השכרה או קניית במת הרמה – מה עדיף?

צריכים לאטום גג? מעוניינים לבצע גיזום לצמחייה שנמצאת בגובה? יש לכם צורך בניקיון של דבר שאי אפשר להגיע אליו מהקרקע? אלו רק חלק מהשימושים האפשריים של במות הרמה. חברות רבות וגם אנשים פרטיים זקוקים ליכולות של במות הרמה, לעיתים תכופות יותר ולעיתים תכופות פחות.

נשאלת השאלה, האם כדאי להשכיר את במת ההרמה או אולי לקנות אותה? הלכנו לבדוק את השאלה הזאת וחזרנו עם תשובות, במאמר הבא.

 

השכרת במות הרמה

השכרת ציוד לעבודות גובה, כמו השכרה של במות הרמה, היא לא עניין חדש בכל הנוגע לעבודות בגובה. העבודות הללו הן דבר הכרחי המקרים מסוימים, אבל מקומות רבים עשויים למצוא את עצמם זקוקים לבמות הרמה רק באופן חד פעמי. למשל, מקום עבודה שזקוק לעבודת ריתוך של חלק מסוים המצוי בגובה, זקוק לבמה באופן חד פעמי.

במקרים כאלו, ניתן להשכיר את במת ההרמה. ניתן להשכיר במות הרמה מחברות שונות, שמשכירות ציוד עבודה בגובה ומתקני הרמה שונים. ההשכרה זולה יותר מקניית במת ההרמה ומאפשרת שימוש נקודתי יותר. בנוסף, אם אתם זקוקים לבמת הרמה לטווח ארוך יותר, תוכלו להתעניין לגבי השכרה לטווח ארוך, ובכך לענות על הדרישות שלכם ועדיין לשלם פחות.

 

קניית במות הרמה

למרות הפופולאריות והיעילות של השכרת במות הרמה, עדיין מקומות רבים מעדיפים לקנות במות הרמה. למשל, עסק שמעסיק עובדים שונים בגובה שזקוקים לבמות הרמה לצורך ביצוע העבודה שלהם, יעדיף לפנות אל פעולת הרכישה מאשר אל פעולת ההשכרה. ההשכרה אומנם זולה יותר באופן עקרוני, אך לטווח הארוך היוצרות מתהפכות.

קנייה של במת הרמה אומנם יקרה יותר,, אך אפשר להשתמש בה למשך שנים ולהחזיר את העלויות באמצעות העבודה. השכרת במת הרמה לטווח כל כך ארוך הופכת כבר ללא משתלמת, כך שאם הצורך בבמת ההרמה הוא לזמן ארוך ובאופן תכוף יותר, קנייה יכולה להתאים יותר.

 

צרכים שונים

בסופו של דבר, במת הרמה עונה על צורך די ברור – ביצוע עבודות שונות בגובה. למרות זאת, אנשים ששוכרים במת הרמה ואנשים שקונים במת הרמה, הם בעלי צרכים נוספים, ששונים באופן משמעותי זה מזה.

בעוד שאדם שמשכיר במת הרמה כנראה זקוק לזה לטווחי זמן שאינם ארוכים במיוחד, או שהוא זקוק לביצוע נקודתי של עבודה מסוימת בגובה, אדם שקונה במת הרמה זקוק לה כנראה באופן הרבה יותר תדיר ולטווח הרבה יותר ארוך.

 

אז מה עדיף?

אז מה עדיף, להשכיר במת הרמה או לקנות במת הרמה? התשובה כאן היא לא חד משמעית. היא תלויה בהרבה גורמים משתנים, כמו ביכולות כלכליות, בסוג העבודה שיש לבצע, בטווח העבודה ובתדירות השימוש בבמת ההרמה. אם אתם עדיין לא בטוחים מה עדיף לכם, תוכלו תמיד לפנות אל מומחים בתחום ולהתייעץ איתם, על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

פלטפורמת הרמה

 

 

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »