איך וולט נכנסה לחיינו בסערה במהלך הקורונה?

עם הגעתו של נגיף הקורונה לישראל, נכפה עלינו להסתגר בבתים במטרה לצמצם את התחלואה.

ההסתגרות בבתים השפיעה על המשך חיינו במישורים רבים, ובעיקר המיטה חורבן על חובבי הבילויים והמסעדות.

ההבנה שהמצב הולך להימשך עוד זמן רב, אילצה את אותם האנשים לביית את הבילויים שלהם, ולתרגל הנאה ומפגשים חברתיים בין ארבעת כותלי הבית.

האם זה היה קל? בהחלט לא! הרי הדבר הכי בסיסי הוא שתהיה לך החירות לצאת מהבית מתי שמתחשק.

למזלנו הרב, ישנן חברות רבות שנרתמו במהלך התקופה הזו לסייע במשימת ההסתגלות למצב.

אותן החברות מאפשרות לנו לא לוותר על הנאות החיים גם כשאנחנו מסוגרים בתוך הבית, אחת מהן היא וולט.

אז איך וולט הפכה להיות אחת מהחברות הפופולריות ביותר במהלך הקורונה?

 

מהי הדרך האולטימטיבית כיום לבלות? לראות סרט ולהזמין אוכל מוולט

נגיף הקורונה שפרץ לחיינו בסערה, גרם לנו להתייחד עם עצמנו ולחשוב על דרכים יצירתיות שיסייעו לנו בהפגת השעמום. הזמן חולק לרוב בין צפייה ממושכת בסרטים וסדרות בנטפליקס, לעיסוק בתחביבים ישנים שרצינו לפתח ולא היה לנו אף פעם זמן  לבין שיחות חולין עם בני הבית. בין לבין, הצורך בהנאות ובריגושים חדשים חשף רבים לשירותיה של וולט. החברה החלה לצבור תאוצה ופופולריות בקרב המסוגרים, והשימוש בשירותי ההזמנות עלה בהתאם. אחד הדברים שהפכו את וולט לכה פופולרית, הוא ההיצע הרחב של אוכל שיש בה, החל במשלוחי מנות ממסעדות (אסייתיות, איטלקיות וכו') וכלה בחומרי גלם איכותיים שאפשר לבשל איתם בבית. לאחרונה נוספו לוולט גם שירותי משלוחים של יינות, מוצרי פארם ואף פרחים! מי שלוקח חלק בכל החוויה הצרכנית המהנה, הם שליחי וולט, שמסיעים את ההזמנה עד לפתח ביתו של הלקוח.

 

וולט מתאימה את עצמה למגבלות הקורונה- כיצד?

מאחר ומגבלות הקורונה לא מאפשרות חשיפה לאנשים שאינם בני הבית, עולה השאלה כיצד השליח יכול למסור את ההזמנה ללקוח. כדי לעמוד בהנחיות ולשמור על בריאותם של השליחים ושל הלקוחות, יש אפשרות לבקש שהשליח יניח את המשלוח מחוץ לדלת, והטיפ יושאר במסך "סיום ההזמנה" שיופיע באפליקציה. כמו כן, לאור המשבר הכלכלי שפקד את המסעדות, בוולט החליטו לת מענק על סך 10,000 שקלים לכל מסעדה שמשתמשת בשירותי החברה (בהתאם להיקף הפעילות החודשית של בית העסק).

 

נשארתם ללא עבודה בקורונה? גם בזה וולט תוכל לסייע

לאור הפופולריות ההולכת וגדלה של וולט במהלך הקורונה, הביקוש לשליחים עלה בהתאם. בוולט שליחים מועסקים כעצמאיים לכל דבר, וכל שנדרש מהם הוא אמצעי תחבורה איתו יוכלו להתנייד ברחבי הערים. נוסף לזה, השליחים יכולים להחליט מה יהיה היקף המשרה – הם קובעים מתי וכמה שעות לעבוד בשבוע. אם זה נשמע כמו משהו שעשוי להתאים לכם, כדאי להתחיל!

 

איש שרות

אולי תאהבו גם את: