חלקי חילוף של חברת גרואה שחייבים להכיר

גרואה היא חברה מובילה בארץ ובעולם שמספקת מוצרים למקלחות, שירותים, מטבחים, ולמעשה כל מקום שצריך אספקת מים.

לחברה חלפי חילוף רבים שחשוב להכיר אם אתם בעלים של חלק ממוצריה.

 

ברזים של גרואה

גרואה מובילה בתעשיית ברזי האמבטיה והמטבח. המבחר המדהים, הסגנון, העמידות שלהם, הגישה לחלקי חילוף והערך המצוין הכללי שלהם הופכים את גרואה לאחת החברות המובילות בעולם. אם תרצה להחליף ברז במקלחת או לתקן ברז של גרואה שכבר פג תוקפו, תוכל למצוא חלפי חילוף בקלות ובמהירות.

 

אביזרי מים נוספים של גרואה

גרואה מובילה בתחום לא סתם. זו חברה מקצועית שמייצרת מוצרים חדשניים ומתקדמים, והיא שמחה להיות מסוגלת להציע לכם אותם. החברה מציעה מכלי אחסון מים, כמו גם ברזי מטבח ושירותים, ברזים עבור אמבטיות רומיות, שסתומי מקלחת ושסתומי תרמוסטט.

 

ניאגרה סמויה של גרואה

הניאגרה הסמויה של גרואה היא דרך נהדרת לחסוך מקום בחדר אמבטיה קטן. הסיבה לכך היא כי מיכל הניאגרה מותקן בקיר ואז מוסתר מאחוריו. משתמשים בניאגרה סמויה כזה עבור שירותים התלויים על הקיר על ידי חיבור לצינור ההדחה. הניאגרה תומכת גם בהדחה כפולה או בהדחה אחת, ויש לה שסתום מילוי שעושה רעש קטן יותר. המתקינים אינם צריכים לדאוג לנזקי מים בתוך הקיר מכיוון שהניאגרה הסמויה מבודדת מפני עיבוי.. התקנת ניאגרה סמויה מוסיפה נוחות מודרנית לחדר אמבטיה עם מקום מינימלי.

 

גרואה לחדר האמבטיה

עבור חדר האמבטיה יש לחברה את מגוון המוצרים הרחב ביותר הכולל שלושה סגנונות: מודרני, עכשווי ומסורתי – כל אחד מהם בעל מראה ומאפיינים מובהקים, כדי לספק את הצרכים ברחבי העולם. פיתוחים מרגשים נוספים כוללים את טכנולוגיית GROHE SmartControl החדשנית המאפשרת לבחור את היציאה, את זרימת המים ואת הטמפרטורה לפי הצורך. התפעול הוא פשוט וקל לכל המשפחה – פשוט לוחצים על התחלה והפסקה, ואז מתאימים את זרימת המים. עם רגישותה ללא תחרות, טכנולוגיית GROHE TurboStat מספקת מים בטמפרטורה הרצויה תוך שבריר שנייה – ושומרת על עקביות לאורך כל המקלחת שלך.

 

גרואה – דוגלים בחיסכון מים

בחר ראש מקלחת או ברז חסכוניים במים, ולא רק שתצמצם את צריכת המים שלך, אלא תחסוך גם אנרגיה. שימוש בפחות מים פירושו פחות אנרגיה לחימום המים, ולכן היתרונות כפולים.

הטכנולוגיה של גרואה עבור ברזי מים מפחיתה את צריכת המים מ- 2.5 ליטרים לדקה ל- 1.2 ליטרים, אך לא ניכר הבדל משמעותי בין שימוש בברזי גרואה לברזים אחרים, מבחינת נפח המים. כמו כן, שימוש בברזים עם חיישן מגע יכול להפחית את צריכת המים בעד כ- 70% ולתרום משמעותית לאיכות הסביבה.

בחרו בחברת grohe חלקי חילוף ואין ספק שתיהנו מחוויית מים שונה בתכלית מזו שהייתה לכם עד כה.

 

כלי עבודה

אולי תאהבו גם את:

לזהות פשפשים
איך מזהים פשפשים במיטה?

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים שניזונים מדם אנושי ויכולים לתקוף אזורים שונים בבית, כולל מיטות, רהיטים ואפילו בגדים. זיהוי פשפש המיטה בשלב מוקדם הוא חיוני

קרא עוד »
פורץ רכבים במרכז

נתקעתם מחוץ לרכב כשהמפתח נשכח בפנים? נשבר לכם המפתח במנעול? אם עניתם בחיוב על לפחות אחת מהשאלות הללו, זה אומר שאתם צריכים את שירותיו של

קרא עוד »