מה זה אומר בלוף בפוקר ואיך עושים זאת?

כאשר מדברים על בלופים בפוקר, למעשה מתכוונים למשהו מאוד פשוט, והוא: להמר כמו "מנצחים" למרות שאתם יודעים שיש לכם יד נמוכה וייתכן אפילו מפסידה. איך עושים את זה, ולא פחות חשוב, איך מגלים בלופים מסביב לשולחן הפוקר? – קראו כאן לטיפים שישנו לכם את המשחק. 

 

קודם כל, בואו נדבר על בלופים בכללי

דבר ראשון, "בלופים" זו הגדרה מאוד רחבה, שכן כל אחד מאיתנו מבלף אחרת וכל אחד או אחת מאיתנו מראים סימנים אחרים כאשר מבלפים בהקשר כזה או אחר. לגבי פוקר, ישנם כמה סימנים מובהקים לכך שאנשים עשויים לבלף.

למשל, חלק מהבלפנים לעיתים מתחילים להזיע, מתקשים ליישר מבט וליצור קשר עין, מתחילים להתנשם ולהתנשף בכבדות, חלק מהאנשים אפילו מגמגמים, בולעים רוק באמצע משפט מרוב לחץ ועוד. בואו נגיד ככה, לא חסרים סימנים לבלוף פוטנציאלי, החוכמה היא לעלות על הסימנים האלה. כדי לעלות על סימנים אלו, חשוב לרכוש ניסיון סביב השולחן, לשחק רבות ולאט-לאט להבין כיצד המשחק והשחקנים פועלים.

קודם כל, בואו נדבר על בלופים בכללי

עד כמה בלוף הכרחי, וכיצד להשתמש בו?

בין אם אתם משחקים בעזרת סוכן 7XL ישראל הרישמי או באמצעות סוכן בטים אחר, הבלוף הוא אחד מהמרכיבים הכי עיקריים סביב השולחן. בסופו של דבר, המטרה בבלוף היא לגרום ליריבים לקפל את הידיים שלהם, וכך לזכות בקופה בלי להצטרך להראות את היד בכלל. על מנת להשתמש נכון בבלוף ולגרום לו להיראות אמין, עקבו אחר הדגשים הבאים:

  • שפת גוף: השתמשו בשפת הגוף שלכם והיו מודעים לה. במילים פשוטות, שחקן שמבלף צריך לשדר ביטחון ועוצמה. אל תחששו ליצור קשר עין עם שאר השחקנים, שחקו עם ערימה של ביטחון, והשתמשו בקול חזק וברור.
  • "רייז דה בט": זכרו כי הימור גבוה יכול לגרום לשחקנים אחרים לחשוב שיש לכם יד חזקה, כך שלעיתים כדאי להפעיל את הלחץ הזה עליהם.
  • תשומת לב לכמות הבלופים: אם תבלפו יותר מדי, השחקנים ילמדו לזהות את הבלופים שלכם בקלות

עד כמה בלוף הכרחי, וכיצד להשתמש בו

מס' מילות סיכום על בלופים בוקר

בסיכומו של דבר, חשוב להשתמש בבלופים בצורה מתונה, ורק כאשר יש לכם סיכוי טוב באמת להצליח איתם. זכרו כי אם תבלפו רק עם ידיים חלשות, השחקנים סביב השולחן ילמדו לזהות את הבלופים שלכם. לכן, על מנת לבלבל את שאר השחקנים, חשוב לערבב את הבלופים שלכם עם ידיים חזקות. לבסוף, זכרו שלא כדאי לבלוף בכל מצב.

חשוב לבחור את הזמן הנכון לבלוף, ולא פחות חשוב, היו מוכנים להפסיד. גם אם אתם מבלפים בצורה מושלמת, תמיד יש סיכוי שהיריבים יקראו אתכם כמו ספר פתוח. פוקר הוא משחק דינמי ומשתנה, לעיתים מפסידים ולפעמים מנצחים. לכן, קחו בחשבון שסבלנות היא מצרך חשוב, לפחות עד ש"לומדים את הקטע".

מה זה אומר בלוף בפוקר ואיך עושים זאת

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »