כך תשיגו חיוך מושלם סימטרי ולבן

שמירה על היגיינת הפה, ביקור תקופתי אצל שיננית וכמובן טיפולי שיניים מקצועיים יגדילו את הסיכוי לכך שתוכלו לשמור על חיוך לבן וסימטרי בכל גיל. אז מאיפה מתחילים ועל מה הכי חשוב לשים דגש? הנה המדריך המלא חיוך מושלם, סימטרי ולבן הוא חלום שמשותף לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים.

אין אדם שלא רוצה להפוך את השיניים לכרטיס הביקור שלו, בעיקר בתקופה שבה ברור שזה מעיד גם על איכות חיים ועל בריאות. עם זאת, הניסיון להפוך את החלום למציאות לא תמיד זוכה להצלחה. בהקשר הזה, החדשות הטובות הן שאף פעם לא מאוחר להתחיל.

 

כל מה שצריך לדעת על היגיינת הפה

כל מומחה מטעם מרפאת שיניים מקצועית מקפיד להסביר את החשיבות של שמירה על היגיינת הפה. הורים לילדים צריכים להראות להם דוגמא אישית מגיל צעיר וחשוב שכל אחד ואחת מאיתנו יידעו איך לצחצח שיניים, באיזה משחת שיניים להשתמש, למה להימנע ממשקאות מתוקים ומה מאכלים מסוכרים עושים לשיניים. ככל שנפנים מוקדם יותר את ההשפעה של היגיינת הפה על החיוך, כך סביר להניח שנוכל גם לראות תוצאות.

 

כל כמה זמן צריך להגיע לשיננית?

עוד דרך טובה לשמור על היגיינת הפה ולהגדיל את הסיכוי להשיג חיוך מושלם היא כמובן לבקר אצל שיננית. ההמלצה היא להגיע לביקור אצל שיננית אחת לחצי שנה לפחות, כמו גם לנצל את ההזדמנות על מנת לשמוע ממנה על מצב הפה, החניכיים והשיניים. בטווח הקצר, הביקור אצל השיננית מסייע לנו לנקות את השיניים ולהסיר אבנית מכל האזורים שאנחנו בדרך כלל לא מצליחים להגיע אליהם בצורה עצמאית. בטווח הארוך, הביקור קריטי לשימור מצב הפה ולשיפור שלו.

 

החשיבות של טיפולי שיניים

טיפולי שיניים מקצועיים מונעים מחלות פה וחניכיים. באמצעות טיפולי שיניים אנחנו יכולים להתמודד עם חיידקים שיש בחלל הפה, לסתום חורים ולהגיב מוקדם כדי למנוע החמרה במצב רפואי קיים. את טיפולי השיניים אנחנו צריכים לבצע כבר מגיל צעיר בעיקר בהקשר של אורתודנטיה ויישור שיניים, אבל גם בגילאים מאוחרים יש משמעות להתערבות המקצועית בחלל הפה שלנו.

 

דגשים חשובים לשיניים לבנות

הניסיון להשיג שיניים לבנות וחיוך מבריק עלול לתסכל את מי שלא מכירים את התחום ובקיאים בו. מצד שני, אפשר להקפיד על כמה דגשים וכך להקל גם על עצמנו וגם על הסביבה. כך לדוגמא חשוב לבחור היטב את משחת השיניים שבה משתמשים לפי מצב הרגישות של החניכיים ולהתייעץ עם הרופא בכל מקרה של דילמה והתלבטות.

 

מה לגבי אורח החיים?

לבסוף, הדברים הקטנים עושים הבדל גדול. בשביל שיניים לבנות, אנחנו צריכים להפסיק לעשן, להתחיל לאכול בריא ולבצע פעילות ספורטיבית מתונה. בנוסף, יש להדגיש את התזונה הנכונה ולהעדיף מים על משקאות אחרים.

חיוך לבן

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »