רומנטיקה באירופה – לאן שווה לנסוע?

סוף שבוע פנוי, ירח דבש, או סתם ככה בלי סיבה – מכירים את זה שאתם רוצים לצאת לחופשה רומנטית אבל חשוב לכם שתהיה קרובה לבית כדי לא לבלות יותר מדי זמן בטיסות ואם אפשר על הדרך אז גם שמחיר הטיסה יהיה נוח, האוכל יהיה מצוין והנופים יהיו כאלה שעוד תתגעגעו אליהם? וובכן, מזל שאנחנו כאן! הסירו דאגה מלבכם – ריכזנו לפניכם מספר רעיונות שכדאי להשתעשע בהם לקראת החופשה הבאה שלכם. תהנו!

ברוז', בלגיה

ברוז' היא אחת הערים היפהפיות ביותר בבלגיה ויש שיגידו כי באירופה כולה. מדובר בעיר גותית עתיקה מלאה במבנים מרשימים במיוחד שנשמרו היטב עם השנים, כך שאפילו שיטוט רגלי בין רחובותיה וסמטאותיה הצרות והצבעוניות כשלעצמו, הוא קסום ומיוחד במינו.

את העיר מקיפות חומות ביניהן שזורים תעלות מים, מבנים היסטוריים ואטרקציות תיירותיות רבות להנאת גדולים וקטנים כאחד – מוזיאונים רבים, חנויות שוקולד מושחתות עם קינוחים טעימים במיוחד, פארקים יפים ונקודות תצפית יפהפיות.

טוסקנה, איטליה

טוסקנה הוא למעשה בשמו של אחד המחוזות היפים ביותר בארץ המגף הידוע בזכות נופים ירוקים רחבי ידיים ועוצרי נשימה, בהם שזורים כפרים קטנים לצד עיירות ציוריות, מבנים עתיקים וכמה אתרי תרבות ומורשת מרתקים.

תיירים רבים המגיעים לטוסקנה לנים בה ומטיילים בה במסגרת "טיול כוכב" – כלומר משתמשים בה כנקודת בסיס וממנה יוצאים לטיולי יום בערים ובאטרקציות הסמוכות, כמו פירנצה, ונציה וסיינה.

זהו אחד המקומות הקסומים ביותר באיטליה והוא מתאים לחופשה רומנטית ולא רק עבור סוף שבוע קצרצר אלא גם לפרקי זמן ארוכים יותר. כך או כך, הודות למטבח האיטלקי המשובח מובטחת חוויה טעימה במיוחד.

סנטוריני, יוון

אם חשקה נפשכם ביעד רומנטי אבל לא עשוי מדי, אחד כזה שלמרות המוני התיירים המבקרים בו מצליח לשמור על אותנטיות – זהו היעד עבורכם.

בסנטוריני אווירה כללית כה שלווה ונינוחה שהיא לבדה מקנה למקום קסם מיוחד שלא קיים באף מקום אחר. האווירה הנעימה לצד שקיעות מהיפות בעולם, הטברנות התוססות, החופים המרהיבים והאוכל העשיר הופכים את החופשה לחלומית.

אם לא די בכך אז זה הזמן לציין כי מדובר ביעד שהטיסה אליו מישראל קצרה וזולה במיוחד ואם מקדימים להזמין את כרטיסי הטיסה ומקומות הלינה ולא מחכים לדקה ה-90, אפשר להנות מחופשה זולה למדי.

פרובנס, צרפת

צרפת כשלעצמה היא אחד היעדים אשר נחשבים לרומנטיים ביותר בעולם ולא סתם הסרטים הרומנטיים המפורסמים ביותר צולמו ביעד הנחשק בו השפה המדוברת היא שפת האהבה.

אך לא רק פריז, בצרפת נמצא חבל פרובנס אשר טומן בחובו את החופשה הרומנטית המושלמת – ים טורקיז, כפרים ציוריים, מבנים עתיקים ודרכים יפהפיות העוברות בין כרמים ושדות לוונדר מרהיבים. האוכל המקומי מצוין והיין יחמם וישמח את לבכם.

פראג, צ'כיה

עיר הבירה של צ'כיה ידועה בזכות יופיה אך למעשה מדובר בעיר מלאה באטרקציות אשר סובבת כולה סביב תיירים, כך שכל החולקים עמכם את האטרקציות, הסועדים לצדכם במסעדות והמברכים אתכם לשלום – תיירים הם.

בפראג מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, אתרי היסטוריה ומורשת עתיקים שנשמרו היטב עם השנים, סמטאות פתלתלות מלאות בנקודות חן קסומות ואוכל טעים וזול במיוחד. כרטיסי הטיסה אומנם לא מהזולים ביותר בהשוואה ליעדים אחרים באירופה, אך כל המסביב הופך את החופשה לכזאת בה התמורה לגמרי שווה את המחיר.

 

מלונות

 

אולי תאהבו גם את:

מיטה זוגית
בריטניה – פנים רבות לה

כשאנחנו אומרים אירופה, אנחנו נוטים להכליל את כל היבשת, לשים את כולה תחת הגדרה אחת. אבל כפי שמקסיקו שונה מברזיל, כך גם פורטוגל שונה מנורבגיה

קרא עוד »
הפלגות בים התיכון

יצא לכם לשמוע על הרבה מאוד אנשים שכבר נהנו מחופשות של הפלגות בים התיכון והתחלתם לחשוב על האפשרות הזאת גם אתם? אם כך, בהחלט אפשר

קרא עוד »