מתי אפשר לתבוע את הבנק שלך?

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער ברחבי הרשת שעוסק בעיקר בתהייה שנוגעת למצבים שבהם ניתן לתבוע את הבנק. אם אתם עוקבים אחר מהדורות החדשות והמדיות השונות, אתם וודאי יודעים על הסיפור שגרם לרבים להבין שאירעה התנהלות שגויה מצד הבנק והדבר גרם ללקוחות לבדוק האם הם יכולים להגיש תביעה נגד גוף גדול וחזק שכזה. יצאנו לבדוק מתי זה אפשרי וחזרנו עם כל התשובות שאתם צריכים לדעת.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שפנינו אל גורמים שונים ברחבי הרשת. היה חשוב לנו לשמוע מקרוב על מצבים שבהם אפשר לתבוע את הבנק. לכן, פרסמנו כמה פוסטים ושאלנו את הגולשים את השאלות הבאות:

  • האם תבעתם את הבנק שלכם בעבר?
  • מה גרם לכם לעשות זאת?
  • האם נעזרתם בעורך דין?

לאחר שקיבלנו מענה מלא על השאלות הללו, ריכזנו את התשובות והגענו למסקנות לגבי המצבים הנפוצים ביותר שבהם אפשר לתבוע את הבנק.

 

מתי אפשר לתבוע את הבנק

התשובה הכללית לשאלה הזו יכולה להיות די פשוטה: במצבים שבהם הבנק לא מאפשר לכם ליהנות מהזכויות שלכם. אם להתמקד באחד המקרים ששותפו עמנו, נציין כי ר', בעל משפחה עם 3 ילדים, נטל הלוואה מהבנק בתקופה שבה הוא היה עולה חדש בארץ.

מידי פעם התקשרו אליו מהבנק ואמרו שנוצר חוב בהחזר ההלוואה. ר' מיד העביר את התשלום המבוקש. כך היה בכל פעם שנציג התקשר אל ר'. העניין הסתבך כשהוא קיבל יום אחד הודעה מהוצאה לפועל והוצג בפניו שיש לו חוב שלא ידע עליו כלל. במצב שכזה אפשר לתבוע את הבנק.

 

איך תובעים את הבנק?

קודם כל חשוב לציין שלא תובעים את הבנק לבד. צריך להסתייע בעורך דין שמבין בתחום זה. כמו למשל עורך הדין שתוכלו למצוא בקישור הבא: https://www.ordanlaw.co.il. שכן, תביעות נגד הבנק צריכות להיבדק באופן מעמיק על ידי עורך דין מוסמך שיבחן אם ישנה עילה לתביעה. רק לאחר שתימצא עילה, ניתן יהיה להתחיל בהליך.

 

חשיבות הפנייה אל עורך דין מומלץ

הבנק, כידוע לכם, הוא גוף גדול. אם אתם מרגישים שהוא דרס את הזכויות שלכם, כדאי שתדעו שהעבודה שמדובר בגוף חזק זה לא אומר שאתם צריכים להיכנע. לכן, אתם צריכים לעמוד על שלכם ולהגיע עם עורך דין מומלץ ומוכר בתחום. ההמלצה היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת לפני שתפנו אל עורך דין שיש לו ניסיון בתביעות נגד הבנקים.

 

דרכים למציאת עורך דין מומלץ

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ ומתאים, עליכם לערוך בירור מעמיק בגוגל, בקבוצות פייסבוק או בכל מקור אחר שאתם סומכים על התשובות שייתן לכם בנושא. כעת, כשיש לכם את כל הידע בנושא, נותר לכם לצאת לדרך ולהתחיל בהליך. מאחלים לכם הצלחה רבה.

בַּנק

אולי תאהבו גם את:

מגשר גירושין
מהם תפקידיה של מגשרת גירושין?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שבוחרים לפנות למגשרת גירושין מוסמכת. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחרונה והובילה אותנו לבדוק את התחום מקרוב, כדי

קרא עוד »