4 היתרונות במחברת ספירלה מעוצבת לעסק שלכם

 אחת השיטות הוותיקות והנפוצות לפרסום וקידום עסק, הינה הזמנת מוצרים ממותגים עם הלוגו של החברה.

המוצרים הממותגים אמורים למצוא את דרכם אל לקוחות פוטנציאלים – וכך להגביר את הסיכויים שביום בו הם יזדקקו לשירותים שאתם מציעים, הם אכן יפנו אליכם.

אחד המוצרים השימושיים ביותר שניתן למתג, הינה מחברת הספירלה שכולנו מכירים ואוהבים. מהם היתרונות שלה בעבורכם?

 

פרסום ושיווק

מחברת שנושאת על גבי הכריכה שלה את לוגו החברה, יכולה בעזרת העיצוב הנכון למשוך את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאלים. לקוחות המגיעים למשרד ורואים שאתם עושים שימוש במחברת בעיצוב מיוחד ויוקרתי מקבלים רושם חיובי ורציני על המקום. בנוסף, תוכלו לתת את המחברות המעוצבות כמתנה ללקוחות פוטנציאלים במהלך ימי עיון של החברה, או בכל הזדמנות עסקית שצצה לכם. הלקוחות תמיד יעריכו מתנה שימושית ויפה, ואתם תרוויחו פרסום נוסף לעסק שלכם.

 

ניצול מקסימלי של המיתוג

לעומת מוצרים אחרים אותם נהוג למתג, שיכללו בדרך כלל את הלוגו של החברה שלכם פעם אחת בלבד, את מחברת הספירלה תוכלו למתג מספר פעמים. מלבד עיצוב הכריכה, תוכלו לעשות שימוש בדפים הראשונים במחברת לפרסום השירותים או המוצרים שהחברה שלכם מציעה. בנוסף, שם העסק שלכם ופרטיו יכולים להופיע בראש כל עמוד, או בתחתיתו. כך אתם מגיעים למקסימום חשיפה בפני הלקוח בכל פעם שהוא משתמש במחברת.

 

שימושיות

ניתן להזמין מחברת ספירלה במגוון רחב של גדלים, בהתאם לצורך ולשימוש. במידה והתכנון הוא לעשות שימוש במחברות אלה בעיקר במשרד, אפשר להזמין מחברות בגודל 4A. מחברות בגודל 5A ישמשו אתכם גם מחוץ למשרד כיוון שהן בגודל קל יותר לנשיאה. אם ברצונכם לשלוח את סוכני השטח שלכם עם מחברת בעיצובכם, רצוי להזמין מחברות בגודל 6A, שהוא גודל קטן יחסית – בסגנון פנקס. את מחברת הספירלה תוכלו לעצב כרצונכם, הן מבחינת צבעים והן מבחינת אלמנטים עיצוביים. אם תרצו את עזרתו של מעצב גרפי, תוכלו לבקש זאת מחברת הדפוס אליה פניתם.

 

אורך חיי המוצר

מחברות ספירלה, בעיקר מכריכה קשה, אינן נשחקות בקלות. העברת הדפים קלה וזורמת, והכריכה שומרת על המחברת מבלאי והתקמטויות. מבחינתכם זהו יתרון עצום – המחברת והלוגו שלכם יישארו עם הלקוחות הפוטנציאלים לזמן רב יותר, וכך תישארו גם אתם והחברה שלכם בתודעה שלהם.

 

אז למה אתם מחכים?

היתרונות של יצירת מחברת ספירלה מעוצבת לעסק שלכם ברורים – היא מספקת לכם פרסום לאורך זמן בין אם לקוחות נחשפו אליה במשרד, ובין אם נתתם להם אותה במתנה. היא מציגה אתכם באור יוקרתי, ובנוסף יכולה לשמש אתכם במספר דרכים בעבודה השוטפת במשרד. מחברות ספירלה נשמרות לאורך זמן, כך שככל שהמחברת שלכם תהיה יפה יותר ושימושית יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יעשו בה שימוש רב יותר.

 

יומן

אולי תאהבו גם את:

משפך שיווקי
6 דרכים לבניית משפך שיווקי

היום כבר לא מספיק פשוט למשוך לקוחות פוטנציאליים, אלא חשוב להעביר אותם דרך משפך שיווקי מובנה שעוזר להפוך אותם ללקוחות נאמנים. משפך שיווקי הוא גישה

קרא עוד »
אתר אינטרנט
4 טיפים לקידום האתר שלך

העידן הטכנולוגי הוביל לשינויים משמעותיים בכל הנוגע לקידום העסק. מביני עניין בתחום יודעים שכל בעל עסק צריך להחזיק היום באתר מקצועי שיציג את השירות או

קרא עוד »