מה הפלאגין לוורדפרס הכי טוב כדי להקים חנות אינטרנטית?

אם אתם מריצים את האתר שלכם על פלטפורמת וורדפרס הפופולרית, ומעוניינים להקים בו חנות אינטרנטית שתאפשר לכם למכור מוצרים דיגיטליים, מוצרים פיסיים או מנוי לשירותים שונים, אתם ודאי מחפשים תוסף איכותי שיספק לכם הרחבה ליכולת של הפלטפורמה ויאפשר לכם לנהל את החנות ביתר קלות.

אז כיצד בוחרים את התוסף הנכון על מנת לנהל חנות וירטואלית על גבי פלטפורמת וורדפרס? הנה כמה מן השיקולים העיקריים שצריכים להנחות אתכם:

 

קלות ופשטות התפעול

תוסף איכותי לניהול חנות וירטואלית אמור לאפשר לכם לנהל את החנות באופן שוטף בלי להשקיע משאבים מיותרים. הכוונה היא לאפשר לבעל החנות להעלות כל העת מוצרים חודשים מפלטפורמות אחרות שבהן הוא עושה שימוש, לתמחר את המוצרים ולעדכן את המחירים בהתאם לצרכי החנות, לנהל מדיניות הנחות מורכבת במקרה הצורך, להתחשבן מול רשויות המס, לצרף שירותי משלוחים לחנות ועוד.

התפעול השוטף, בסופו של דבר, הוא המרכיב הכי קריטי בהחלטה אילו מן התוספים ישמש אתכם בהקמת החנות, משום שיש לו השפעה על שגרת היום יום שלכם.

ב – EZPOINTאנו מציעים שירותי בניית אתרים וחנויות וירטואליות בקלות ובפשטות.

 

שליטה על העיצוב והתממשקות אל יתר הרכיבים באתר

חלק מן התוספים מציעים, למעשה, ניהול און ליין של החנות, מחוץ לשליטת בעל האתר, בעוד שאחרים מאפשרים למנהל האתר להקים את החנות הוירטואלית על האתר ממש. האפשרות השניה מייצרת לבעל האתר שליטה על הנראות של החנות, ההשתלבות שלה באתר, וטיוב ממשקי הנתונים בין הדפים השונים באתר ובין החנות.

 

מידת הפופולריות של התוסף

קריטריון מרכזי וחשוב לא פחות הוא הרצון של בתי עסק רבים לבחור בתוסף שהינו פופולרי ונפוץ בשוק. מדוע הם עושים זאת? משום שהם מבקשים להנות מעדכונים המופצים כל העת לתוסף שבו הם עושים שימוש, מהרחבות שונות, גם כאלו בתשלום, אשר מגדילות את סל השירותים שיכול בית העסק להציע, מייעול של תהליכי העבודה של העסק ומתמיכה של גוף רשמי ורציני שיש לו אינטרס לדאוג להמשך שמירת מוניטין גבוה.

 

מהם התוספים הפופולריים בשוק לבניית חנות וירטואלית על וורדפרס?

בפני מנהל חנות וירטואלית המתבססת על פלטפורמת וורדפרס עומדות לא מעט אפשרויות לבחירת התוסף המתאים לו ביותר לצורך ניהול החנות. התוסף הפופולרי ביותר הוא כמובן התוסף Woocommerce המציג שליטה בלתי מעורערת בשוק. לתוסף הזה מפורסמות כל העת הרחבות בתשלום ויותר ויותר חנויות וירטואליות נעזרות בו על מנת להקים את החנות הוירטואלית שלהם ביום יום.

ל – Woocommerce הפופולרי ישנן אלטרנטיבות שאינן נופלות ממנו בהרבה: Shopify, Magento, Open Cart ותוספים רבים אחרים, יוכלו לאפשר לכם לשלב שירותים שונים באתר שלכם לצורך ניהול חנות, החל מהטמעה של סל קניות, ועד לבניית חנות שלמה מעל גבי האתר שלכם.

 

לסיכום

כאשר אתם ניצבים בפני בחירת התוסף הטוב ביותר עבורכם לניהול החנות הוירטואלית שתקימו באתר, התחשבו בקלות התפעול של התוסף, השליטה שלכם על עיצוב התוסף והתמזגות טבעית שלו באתר, על מידת התמיכה שתוכלו לקבל ממפתחי התוסף או מן הקהילה עצמה.

מחשב

 

אולי תאהבו גם את: