הסיבות לחוסר הסתגלות למשקפי מולטיפוקל

כל מי שסובל מבעיית ראייה יודע עד כמה הדבר מציק ועד כמה אנו נמצאים בבעיה חמורה.

בעבר כאשר סבלנו מבעיית ראייה לקרוב ולרחוק היינו צריכים שתי זוגות משקפיים והדבר היה מהווה בעיה רצינית ביותר.

כיום יש המצאה אשר משנה סדרי עולם בעולם הרפואה והראייה והיא משקפי מולטיפוקל.

משקפיים אלו מאפשרים לנו לראות יותר טוב לרחוק ולקרוב וזה יתרון גדול.

אך אי אפשר להתעלם מכך כי יש מקרים בהם יש חוסר הסתגלות למשקפיים אלו.

הסיבות לחוסר ההסתגלות הן:

1) אי התאמה של המשקפיים לאישון, קרי בעיה בעדשה.

2) העדשה לא תואמת את אורח החיים של המשתמש במשקפיים

3) זווית של העדה אל מול העין

הסיבות הללו יוצרות בעיה רצינית וככל שנלך אל אופטומטריסט יותר טוב כך נוכל להבטיח כי לא תהיה לנו בעיה עם המשקפיים ועל כך אנו חייבים לתת את הדעת.

 

האם כדאי להזמין משקפי מוטליפוקל מסין?

עליכם להבין כי היצור של משקפי מולטיפוקל כך שיתאים לכם הוא לא עניין של מה בכך ולכן אנו חייבים ללכת למומחה רציני במשקפי מולטיפוקל שייצר את העדשות. על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש משמעות אדירה לשאלה איזה משקפיים אנו מזמינים ועל רקע זה עוד יש לציין כי לא כדאי להזמין את המשקפיים מחו"ל ובטח שלא מסין. נכון סביר להניח כי משקפיים מסין יעלו פחות אך הסיכוי שהמשקפיים יתאימו לכם ויהיו טובות שואף לאפס. לכן אל תתפשרו ולכו אל מומחה ישראלי אשר ייצור את המשקפיים בצורה הטובה ביותר שיש ויבטיח כי המשקפיים שלכם תהיינה ברמה גבוהה.

 

מה היתרונות של משקפי מולטיפוקל?

אז מדוע כל כך כדאי ללכת עם משקפי מולטיפוקל, מה היתרונות הגדולים של משקפיים אלו אל מול משקפיים רגילים? אם כן אתם צריכים להבין כי משקפי מולטיפוקל מאפשרים לנו לראות גם לרחוק וגם לקרוב בו זמנית וזה יתרון עצום. נגמרו הימים בהם היינו צריכים להחליף משקפיים כל אימת שהיינו עולים להגה או קוראים ספר או סתם עובדים אל המחשב. כך זוג משקפיים אחד מספיק לנו לראייה קרובה ורחוקה וזה יתרון עצום שאי אפשר להכחישו. לכן אם אתם סובלים מראייה גרועה גם לרחוק וגם לקרוב אין ספק שאתם צריכים לנסות לפחות משקפי מולטיפוקל.

 

מדוע לא כדאי לי להזמין את המשקפיים הזולות ביותר?

עוד נקודה שאנו רוצים להדגיש היא שיש משמעות אדירה לשאלה איזה משקפיים אתם קונים וזאת מכיוון שיש הרבה מאוד סוגים של משקפי מולטיפוקל. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם להזמין את המשקפיים הזולות ביותר שיש בשוק וזאת עקב העובדה כי סביר להניח כי המשקפיים הללו תהיינה ברמה ירודה וזהו משהו שאי אפשר להתעלם ממנו ולכן עדיף להזמין משקפיים קצת יותר יקרות אך גם הרבה הרבה יותר טובות.

 

אולי תאהבו גם את:

מהי פודיאטריה?

כפות הרגליים שלנו הן הבסיס לגופנו, ומאפשרות לנו לעמוד, ללכת, לרוץ ולשמור על שיווי משקל. לכן, פגיעות בכפות הרגליים עשויות ליצור בעיה של ממש בתפקוד

קרא עוד »
טיפול באמנות ונוירופידבק מועילים לילדים
יצירתיות וריפוי: כיצד תרפיה באמנות ונוירופידבק מועילים לילדים

ילדים מתמודדים לרוב עם אתגרים והתמודדויות שונות במהלך התפתחותם, כולל בעיות רגשיות, התנהגותיות וקוגניטיביות. בשנים האחרונות, גישות טיפוליות אלטרנטיביות כמו טיפול באמנות ונוירופידבק זכו להכרה

קרא עוד »