מתנה למעבר דירה

כולנו מכירים את המעמד המרגש, שבו בני משפחה או חברים עובדים לדירה חדשה. המעבר בדרך כלל מביא איתו את אירוע חנוכת הבית. אף אחד מאיתנו לא אוהב להגיע בידיים ריקות לחנוכת הבית, ועל כן נדאג להצטייד מראש, ונגיע עם מתנה למעבר דירה. קיים מגוון עצום של מתנות, ובמאמר זה ננסה למצוא מתנה למעבר דירה שתשמח את הדיריים הטריים.

מתנה אדומה

סוגי מתנה למעבר דירה

מבין המגוון הרחב, קיימות מתנות שהן נפוצות יותר להענקה למעבר דירה. בין מתנות אלו נוכל למצוא תמונה חדשה וצבעונית, מתקן להפצת ריח נעים למרכז הבית, חנוכייה מעוצבת, שלט חדש לבית עם שמות המתגוררים בו, ועוד.

לרוב, מתנה למעבר דירה תהווה קשר ישיר עם הבית החדש, ולעיתים היא תהווה ביטוי לקשר שבין מעניק המתנה לבין מי שמקבל אותה.

בחירת מתנה למעבר דירה

אז איך בוחרים מתנה למעבר דירה? הרי הדירה היא חדשה, וסביר להניח שעדיין לא הזדמן לנו לבקר בה. אם המתנה למעבר דירה שנבחר להביא מתקשרת באופן ישיר לעיצוב הבית, כדאי ומומלץ לבחור אותה לפי העיצוב שבה.

בעידן שבו גם אם לא יצא לנו לבקר במקום מסויים, נוכל לקבל תחושה שהיינו בו דרך תמונות וסרטונים, נוכל לבקש מהדיירים החדשים תמונות וסרטונים, ולהתחיל "להרגיש" את הדירה.

טיפים לבחירת מתנה למעבר דירה בהתאם לעיצוב הבית

באתר של חברת בול-עץ תוכלו לשוטט בין מגוון עיצובים לבית, שיסייעו לכם לשאוב השראה עבור בחירת מתנה למעבר דירה. באתר תוכלו להסתכל על מגוון עיצובים של חלל הסלון, לדוגמה, ולהתאים לו מתנה.

אם הבית החדש מעוצב בסגנון בהיר יותר, כמו במערכת הישיבה הקלאסית דגם פלורינה, נמליץ להתאים מתנה למעבר דירה שהיא כהה, בצבע שאינו לבן. למשל, מתנה למעבר דירה נהדרת שתתאים עם מערכת הישיבה הזו, יכולה להיות שעון עם מסגרת שחורה, או ערכת מדפים שחורים, שישמשו למשל כעמדה לספרים או פסלים קטנים.

כמתנה למעבר דירה המותאמת למערכת הישיבה הפינתית מדגם גראנדה הכהה, נמליץ על מתנה שצבעה בהיר או צבעוני, על מנת לשמור על יחס נכון בין צבען הכהה של הספות, לבין הצבעים האחרים בחלל. כריות נוי אדומות, למשל, הן רעיון נפלא, שיכול להוות מתנה למעבר דירה שגם תוסיף צבע עז לבית, וגם תוסיף נוחות למערכת הישיבה.

מתנה למעבר דירה – לחדר ההורים

אם החלטתם להביא מתנה למעבר דירה ספציפית לחדר ההורים, תוכלו למצוא באתר שלנו דוגמאות לעיצוב חדרי הורים. דוגמאות אלו יכולות לעורר יצירתיות, ולעזור לכם לשלב באופן מושלם בין צבעי וסוג המתנה שלכם, לבין סגנון עיצוב חדר השינה.

למשל, חדר שינה בדגם אביב, כולל בתוכו מיטות, שידות ומראה לבנה. מתנה למעבר דירה מהממת שתשתלב כאן, יכולה להיות תמונה צבעונית, ש"תשבור" את הנקיון הלבן, ותוסיף צבע ואווירה חמימה.

אנחנו מקווים שעזרנו, ומאחלים בהצלחה בבחירת מתנה למעבר דירה!

אולי תאהבו גם את:

עגילי יהלום
5 מתנות שנשים אוהבות

קניית מתנות לנשים היא אחת הדרכים המצוינות להראות להן את ההערכה והאהבה שלכם אליהן. באופן זה, אתם יכולים להביע את תחושת האכפתיות העמוקה שלכם כלפיהן.

קרא עוד »