חושבים שיש לכם פשפשים?

איך פשפש המיטה מגיע אלינו?

לרוב פשפשי מיטה מגיעים אלינו דרך חפצים נגועים, בסיסים של מיטה ישנה או מזרן נגוע. רהיטים שנמצאים בבית מלון ובאו במגע עם בני אדם נגועים, או רהיטים ישנים שהגיעו מהרחוב – מהווים מקור נפוץ למעבר של פשפש המיטה לתוך ביתנו. רהיט או כל שידה אחרת נגועה, יהיו המקור ממנו הפשפש ייכנס לתיק שלנו, משם לבית שלנו עד למזרן של המיטה. שם הוא יקנן עד שנשים לב לנגיעות הקיימות ונטפל בה.

כפי שנראה, זיהוי של פשפש המיטה יכול להיות תהליך מורכב, מפני שקל מאוד לחשוב שמדובר בחרק חום אחר כמו 'תיקן' קטן, למשל. צבעו של הזכר חום-אדמדם והוא בעל צורה אובאלית ארוכה, כשגודלו הוא כגודל זרע של תפוח. הצורה שלו יכולה להיות שטוחה או נפוחה, וזה משתנה בהתאם לכמות הדם שצרך לאחרונה. מבנה הגוף הזה אינו סתמי – הוא נועד לאפשר לפשפש המיטה יכולת להתחבא ולהיכנס למקומות חשוכים וצרים.

 

סימן ראשון לזיהוי

הסימן הראשון שיאפשר לנו זיהוי וטיפול מוצלח בפשפש מיטה, זה לחפש כתמי צואה שחורים שהפשפש משאיר בעקבותיו. סימנים אלה הם העדות הברורה ביותר להימצאות פשפשים בשטח המיטה. בטרם אתם ממהרים להזמין הדברה, חפשו כתמים שחורים ואדומים שהפשפש משאיר בעקבותיו, הסימנים השחורים הם כתמי צואה והכתמים האדומים הם סימנים של דם מפעילות העקיצות.

 

בדיקת פשפשים בבית

לפני שאתם מזמינים הדברה נגד פשפש המיטה, בשלב שאתם לא ממש בטוחים אם אכן מדובר בנגיעות של פשפשים במיטה, ניתן להזמין מדביר פשפשים מקצועי שיגיע לבדוק את המתחם כדי לקבוע אם אכן ישנה נגיעות שמצריכה הדברה נגד פשפש המיטה. לפעמים מדובר בנגיעות של קרציות או פרעושים, שרבים נוטים להתבלבל ולחשוב שהעקיצות שהם מרגישים על גופם זה עקיצות של פשפש המיטה.

 

אחריות מלאה ושקט וודאי!

פשפש הוא מזיק שלא כל כך כיף לחיות לצדו. אצלנו תוכלו לקבל את השירות המקצועי ביותר בתחום ההדברות. אנחנו מעניקים אחריות מלאה לביצוע עבודה של הדברה נגד פשפש המיטה! לאחר שביצענו אצלכם הדברת פשפש המיטה אנו לוקחים על עצמנו אחריות מלאה למיגור המזיק מהבית באופן מוחלט. אנו מציעים אחריות מלאה למשך שנה לעבודה, כי אנחנו יודעים שיש לנו את הציוד ואת המיומנות לביצוע יעיל של העבודה – עם ניסיון מעשי בשטח אי אפשר להתווכח.

 

סיכום:

הימצאות של פשפש המיטה בביתכם זו חווה לא נעימה. ישנם מספר סממנים המעידים על הימצאות פשפש המיטה אצלכם בבית, אחד מהם הוא כמובן זיהוי ודאי שאתם רואים את פשפש המיטה בעיניים שלכם. הדרך הנוספת היא לזהות כתמי דם על המזרון. מהם הכתמים הללו? כתמים אלה הם בעצם ה'פסולת' של פשפש המיטה, לכן ברגע שאתם מזהים כתמים כאלה – ייתכן מאוד ויש לכם מבקר חדש בחדר. התהליך הבא הוא הזמנת חברה מקצועית שתסייע לכם להעלים את הפשפשים – וכאן אנו עומדים לרשותכם!

 

חייה

אולי תאהבו גם את:

לזהות פשפשים
איך מזהים פשפשים במיטה?

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים שניזונים מדם אנושי ויכולים לתקוף אזורים שונים בבית, כולל מיטות, רהיטים ואפילו בגדים. זיהוי פשפש המיטה בשלב מוקדם הוא חיוני

קרא עוד »
פורץ רכבים במרכז

נתקעתם מחוץ לרכב כשהמפתח נשכח בפנים? נשבר לכם המפתח במנעול? אם עניתם בחיוב על לפחות אחת מהשאלות הללו, זה אומר שאתם צריכים את שירותיו של

קרא עוד »