מהו דלקן אוניברסלי?

אנשים רבים הנוהגים ברכב עם דלקן בוודאי נתקלו לא פעם בסיטואציה בה עליהם למלא דלק בדחיפות אך הגעה לתחנת דלק מתאימה אינה אפשרית מסיבות שונות. במצבים כאלו עומדת בפני הנהגים בחירה, האם להיכנס לתחנת דלק אקראית ולשלם מחיר מלא על מיכל דלק או לשים את נפשם בכפם ולקוות שכמות הדלק במיכל אכן תספיק להם עד היעד. מדוע אפוא הסתמכות על רשת תחנות דלק אינה אפשרית וכיצד ניתן להימנע ממצב שכזה מלכתחילה? הכתבה הבאה תסביר הכל.

 

מדוע דלקן בלעדי לרשת תחנות דלק מסוימת עלול לעיתים להיות בעייתי

דלקן הוא פתרון נוח לכל הדעות. בעזרת שימוש בדלקן ניתן לחסוך זמן רב על התעסקות עם אמצעי תשלום מסורבלים ולא נוחים ואף להנות מחיסכון כספי ניכר שכן בעזרת דלקן ניתן לקבל תעריף מוזל. יחד עם זאת לפעמים תשלום בעזרת דלקן יכול לייצר בעיות חדשות. לרוב כל דלקן יאפשר לתדלק רק באחת מרשתות הדלק הגדולות כך שאם לרכב מסוים יש דלקן של פז, על הנהג יהיה למצוא תחנת דלק של פז על מנת שיוכל להנות מההטבות הגלומות בשימוש בדלקן. הדבר עשוי לעורר בעיות במקרים בהם:

  1. הנהג ממהר להגיע למקום מסוים ואין תחנת דלק מתאימה בדרך. במקרים כאלה הנהג לעיתים יאלץ לסטות מהמסלול על מנת שיכול לתדלק את רכבו ובכך יבזבז זמן יקר.
  2. במקרים בהם אין תחנת דלק ברדיוס קרוב מספיק ועל הנהג יהיה להיכנס לתחנת דלק של חברה אחרת ולשלם מחיר מלא למיכל מלא או לכמות שתספיק לו על מנת להגיע לתחנה דלק שנותנת שירות לדלקן שלו.
  3. אזורים בהם אין תחנות של רשת דלק מסוימת – רשתות דלק מסוימות לא פורשות סניפים בכל אזור בארץ או פותחות פחות סניפים באזורים מסוימים. במידה והגעתם לאזור בו יש מעט תחנות אשר נותנות שירות לדלקן שלכם לא תוכלו להנות מהשימוש בדלקן.

 

מהו דלקן אוניברסלי וכיצד הוא נותן מענה טוב יותר בהשוואה לדלקן רגיל

ניתן לטעון שהבעיות שתוארו עד כה הם מחיר שיש לקחת בחשבון על מנת להנות מהנוחות הרבה של שימוש בדלקן אך למעשה לא כך הדבר. כיום ניתן להנות משימוש בדלקן אשר מאפשר תדלוק בכל רשתות תחנות הדלק בארץ באמצעות שימוש בדלקן אוניברסלי. התשלום על הדלק לא יעשה במעמד התדלוק אלא באופן מרוכז אחת לחודש. אפשרות זאת, הידועה גם בשם "התקן תדלוק אוניברסלי" או, לחלופין בכינוי "דלקן אוטומטי" , צוברת לאחרונה יותר ויותר פופולריות הן בקרב לקוחות עסקיים אשר מחזיקים בצי רכבים גדול לשימוש החברה והן בקרב לקוחות פרטיים אשר מחזיקים ברכב אחד או מספר רכבים בודדים למשק בית.

בין אם אתם מנהלים חברה גדולה בעלת צי גדול של רכבים לשימוש העובדים שלכם או אם אתם אנשים פרטיים אשר רוצים לעשות לעצמכם חיים קצת יותר נוחים, דלקן אוניברסלי עשוי לסייע לכם רבות. היכנסו לאתר www.imaginarium.co.il על מנת ללמוד עוד על דלקנים אוניברסליים ואופן השימוש בהם.

 

תחנת תדלוק

אולי תאהבו גם את:

הלוואות בערבות מדינה
מקסום הטבות הלוואות בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה מספקות הזדמנות מצוינת לאנשים לגשת למשאבים פיננסיים בתנאים והגבלות נוחים. עבור יועצי משכנתאות, הבנה כיצד למקסם את הטבות ההלוואה הללו יכולה להועיל

קרא עוד »
הלוואות גמח
5 סיבות לקחת הלוואת גמ"ח

הלוואות גמ"ח , הידועות גם בשם הלוואות להשפעה חברתית או הלוואות ללא מטרות רווח, הן משאבים פיננסיים שנועדו במיוחד לתמוך בארגוני צדקה ומיזמים חברתיים. הלוואות

קרא עוד »
יועץ משכנתאות במרכז

מקצוע יועץ המשכנתאות יצא מזמן את גבולות הבנק והפך למקצוע שמחזיק משרדי יועצים פיננסים למיניהם. יועצי משכנתאות ניתן למצוא בכל מקום בארץ מכיוון שבכל מקום

קרא עוד »