אוזו צ'אוונג סמוי – מלון מפנק בלוקיישן מושלם

אוזו צ'אוונג – OZO Chaweng Samui – סמוי הוא מלון 4 כוכבים שנמצא בלוקיישן מעולה בצ'אוונג ביץ' – מטר מהמים וגם סמוך לרחוב הראשי. במלון המודרני תוכלו להתפנק בחדרים יפים עם עיצוב צעיר. מחכה לכם גם בריכה כיפית, חדר כושר, שתי מסעדות ובר.

חוף צ'אוונג הפופולרי והכיפי נמצא במרחק מטרים ספורים מהמלון. עם מי טורקיז וחול רך, מדובר בחוף מושלם לטבילה במים, רביצה על החול וספורט ימי.

הבריכה של המלון גדולה ויפה והיא מוקפת בעצים טרופיים, מיטות שיזוף ושמשיות. בבר הבריכה תוכלו להצטייד במשקאות קרים, חטיפים ושאר פינוקים.

רגילים לעשות אימון כושר בבית? אל תוותרו גם בחופשה. חדר הכושר של אוזו צ'אוונג סמוי מחכה לכם עם מיטב הציוד, והאביזרים והמשקולות.

החדרים בעיצוב צעיר, מודרני וקליל. הצבעים בהירים ורהיטי עץ ופרקט מחכים לכם בכולם. תוכלו ליהנות ממיזוג אוויר, מאוורר, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, כספת עם מקום למחשב נייד, פינת ישיבה, שולחן, מיני בר וקומקום. גם חדר הרחצה מעוצב עם סטייל מגניב ויש בו מקלחת, מוצרי טיפוח בחינם ומייבש שיער. מהמרפסת המרוהטת תוכלו לראות נוף מעולה של הים או הבריכה.

באוזו צ'אוונג סמוי תמצאו גם חדרים המתאימים למשפחות. ילדים יכולים להעביר את הזמן בבריכת הילדים, לצפות בערוצי ילדים בחדרים וליהנות מארוחות ילדים במסעדות. הורים יכולים להזמין שירותי שמרטפות.

רשת האינטרנט האלחוטי של המלון זמינה עבורכם ותוכלו לגלוש עליה בחינם וללא הגבלה.

מסעדת "איט" מגישה לכם 3 ארוחות ביום. את הבוקר מקבלים שם עם בופה עשיר, מלא בפירות, ירקות, מאפים, מנות בריאות ומרעננות. בשאר היום הולכים שם על מנות בינלאומיות בהשראת המטבח המקומי ועם חומרי גלם טריים ואזוריים. "סטקד" הוא המקום להגיע אליו בשביל אוכל מושחת יותר ומנחם. תמצאו שם המבורגרים ענקיים ועסיסיים, סטייקים ועוד פינוקים.

טיילת צ'אוונג הפופולרית וגם אצטדיון האגרוף התאילנדי פטבונצ'ה נמצאים 400 מטר מהמלון. אגם צ'אוונג נמצא 1 ק"מ ממלון וכך גם סנטרל פסטיבל סמוי. אם תתרחקו מעט, תגיעו לכפר הדייגים ובודהה הגדול, שנמצאים 5 ק"מ מהמלון. מסיבות הפול מון המפורסמות בריין ביץ' נמצאות 17 ק"מ משם. אל מל התעופה הבינלאומי סמוי אפשר להגיע בקלות והוא נמצא רק 3 ק"מ מהמלון. בית חב"ד המקומי נמצא במרחק הליכה קצר מכם.

הקבלה במלון מאוישת 24 שעות ביממה והצוות ישמח לעזור לכם בכל עניין שיתעורר. בעמדת התיירות תקבלו את המידע על האטרקציות באזור ואפילו תוכלו להזמין כרטיסים למקומות ופעילויות. במקום מציעים גם שירותי שמרטפות וכביסה.

אם אתם שוכרים רכב, תוכלו להחנות אותו בחינם בחניה של אוזו צ'אוונג סמוי.

אוזו צ'אוונג סמוי

אולי תאהבו גם את:

מיטה זוגית
בריטניה – פנים רבות לה

כשאנחנו אומרים אירופה, אנחנו נוטים להכליל את כל היבשת, לשים את כולה תחת הגדרה אחת. אבל כפי שמקסיקו שונה מברזיל, כך גם פורטוגל שונה מנורבגיה

קרא עוד »
הפלגות בים התיכון

יצא לכם לשמוע על הרבה מאוד אנשים שכבר נהנו מחופשות של הפלגות בים התיכון והתחלתם לחשוב על האפשרות הזאת גם אתם? אם כך, בהחלט אפשר

קרא עוד »