איך PRP יעזור לטיפול בשיער

טיפולי PRP  הפכו לנפוצים בשנים האחרונות. נשים וגברים רבים מרחבי הארץ והעולם פונים למרפאות האסתטיקה כדי לטפל בנשירה אגרסיבית שהם חווים. המדריך הנוכחי יצא להכיר מקרוב את ההליך, כדי להבין איך הוא עוזר לטיפול בשיער. הישארו אתנו ותגלו את כל המסקנות החשובות שהגיעו לידינו בנוגע לטיפול החדשני.

 

מה זה בכלל שיטת PRP?

חשוב להכיר מקרוב את השיטה המדוברת, רגע לפני שנרחיב אודותיה. נסביר כי מדובר בהזרקה של פלסמה שעשירה בטסיות לאזור הקרקפת. כאשר המטרה הסופית של הטיפול היא לאפשר למטופל לצאת עם שיער שופע (מדובר במי שיש להם דלילות בשיער וגם אנשים שסובלים מהתקרחות).

PRP

זו הדרך שמובילה לתוצאה הרצויה

הבטחנו לכם שנסביר איך PRP יכול לעזור לכם בטיפול ושיקום השיער ואנחנו כאן כדי לקיים. נסביר שהטיפול מתבסס על הפלסמה של המטופל (זו נחשבת לחלק העיקרי בהרכב של הדם שזורם בגופנו. ניתן לשאוב אותה באמצעות בדיקת דם פשוטה. הפלזמה וטסיות הדם נחשבים לחומרים הפעילים שבאים לידי ביטוי בעת הליך PRP לשיער. הזרקתם לקרקפת מובילה להזרמת הדם באזור. תרחיש זה מביא בסופו של דבר לצמיחה מחודשת של השיער. שכן, יש בחומרים הטבעיים האלה תאי גזע וחומרים שמובילים לריפוי של זקיקי השיערה.

 

מדובר בטיפול טבעי לחלוטין

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בתוצאות של טיפול PRP לשיער מבלי לציין שמדובר בטיפול טבעי לחלוטין. זה היתרון המשמעותי שנוגע להליך שמתבצע תוך שאיבת דם ממקום אחד בגוף והעברתו למקום אחר. בחרנו לציין זאת, כדי להדגיש שיש לא מעט טיפולים שכוללים שימוש בחומרים שהגוף שלנו לא מכיר. השימוש בהם עשוי להוביל לתגובות קשות כמו אלרגיה או זיהום.

טיפול שיער PRP

הטיפול היעיל ביותר

PRP יעזור לטיפול בשיער שלכם, בגלל שהוא נחשב לטיפול עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. מטופלים רבים שעברו את ההליך יוכלו להעיד שהם נהנים משיער שופע, לאחר תקופה ממושכת שבה הם חוו נשירה בלתי פוסקת.

 

רוצים לחוות בעצמכם את התוצאה? זה המקום שאליו תצטרכו להגיע

מי מכם שירצו לעבות את מראה השיער שלהם, יצטרכו לפנות למרפאה מוסמכת בלבד. שכן, מדובר בהליך שכולל שימוש במחטים ומצריך מקצועיות בכל הנוגע להזרקות החומר. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור אודות מכונים שונים ולוודא מראש שהמקום הנבחר מבצע את הטיפול על ידי רופא מוסמך. את הבירור ניתן לבצע תוך תשאול גולשים ברשת, קריאת חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל או חיפוש אחר ביקורות מצד גורמים שאתם סומכים עליהם.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את שיטת PRP המוכרת ואת הדרך שבה היא עוזרת לטפל בשיער. בשלב זה אתם יודעים שמדובר בהליך שכולל החדרה של פלסמה וטסיות של דם לקרקפת, כך שנותר לכם רק לפנות למקום מומלץ שמבצע את ההליך על ידי רופא מוסמך.

PRP

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »