חופשת הפסח מתקרבת – כמה זמן היא תימשך ואיפה כדאי לבלות?

פסח עומד להגיע וזו הזדמנות מצוינת בעבורכם לרכוש חבילה כשרה לחו"ל ליעדים החמים ביותר בעולם, ובכך לבלות את חופשת הפסח בחיק המשפחה והחברים בעלות כספית אטרקטיבית ועם חווית בלתי נשכחות – כשר למהדרין.

חופשת הפסח – כמה זמן היא תימשך?

חופשת פסח אשר מתקרבת בצעדי ענק מאפשרת לכם לצאת עם כל המשפחה לטיול בחו"ל, בעלות אטרקטיבית ולזמן ארוך יחסית. למעשה, חופשת הפסח היא חופשה ארוכה יחסית בעבור הילדים, כאשר השנה התאריכים הם החל מ מיום חמישי, ו' בניסן התשע"ט, 11 באפריל 2019, עד יום שבת, כ"ב בניסן התשע"ט, 27 באפריל 2018. הלימודים יתחדשו ביום ראשון, כ"ג בניסן התשע"ח, 28 באפריל 2019.

אי יפה

טיסה עם כל המשפחה לחו"ל – כשר למהדרין

על כן, מדובר בחופשה ארוכה אשר מאפשרת לטוס עם הילדים לחו"ל, וכעת גם ניתנת ההזדמנות לציבור שומרי המסורת והכשרות לצאת לחופשה כשרה, באמצעות חברת כושר בוקינג – החברה המובילה כיום בישראל אשר מציעה חבילות נופש אשר מותאמות לציבור שומר המסורת ביעדים החמים ביותר בעולם. החברה, אשר מציעה לכם כעת אפשרות לרכוש חבילת נופש מותאמת אישית בחופשת הפסח הקרובה תאפשר לכם לבלות את חג הפסח הקרוב מעבר לים, מבלי לחשוש מענייניי כשרות, וזאת משום שהחברה מתקשרת עם מלונות ברמה של חמישה כוכבים אשר כולם כשרים למהדרין, ובכך תוכלו להיות בטוחים כי הטיסה לחו"ל לא תהווה כאב ראש מבחינת האוכל והציוד אשר תידרשו להביא.

מהם היעדים החמים ביותר לחג הפסח הקרוב?

בחג הפסח הקרוב תוכלו לצאת לבילוי עם כל המשפחה במספר יעדים חמים ביבשת אירופה, כאשר כעת ניתן לרכוש באמצעות נציגי המכירות של החברה או באופן אונליין בכתובת https://www.kosherbookings.com. היעד החם ביותר והבולט לחג הפסח הקרוב הוא ללא ספק קפריסין, אשר מהווה יעד מושלם בעבור ציבור שומרי הכשרות וזאת לאור העובדה כי מדובר בזמן טיסה קצר מאוד כמו גם שפע של אטרקציות ופעילויות אשר מתאימות לכל המשפחה, וכוללות בין היתר ביקור באתרים היסטוריים, פארקים, גני חיות ועוד. מזג האוויר בקפריסין בעונה הזו נחשב לנוח מאוד, ועל כן מדובר בחופשה המושלמת. כעת, ניתן להזמין חבילה של עשרה ימים בחופשת פסח אשר כוללת חופשה איכותית שעל בסיס הכול כלול, טיסות הלוך ושוב כמו גם העברות למלון, וכן עריכת ליל סדר כהלכתו כמו גם הופעות בכל ערב במלון, אוטובוסים ממוזגים ליעדים מומלצים והדרכה ע"י מדריך דובר עברית.  החבילות אשר מוצעות מתייחסות לשני מלונות מרכזיים אשר ניתנים לבחירה: מלון mimosa beach אשר ממוקם בקו ראשון לים, כמו גם במלון פרידמנ'ס בוטיק בעיר הבירה לרנקה אשר נמצא זמן קצר מאוד מנמל התעופה. קדימה, למה אתם מחכים? שמרו את מקומכם, מספר המקומות מוגבל.

אולי תאהבו גם את:

מיטה זוגית
בריטניה – פנים רבות לה

כשאנחנו אומרים אירופה, אנחנו נוטים להכליל את כל היבשת, לשים את כולה תחת הגדרה אחת. אבל כפי שמקסיקו שונה מברזיל, כך גם פורטוגל שונה מנורבגיה

קרא עוד »
הפלגות בים התיכון

יצא לכם לשמוע על הרבה מאוד אנשים שכבר נהנו מחופשות של הפלגות בים התיכון והתחלתם לחשוב על האפשרות הזאת גם אתם? אם כך, בהחלט אפשר

קרא עוד »