הכירו את כרטיס האשראי החדש – סקאימקס

גם אתם מן הסתם לא מפסיקים להשתמש בכרטיס האשראי שלכם ולשלם בעזרתו על כל העסקאות שאתם מבצעים. אנחנו כבר עמוק במאה ה- 21, וכסף מזומן הפך למוצג מוזיאוני.

למה צריך להסתובב עם סכומים גדולים במזומן ולהסתבך עם עודף, כשאפשר פשוט לשלוף את הכרטיס המגנטי ולסגור את הסיפור בתוך כמה שניות? ואכן, לכולנו יש לפחות כרטיס אשראי אחד אם לא יותר, ובעזרתו אנחנו משלמים בסופר, בחנות הבגדים, בקניות דרך רשת האינטרנט, ועוד.

אנחנו הולכים לספר לכם כאן על קטע די משתלם: לקבל תמורה על כל עסקה שאתם מבצעים בכרטיס האשראי שלכם. כן, ממש כך, הגיע הזמן שכרטיס האשראי שלכם יתחיל לפרגן לכם ולעבוד אצלכם, במקום שאתם תהיו אלו שעובדים אצלו.

 

המרת נקודות טיסה

כבר לא מעט שנים קיים בשוק כרטיסי האשראי עולם שלם של נקודות אשראי. הרעיון הוא די פשוט, על כל סכום מסוים שבעל הכרטיס משלם הוא צובר נקודה, ואת אותן נקודות הוא יכול לממש ברכישות של מוצרים שונים על פי תנאי הכרטיס. אחד המוצרים הכי פופולריים היה נקודות טיסה. כולנו אוהבים מאוד לטוס לחו"ל ולראות עולם, וחברות האשראי השונות הציעו המרה של נקודות אשראי בכרטיסי טיסה.

טִיסָה

כרטיס האשראי סקאימקס

אם מה שקראתם עד עכשיו נשמע לכם מעניין, אתם חייבים להכיר את כרטיס האשראי החדש, שהוא ללא ספק כרטיס האשראי הכי משתלם ללקוח. בכרטיס האשראי סקאימקס תהנו מיחס המרה מדהים: על כל 160 ₪ שישולמו בעזרת הכרטיס תצברו נקודת טיסה.

אם מדובר על עסקאות מול גופים ששייכים למדינת ישראל, חברת החשמל לדוגמא, תצברו נקודת טיסה עבור כל 320 ₪. אחרי שתצברו כמות מספקת של נקודות תוכלו לרכוש לעצמכם כרטיס טיסה וליהנות מחופשה מפנקת בחו"ל.

 

אז מה מיוחד בכרטיס האשראי סקאימקס?

כרטיס האשראי סקאימקס ייחודי בכמה היבטים שהופכים אותו לסופר משתלם. קודם כל, יחס ההמרה שלו הוא חסר תקדים. חשבו על זה, 160 ₪ זה סכום שאנחנו מגהצים בלי לחשוב בכלל, אתם לא צריכים להוציא המון כסף דרך כרטיס האשראי כדי לקבל נקודות טיסה. יתרון נוסף שלא קיים בכרטיסי אשראי אחרים הוא שאין אותיות קטנות.

את נקודות הטיסה שלכם תוכלו להמיר בכרטיסים של כל חברות התעופה, בטיסות לכל יעד ובכל תקופה בשנה. היתרון השלישי הוא שתוכלו להמיר את נקודות הטיסה הללו גם למאות מלונות ברחבי ישראל. כך, אם לא מסתדר לכם לטוס מסיבה כלשהי, הנקודות לא מתבזבזות והן עדיין מסדרות לכם חופשה שווה ומפנקת.

 

סיכום

אם אתם אנשים שמשלמים על רוב העסקאות שלכם בכרטיס אשראי, ונראה לכם שכדאי שגם כרטיס האשראי יחזיר לכם בחזרה, אתם יודעים בדיוק מה יהיה כרטיס האשראי הכי משתלם מבחינתכם. כרטיס האשראי של סקאימקס יעבוד אצלכם ויטיס אתכם ליעדים שווים.

כרטיס אשראי חדש

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »