כמה עולה הובלה ברמת גן

אם בעבר תל אביב היתה העיר שהיא מרכז העניינים וששווה לעלות אליה לרגל, הרי שהיום רבים גילו את הקסם הטמון דווקא בערים הסמוכות לה. במקום לשלם אלפי שקלים בחודש עבור דירות קטנות וישנות, הקסם של ערים כמו גבעתיים, רמת גן, קרית אונו ועוד הולך ומחלחל עוד אל הצעירים שמחפשים את הדרך החדשה שלהם במרכז. בשביל שלא תרגישו שאתם הולכים אל הלא נודע, בואו נבדוק בידח כמה עולה הובלה ברמת גן.

 

מכל המקומות – דווקא רמת גן?

נשמע מוזר? אז זהו, שממש לא! בשנים האחרונות צעירים מכל קצוות הארץ מחפשים את הדירה המושלמת עבורם באיזור המרכז, זאת כדי להתקרב לאיזורי תעשייה מרכזיים יותר שנמצאים בדרך כלל בעיר הגדולה תל אביב. אולם ההיצע התל אביבי מתבסס בעיקר על דירות ישנות מאוד, חלקן במצב שבכלל לא ראוי למגורים, וחלקן פשוט יקרות מאוד.

רמת גן היא אחת מהערים השכנות שמציעות דירות הרבה יותר גדולות, משופצות או חדשות ובמחיר הגיוני, כל זאת עשר דקות נסיעה בלבד ממרכז העניינים, ושלא לדבר על רמת גן עצמה שהפכה גם היא לעיר בילוי לא פראיירית בכלל.

 

כמה עולה הובלה ברמת גן?

שירותי הובלה ברמת גןמוצעים על ידי חברות רבות, אולם המחירים של כולן אמורים להישאר פחות או יותר באותם האיזורים. הובלה ברמת גן יכולה להתבצע גם עבור דירות וגם עבור משרדים, והמחירים כמובן משתנים בהתאם.

אז בואו נתחיל ונראה מחירי הובלה ברמת גןעבור דירות:
*הובלה ברמת גן של דירת חדר הכוללת עד עשרה קרטונים – בין 600-900 ₪.
*הובלה ברמת גן של דירת שני חדרים הכוללת עד 20 קרטונים– בין 800-1,200 ₪.
*הובלה ברמת גן של דירת שלושה חדרים הכוללת עד 35 קרטונים – בין 1,100-1,600 ₪.
*הובלה ברמת גן של דירת ארבעה חדרים הכוללת עד 50 קרטונים –בין 1,600-2,100 ₪.
*הובלה ברמת גן של דירת חמישה חדרים הכוללת עד 65 קרטונים – בין 2,100-2,600 ₪.
*הובלה ברמת גן של דירת ששה חדרים הכוללת עד 85 קרטונים – בין 2,600-3,200 ₪.

*הובלות משרדים ברמת גן נע בטווח של  1,000 – 8,200 ₪.

 

איך כדאי לעשות הובלה ברמת גן?

הובלה ברמת גן והובלות בכלל כדאי לעשות באמצעות חברת הובלות מקצועית, מומלצת ועם מחירים הוגנים.בחיפוש קצר באינטרנט תוכלו להגיע לעשרות חברות שמציעות הובלה ברמת גן, אולם כדאי לא להסתפק בזה, אלא כדאי גם לחפש המלצות באופן יזום בדפי הפייסבוק ובאתר החברה.

חברה מומלצת עבור הובלה ברמת גן היא חברת אירית. החברה מציעה שירותי הובלה ברמת גן ובכלל ברחבי הארץ, במחירים טובים ובשירות ללא דופי. החברה, מלבד שירותי הובלה, מציעה גם שירותי אריזה וסבלות, ודואגת שתהליך המעבר שלכם יהיה פשוט, קל וקצר ככל שאפשר. מאחלים לכם התמקמות נעימה!

 

ארגז פתוח וסגור

אולי תאהבו גם את: