כיצד תתחזקו את הספות בבית

רכישה של ריהוט יוקרתי לבית, עשויה לשפר מאד את ההרגשה הכללית, הן תוך כדי שימוש בריהוט כאמור והן בהרגשת העושר המתלווה אליו תוך כדי השימוש ולאחריו, עם זאת, היווצרות כתמים ולכלוך בריטוט הזה, עלול לגרום למפח נפש, ולהרגשה מוצדקת למדיי של אכזבה. זאת, בעיקר אם לריהוט, כולו או חלקו, נגרמו כתמים מכוערים ובעייתיים. מהם הגורמים להיווצרות כתמים על הריהוט בכלל ועל הספות עור בפרט? כיצד ניתן למנוע את המצב הזה, מבלי להתייחס לריהוט כאל כלי קודש ולהימנע מלעשות בו שימוש מועיל? היכן ניתן לבצע ניקיון תקופתי של פריטי הריהוט השונים, במטרה לשמור עליו נקי וחיוני?

כיצד נוצרים כתמים

אמרה שחוקה גורסת כי ידיעה והבנה של הבעיה היא צעד חשוב בדרך לפתרון שלה. בשורות הבאות נעסוק, לפיכך, בגורמים השונים להיווצרות כתמים בריהוט. עם הגורמים כאמור לעיל ניתן למנות מזון שנשפך או נפל על הריהוט, כתמי שמן כתוצאה מחומרים אחרים שהריהוט החשף אליהם או, כל כמה שלא נעים להזכיר את זה, פליטות של ילדים או בעלי חיים, דווקא על גבי הריהוא. כשמדברים על פליטות, מדובר בעיקר על קיא, או לעיתים גם על שתן או צואה. כתמים כאלה נוצרים כשהילד עסוק בשלו, ושוכח ללכת לשירותים, או כשהכלב המשפחתי או החתול שכח את הנימוסים ואת החינוך הטוב, ובחר לעשות את צרכיו דווקא על הספה בסלון.

על מנת להימנע מבעיות כאמור לעיל, חשוב לנקוט בכמה פעולות פשוטות. הראשונה- להשתדל לאכול אך ורק על גבי השולחן. אם הדבר לא מתאפשר, מומלץ מאד לכבות את כל הספה לפי שמתחילים לאכול, או לכל הפחות את הסביבה המיידית של הסועדים. באשר לחיות המחמד – יש להעניק להם את כל התנאים שימנעו מהם את הצורך להשתין דווקא על הספה. הדרך כלל, אם דואגים לצאת לטיול עם חיית המחמד פעמיים או שלוש ביום, לא אמורות להיות בעיות. הבעיות נוצרות כשמונעים מהן את מה שמגיע להן, והדבר מתבטא בעשיית צרכים בבית.

באשר לניקיון – חשוב להקפיד על ניקיון תקופתי עם חברת Clean Tech, כולל במקומות מוצנעים. די מפתיע לגלות אילו דברים ניתן למצוא שם, החל מפריטי לבוש, עבור דרך מזון ישן שהרקיב וכלה במטבעות או בשטרות כסף שנפלו, ונשארו שם תקופה ארוכה.

אם יש לך ריהוט יוקרתי וספות איכותיות ויש לך עניין לתחזק אותן, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לביצוע ניקיון יסודי יחד עם פעולות תחזוקה שוטפות, שיסייעו לך לשמור הן על הניקיון והן על המראה האיכותי והחיוני של הריהוט והספות בבית לאורך זמן. אנשי המקצוע המיומנים של קלין טק יחזרו אליך בהקדם ויסייעו לך בכל האמור בניקיון רהיטים בכלל, וניקיון ותחזוקת ספות בפרט. המומחים שלנו אמונים על ביצוע ניקיון מוצלח בכל מצב, תוך שימוש בסודות המקצועיים השמורים של החברה שלנו.

רוצים להמשיך לקרוא על שמירה על החפצים בבית והריצוף בזמן שיפוץ לחצו כאן.

אולי תאהבו גם את:

ניקוי מרצפות
מה הוא ניקוי מרצפות?

אומרים שהאנשים בעולם נחלקים ל – 2 סוגים: חולי ניקיון ואלו שלא אכפת להם לחיות בסביבה מלוכלכת. אין זה משנה מי אתם מבין השניים. שכן,

קרא עוד »