אין אונות? אין בעיה

בשנים האחרונות, קושי בתפקוד המיני ובעיות זקפה הופכות נפוצות יותר ויותר. יתכן שמדובר בקשיים מנטליים כמו לחץ או עומס, וייתכן כי מדובר בקשיים פיזיים הקשורים להורמונים, אכילה לא נכונה ועוד. אז הנה כמה טיפים להתמודדות ופתרונות שונים.   

 

התוודעות לבעיה

השלב הראשון הוא להבין שהקושי שאתם חווים הוא תקין ואפילו נורמטיבי. שגרת היום-יום השוחקת מכילה בתוכה ניהול של חיי העבודה וחיי החברה, לוח זמנים צפוף, משפחה ועוד ולמעשה, היא אחת מהסיבות הנפוצות לקשיים בתפקוד המיני. בארצות הברית למשל, 18% מהגברים הודו כי הם סובלים מבעיות זקפה כבר מגיל 20.

במחקר שערכו באוניברסיטת בולטימור, כמחצית מכלל הגברים הנבדקים הודו שהם חווים קושי להחזיק זקפה לאורך זמן ולמעשה, חווים שפיכה מוקדמת. בישראל, סקסולוגים טוענים כי מדובר בכ-32% מכלל הגברים, שסובלים מקשיים בתפקוד המינ.

לאור נתונים אלו, ניתן להבין שאתם לא לבד וכעת, אפשר להתקדם לפתרון. פתרונות לא חסרים, וכיום יש גם פתרונות אלטרנטיביים כמו ויאגרה טבעית ועוד.חשוב לזכור, הזנחה של הנושא לא תוביל לשיפור באיכות החיים או בקשרים אותם אתם מנהלים.

 

מה הם הגורמים לבעיה?

 

קשיים פיזיולוגיים

ניתן לחלק את הסיבות לבעיה ל-2 סוגים, הראשון הוא התפקוד הפיזיולוגי. תפקוד פיזיולוגי כולל אכילה לא מסודרת, מחסור באימונים וספורט, צפייה מרובה בטלוויזיה, בעיות משקל ועוד. כשמדובר בבעיה פיזיולוגית, יש לנסות ולהבין מהו הגורם המרכזי שאפשר לטפל בו.

אם נעשה רפלקסיה ונבחן את הפרמטרים, כמעט לוודאי נגלה שהתפקוד שלנו לוקה בחסר באחד מהם, אחרי שמצאנו את הפרמטר, כל מה שעלינו לעשות הוא להשקיע בו תשומת לב. אם למשל הבחנתי כי איני אוכל מסודר, אנסה לדאוג לאכול בשעות קבועות. ועדיין, חשוב לזכור שנדרשת השקעה של אנרגיה, זמן ומאמץ רב.

 

קשיים מנטליים

הסיבה השנייה היא התפקוד המנטלי שלנו. אורח החיים במאה ה-21 הוא כזה הנוטה להשמנה, אנחנו עובדים במשרד על כיסא, כדי שנוכל לחזור לספה הנוחה שלנו ולאכול כל מה שבא ליד. כך, אנחנו שוכחים את עצמנו ואת בריאות התודעה שלנו ונכנסים לשגרה שמשפיעה על תפיסת המציאות שלנו.

תפקוד מנטלי לוקה הוא כזה שבו האדם מפחית מהערך שלו, או לא מעריך את עצמו. כלומר, הוא אינו ידאג לעצמו כפי שהיה דואג לחברו הטוב ביותר, לפעמים אפילו מדובר בטייס אוטומטי.

התמודדות עם קשיים מנטליים יכולה להיות התייעצות עם סקסולוגים מומחים, מדיטציה, תרגילי טנטרה עם בן/ת הזוג ועוד.למעשה, התמודדות עם הבעיה דורשת מאיתנו זמן, אנרגיה ומאמץ. קיימים מקרים בהם קשה לשנות את אורח החיים והפתרון אינו פשוט כפי שנדמה.

 

מה שחשוב הוא לדעת שיש פתרונות

בין אם מדובר בבעיה פיזיולוגית ובין אם מנטלית, קיימים כלים שמאפשרים לפתור את רוב הבעיות הנוגעות לזקפה:

– תרגילי טנטרה

– ויאגרה טבעית

– ג'ל טסטוסטרון

– ייעוץ עם סקסולוגים מומחים

– תרופות מרשם

רק זכרו, הגוף והנפש הם אחד, טיפול באחד מהם יוביל ממילא לטיפול בשני.

אין בעיה

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »