האם אפשר להזמין אוכל לאוגרים עד הבית?

אוגר יכול להיות אכלן די נלהב והדבר היחיד לו הוא מצפה במהלך היום, לאוגר שלכם יש חילוף חומרים מהיר והוא נחשב יצור בעל מטבוליזם גבוה. אוגרים הם יצור מופלא היכול ללעוס אוכל במשקל של עד 10% במהלך של 24 שעות, כאשר תזונת האוגר מאוזנת הוא מגדיל את תוחלת חייו ושומר על אורך חיים בריא.

הדיאטה של האוגר צריכה להיות מורכבת בעיקר מפחמימות ודגנים ומים טריים כמובן. אז ברור לכולנו שאוכל אוגרים צריך להיות בזמינות גבוה עבורו, במאמר זה נלמד על אוכל אוגרים והיכן ניתן להזמינו כך שיגיע אלינו הביתה במשלוח?

 

אז מה אוגרים אוכלים?

אוגרים יכולים להיות מאוד נוחים בתחום המזון, הם מאוד אוהבים לאכול, יש כמה סוגי אוכל לאוגרים ורצוי הם יכללו בעיקר דגנים, פחמימות, פירות וירקות. בתפריט שלהם ניתן למצוא בעיקר גרעינים, זרעים, עשבים, שעורה, חיטה, אפונה, פתיתי תירס וכדומה. רצוי לשלב במזון שלהם גם ירקות ירוקים כמו ברוקולי ופירות כמו מלון ותפוח. כשאתם מגישים לאוגר את המזון שלו השאירו לו את הקליפה והזרעים של הירק זה יעסיק ויאתגר אותו.

 

איזה סוג מזון יש להימנע מלתת לאוגר?

חשוב לדעת ממה להימנע לתת לאוגר לאכול, ישנם מזונות שיכולים ממש להזיק לבריאותו לכן חשוב מאוד לשים לב מה הוא מכניס לגופו. אסור לתת לאוגר שלכם לאכול בצל, שום ופירות הדר, גם מזונות ממתוקים ומזונות המכילים שומנים. במידה ואתם רוצים לפנק את האוגר שלכם אתם יכולים לתת לו חתיכות קטנטנות של ביצה קשה או ירקות. האוגר היא קטנה אומנם אוכל עד 10% ממשקל גופה ביום אך חשוב לתת לו מזון בחתיכות קטנות בהתאם לגודל שלו.

 

היכן ניתן לרכוש מזון אוגרים?

כיום בשוק יש מגוון רחב של סוגי מזון אותם ניתן למצוא בכל חנות שמוכרת מזון לבעלי חיים, אותם מותגי מזון מייצרים תערובות מזון המכילים מספר רכיבים. אם אתם מרגישים שהאוגר שלכם קצת בררן עם האוכל שלו והוא אוהב לאכול רק דברים מסוימים ניתן לתת לו מזון בצורת כופתיות שנאכלות בבת אחת ויש בהן את כל המרכיבים להם הוא זקוק. מעבר למזון לאוגרים חנויות החיות גם מציעות חטיפים המותאמים במיוחד לצרכי האוגר, ישנם גם מקלות לעיסה ואבני קלציום שמעסיקות אותו ומסייעות לו לשמור על שיניים בריאות, שיניים קצרות וחזקות.

לסיכום: קל מאוד להאכיל את האוגר, יש מבחר גדול של סוגי מזון שניתן לספק לו וגם אנחנו יכולים בבית לפנק אותו בירקות ודגנים שיעשירו את בריאותו וישמחו אותו. בכדי להזמין אוכל עבור האוגר ניתן להיכנס לאתרים באינטרנט של רשתות או חנויות לחיות מחמד המחזיקות במזון לבעלי חיים, להזמין את האוכל שאתם בורחים עבורו ולבקש שההזמנה תגיע במשלוח עד לביתכם, ממש בקלות.

מזון אוגר

אולי תאהבו גם את: