ארבעה הבדלים בין הסוככים השונים למרפסת

מרפסת היא תוספת מדהימה לבית, המזמנת לכם גישה מלאה לאוויר הפתוח ולנוף המצוי מעבר לביתכם.

אחד מהדברים שעשויים להשפיע על היכולת לשבת ממושכות במרפסת, הוא מזג האוויר.

בימים של חורף ושל קיץ אנו חשופים במיוחד לתנאי מזג אוויר קיצוניים, המתבטאים בגשם או בקרני שמש חזקות בהתאמה.

הסוכך הוא הפתרון האולטימטיבי למי שרוצה להשתמש במרפסת שלו גם בימים כאלו, משום שהוא מכסה על השטח.

ישנם מני סוגים של סוככים, כאשר כל אחד מהם יעיל עבור מצבים שונים.

מכורח העניין, הבחירה בסוכך צריכה להיעשות בהתאמה לצרכים האישיים ולתנאי השטח.

לפניכם ארבעה הבדלים בין הסוככים השונים למרפסת, שכדאי לקחת בחשבון בעת הבחירה.

 

מפני מה מגן סוכך המרפסת?

סוגים שונים של סוככים למרפסת מספקים סוגים שונים של הגנה. חלק מהסוככים מגנים במיוחד מפני קרני השמש, אולם הם לא אפקטיביים בזמן שיש רוחות חזקות. לעומתם, ישנם סוככים שמגנים בהגדרה מפני הכל- שמש, רוח וגם גשם במידת הצורך. חשוב להבין את מידת החשיפה מהמרפסת שלכם למשקעים, בהתבסס על מזג האוויר הרווח במקום בו אתם גרים, וכך לבחור סוכך למרפסת שנותן מענה לצורך שלכם.

 

סוג סוכך המרפסת

חלק מסוככי המרפסת מהווים מעין גג שמכסים על שטחה של המרפסת, כך שהם נתלים מלמעלה. ישנם סוגים אחרים שמהווים פרגולה קיימת, והם נתמכים בעמודים ששעונים על דפנות המרפסת. גם החומרים מהם עשוי הסוכך מושפעים מסוג הסוכך עצמו, ונבחרים בהתאם לתצורתו.

 

סוג הפתיחה של סוכך המרפסת

הבדל נוסף בין סוגי סוכך מרפסת הוא אופן הפתיחה של הסוכך. השיטה המודרנית והמקובלת כיום היא פתיחה חשמלית, אשר באמצעות מנגנון חשמלי שהותקן בסוכך, ניתן לפתוח ולסגור אותו באופן שיטתי ובלי מדי מאמץ. יש מי שעדיין מעדיף את השיטה הידנית, במסגרתה הפתיחה והסגירה של הסוכך נעשות באופן פיזי.

 

מחירי סוכך מרפסת

כמו בכל קטגוריה המציעה מספר פריטים, גם בין הסוגים השונים של סוככי מרפסת יש הבדלים במחירים. מחיר הסוכך מושפע מההבדלים שהזכרנו להלן, וכן ממידות הסוכך, מטיב חומרי הגלם ומעוד פרמטרים שסביר להניח יוצגו בפניכם במעמד המכירה. מאחר וסוכך מרפסת הוא דבר שמותקן לתקופה ארוכת טווח, חשוב לשים לב שהוא עונה על כל הדרישות והצרכים האישיים שלכם במרפסת, גם אם ההשקעה תהיה גבוהה במקצת משציפיתם.

 

ולסיום, התאימו את סוכך המרפסת לצרכים האישיים שלכם

כאשר מתקין הסוכך מגיע לבצע התקנה של סוכך במרפסת שלכם, ודאו שהוא עונה פיזית על הצרכים האישיים שלכם, כשם שהובטח. היערכו מראש טרם הגעתו בבדיקה של מידות ובהערכה בסיסית של תנאי מזג אוויר. אם אתם חושבים שיש משהו מתאים יותר עבורכם, ציינו את זה בפניו כך שידאג להתקין את הדבר האידיאלי. אל תתפשרו על הבחירה שלכם.

 

חנות

אולי תאהבו גם את:

שני כיסאות
איך לבחור כסאות בר לבית?

יש מקומות בבית שלא ניתן לוותר עליהם. מקומות אלה ישמשו אותנו בכל זמן שהותנו בבית ולכן הם חשובים מאוד, הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפונקציונאלי.

קרא עוד »