המתנה האולטימטיבית לחובבי אדרנלין: קורס קארטינג

זה לא פשוט למצוא מתנה הולמת עבור מי שחיים ונושמים אדרנלין. שכן, אלה יצפו לקבל חוויה עוצמתית ובלתי נשכחת. המדריך הנוכחי ירכז את כל הפרטים שעליכם לדעת אודות המתנה האולטימטיבית שתתאים לכל חובב אדרנלין. קראו את האינפורמציה שתוצג בשורות הבאות ותהיו בטוחים שתעניקו מתנה שאין שניה לה – קורס קארטינג מקצועי.

 

מה זה אומר בכלל?

קורס קארטינג הוא שיעור מרוכז שאורך בין 4 ל – 5 שעות בדרך כלל (משך הלימוד משתנה ממקום לימוד אחד לאחר). במהלך הקורס הסטודנטים לומדים את כל המידע התיאורטי שישמש אותם בסופו של דבר לנהיגה בכביש. נדגיש שהלימודים נערכים תחילה בתוך כיתת לימוד. כאשר אלה מגיעים לסיומם, ניתן לעבור לנהיגה המעשית שמתבצעת על גבי המסלול שנמצא במרחק הליכה משם. חשוב לציין שמדובר במתנה שניתן להעניק לילדים ומבוגרים כאחד. יש לבדוק תחילה שמקבל המתנה עונה על הקריטריונים הבאים שנחשבים לתנאי הקבלה של הקורס:

  • מעל גיל 10
  • מעל גובה 1.40

קורס קארטינג

מה לומדים במסגרת הקורס?

קורס קארטינג נחשב לענף ספורט בעל חשיבות גבוהה. בשונה מסוגי ספורט אחרים, כמו כדורסל או טניס, הקארטינג מצריך היכרות נרחבת עם כלי הרכב והציוד האישי שנלווה לפעילות הספורטיבית. מי שיעניקו קורס קארטינג במתנה לקרוביהם, צריכים לדעת שמדובר בקורס על רמה שמעניק את כל הכלים הדרושים, כדי שניתן יהיה לעלות על הכביש בביטחון. בשלב זה אתם יודעים שיש הרצאה תיאורטית ולאחריה ניתן לעלות על הכביש וליישם את המידע שנלמד. נסביר בקצרה שהרצאה זו מועברת בכיתה ובמהלכה מוצגים הנושאים החיוניים הבאים:

  • טקטיקות לעקיפה נכונה
  • היכרות עם היגוי והתת היגוי
  • הסבר אודות החלקות בכביש ואיך ניתן להימנע מהן
  • הסבר אודות בלימות חירום ואפשרות להעברת משקל
  • החוקים של המרוץ

 

למה זו מתנה אולטימטיבית?

הענקת קורס קארטינג כמתנה לחובבי אדרנלין הינה מתנה אולטימטיבית. שכן, היא מאפשרת למקבל המתנה ליהנות ממסלול קארטינג זמין (בתיאום מראש מול המקום). אם לא די בכך, בסיום הקורס, המשתתפים מקבלים תעודה שמאפשרת לכל אחד מהם לקחת חלק במרוצי קארטינג שמתקיימים במהלך השנה בארץ.

קורס קארטינג

איך אפשר להעניק את המתנה?

הענקת הקורס במתנה מצריכה מכם יצירת קשר עם מסלול קארטינג מקצועי. שיחה עם נציג מטעם המקום תאפשר לכם לקבל שובר ייחודי ולשמור מקום למשתתף בקורס הקרוב. אם אתם חוששים לשריין מקום מראש, כדאי שתדעו שבמרבית המקרים ניתן לשנות את תאריך הקורס, במידה ומקבל המתנה יגלה שהוא לא יכול להגיע במועד הנבחר.

 

לסיום

שובר לקורס קארטינג זוהי המתנה האולטימטיבית שכל חובב אדרנלין ישמח לקבל. עכשיו אתם מכירים בעובדה הזו, כך שעליכם רק לפנות למסלול קארטינג מקצועי שיספק לכם שובר מתנה, כדי שתוכלו להגשים לאדם אהוב את החלום שלו מבלי להתאמץ כלל.

קורס קארטינג

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »