום מחזיקה בצוות עובדים מיומן ומקצועי אשר עובר הכשרות בכל הרף כמו גם עושה שימוש בציוד מגן מתקדם ואיכותי אשר שומר עליהם בזמן העבודות, כמו גם על הסביבה. לאור העובדה כי מדובר בחברה אחראית אשר דואגת לשלומה של עובדיה, תוכלו להיות בראש שקט כי העבודות אשר יתבצעו יהיו ברמה הגבוהה ביותר ועם אחראיות מלאה, כחלק מאמנת השירות של החברה. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים, היכנסו לאתר הרשמי של חברת המנסרים החזקים בכתובת https://www.a-designer.co.il או במספר 073-3942900.

אולי תאהבו גם את: