ארבע מתנות ליולדת שאפשר לקנות ברגע

חברה טובה ילדה? לאחת העובדות במשרד נולד תינוק? את בדרך לבקר את בת הדודה האהובה והתינוקת החדשה שלה ולא מצאת עד עכשיו מתנה מפנקת? אל ייאוש, אפשר למצוא מתנות מקסימות ליולדת גם בלי להיערך זמן רב מראש. הנה כמה רעיונות למתנות שכל יולדת תשמח לקבל.

 

חיתולי טטרה רכים ומפנקים במיוחד

כל אמא יודעת שחיתולי טטרה הם מוצר רב שימושי. הם מגינים עלינו מהפליטות של התינוק, מאפשרים לנו לחצוץ בין התינוקת ובין משטח שנרצה להשכיב עליו כמו משטח החתלה בשירותים ציבוריים או כמו ספה או פוף, והיא גם האופציה הכי בריאה ואקולוגית אם רוצים לנגב את התינוק ממשהו. אם לעצמך היית קונה טטרות לבנות פשוטות, כדאי שתדעי שיש גם טטרות יפהפיות ומעוצבות, וכמובן רכות ומפנקות שיכולות בהחלט לשדרג כל מתנה שתקני ליולדת. אל דאגה, לא חייבים להזמין אותן במיוחד מחו"ל, ואפשר בהחלט להשיג אותן בקלות ובמהירות אם את צריכה מתנה ליולדת מהיום להיום.

מתנות

צעצועים רכים בשחור לבן

תינוקות רכים עוד לא רואים צבעים, ולכן ההעדפה היא לחשוף אותם לתוכן ויזואלי – צעצועים, ספרי עגלה, מובייל – בעיקר בשחור לבן. העניין הוא שלקנות צעצועים לניובורן מרגיש המון פעמים כמו בזבוז, כי זו קנייה מאוד קצרת טווח. תוך כמה חודשים הקטנטן גדל וזה מפסיק להתאים לו. ופה בדיוק נכנסות לתמונה החברות וקרובות המשפחה שיקנו ליולדת את מה שהיא לא תקנה לעצמה. צעצועים רכים בשחור לבן שאפשר לדגדג איתם את התינוק, לתת לו לתרגל אחיזה או לטעום – יכולים להיות פתרון מעולה למתנה ליולדת. חשוב כמובן להקפיד על איכות ותווי תקן, כמו כל מוצר שתינוק יכול להכניס לפה.

מתנות

שמיכת תינוק

כמו צעצועים בשחור לבן, גם שמיכת תינוק היא פריט עם חיי מדף קצרים, שלפעמים כאימהות צעירות לא ממש בא לנו להשקיע בו יותר מדי כסף. מצד שני, כל אחת מכירה את התחושה של לראות אמא אחרת שבעגלה של התינוק שלה יש שמיכה מהממת ומיוחדת, אולי אפילו כזו שנסרגה ביד, וקצת לא נעים כשבעגלה שלך יש שמיכה פשוטה. חוץ מזה, כמו שכבר אמרנו, תינוקות נוטים ללכלך הרבה, ואם יש משהו שאנחנו רוצות לחסוך לחברות טובות זה את הצורך לייבש מהר שמיכה באמצע הלילה. אז אופציה מצוינת עבור מתנה להולדת בן או בת יכולה להיות שמיכת תינוק רכה ומפנקת, לעריסה או לעגלה.

 

מגבת חיבוק

מקלחות לתינוקות קטנים זה יכול להיות קטע די מלחיץ בפעמים הראשונות. מגבת חיבוק, כזו שעוטפת את התינוק וגם את הראש שלו באופן בטיחותי, היא פריט שימושי ביותר ליולדת. מכיוון שתינוקות קטנים נוטים גם ללכלך כל פריט טקסטיל שבקרבתם, זה ממש לא נורא אם היולדת תקבל מגבת חיבוק נוספת לזו שהיא כבר קנתה או קיבלה, בטח אם היא רכה ומפנקת במיוחד.

מתנות

אולי תאהבו גם את:

עגילי יהלום
5 מתנות שנשים אוהבות

קניית מתנות לנשים היא אחת הדרכים המצוינות להראות להן את ההערכה והאהבה שלכם אליהן. באופן זה, אתם יכולים להביע את תחושת האכפתיות העמוקה שלכם כלפיהן.

קרא עוד »