מגף או נעל סגורה לחורף – מה עדיף?

 לפני החורף נשים רבות מצטיידות בנעליים ובמגפיים על פי צו האופנה החדשה, ונותנות דגש להתאמה המושלמת שלהם לקולקציית הבגדים שלהן. אז מה עדיף מגפיים או נעליים סגורות?

 

דעת המומחים – נעלי עור או נעלי ספורט

כאשר שואלים אורתופדים את השאלה הקריטית – מגף או נעל סגורה? כולם מסכימים על נעלי עור. אלו נעליים סגורות שלא רק מגינות מהגשם, אלא גם יעילות לתנועת הקרסוליים. העור הוא חומר מאוורר גם כשמזיעים ומעניק רכות ונוחות לרגליים. גם אם נועלים מגפיים מעור תחושת הנוחות המפנקת שלהם תעניק לקרסוליים תמיכה ראויה. על פי המומחים גם נעלי ספורט הן נעליים נוחות ומעניקות תמיכה מבחינה אורתופדית, אך פחות יעילות לחורף גשום במיוחד. אל תירתעו מלרכוש אותן כיוון שהחורף הישראלי אינו כה גשום. בין אם מדובר בנעליים סגורות ובין אם במגפיים, הם צריכים לתת אחיזה טובה לקרסוליים ולהיות נוחים לשימוש יום יומי או לבילוי בערב.

 

מה שיותר קל – עדיף

בחנות הנעליים המקוונת של אדיס בוחרים מגפיים או נעלים סגורות בהתאם לקלילות שלהן. התמונות מדברות בעד עצמן וניתן לראות איזה מגף כבד ואיזה קל וכך גם לגבי הנעליים. על פי מומחים אורתופדיים ככל שהנעליים קלות משקל עם סוליה דקה וגמישה כך הן יהיו יעילות יותר וישמרו על הגב שלכן. ישנה אף חשיבות לבחירת הגזרה של הנעל. ההמלצה היא לבחור בנעליים מעוגלות מעט ורחבות בחלקן הקדמי כדי שלאצבעות יהיה מקום מרווח ונוח. אל תשכחו שבחורף עושים שימוש יום יומי בגרביים עבים וחמים ולרגליים צריך להיות גם מקום.

 

נעליים או מגפיים מעל הקרסוליים

בין אם בוחרים במגפיים ובין אם בנעליים סגורות חשוב שהן יהיו מעל הקרסוליים גם כדי להגן עליכן ממעידות וגם כדי שרגליכן לא יירטבו בימים גשומים. כמו כן, מגפיים איכותיים הם אלו המחזיקים את העקבים מאחור בצורה נוחה. לפיכך, מגפי מלבורן או נעלי סניקרס גבוהות יתאימו לצורך העניין.

 

ומה עם מגפי זמש?

בוודאות מגפיים מזמש מחממים בחורף ומעניקים נוחות ורכות לרגליים. מבחינת ימים גשומים הם פחות יהיו יעילים כי מגפי זמש לא אוהבים גשם. מכיוון שבקולקציות החדשות מגפי בוקרים מזמש הם הטרנד האחרון מבחינת יופי וטקסטורה, אל תוותרו לפחות על סוג אחד כזה כמו מגפי בוקרים דנוור שיעניקו לכן את הלוק המושלם. אם אתן רוצות מאוד להגן על המגפיים בגשם תמיד תוכלו לנעול נעליים סגורות או מגפיים מעור בימים גשומים ולהשאיר את מגפי הזמס והנעליים האחרות לימים קרים אך לא גשומים.

 

אילו נעליים ייכללו במלתחת החורף שלכן?

לסיכום, הכינו את מלתחת החורף מראש ודאגו שיהיו לכן מגפיים ונעליים סגורות מעל הקרסוליים לימים גשומים, מגפי זמש לימים קרים וסוגים שיתאימו ליציאה בערב ולפעילות יום יומית.

 

רגליים

אולי תאהבו גם את:

לבוש לאירוע
עשה ואל תעשה עם חליפת חתן

יום החתונה מתקרב ולמרות שמעולם לא לבשתם חליפה, תהיו חייבים לבחור אחת מרשימה לחתונה. למרות שבלבישת חליפה, אתם ודאי יוצאים מאזור הנוחות שלכם, לבטח תרצו

קרא עוד »