כך תרוויחו את מה שמגיע לכם מהביטוח

פיצוי כספי מהביטוח מגיע לכם מתוקף חוק. בכל מקרה שבו עברתם פגיעה כדאי לפנות לביטוח הרלוונטי לפגיעה. אם כך, כיצד תוכלו להרוויח את מה שמגיע לכם?

 

הר הביטוח יכול לספק לכם מידע אמין וזמין עבור כל הביטוחים שאתם משלמים להם כך שתוכלו לדעת בדיוק על מה אתם משלמים ולבטל פוליסות וביטוחים כפולים. לאחר שחוויתם מקרה חריג של תאונה, מצב רפואי או כל מקרה אחר בו מגיעים לכם פיצויים מהביטוח עליכם לפנות לאותן חברות הביטוח בהן אתם מבוטחים ולדרוש את שמגיע לכם, בהתאם לסוג המקרה ולביטוח הרלוונטי אליו.

 

רווחים מביטוח

באופן כללי, לא משנה באיזה ביטוח מדובר, אופן העבודה של ביטוח הוא בעצם תשלום חודשי קבוע מצד המבוטח לחברה המבטחת, בהתאם לעברו בתחום. לדוגמא, אדם אשר עבר הרבה תאונות דרכים ישלם בהתאם סכום גבוה יותר לביטוח הרכב. בתמורה לתשלום החודשי לחברת הביטוח כאשר אדם עבר אירוע בנושא הרלוונטי לפוליסה הוא זכאי לקבל בחזרה כסף מחברת הביטוח לצורך פיצוי נפשי ופיזי וכן כיסוי עלויות חלקי או מלא במידה ונדרש. כך בעצם זכותכם להרוויח חזרה מחברת הביטוח במקרים מסוימים.

 

ביטוח רכב

על פי חוק, כל נהג בישראל מחויב לרכוש פוליסת ביטוח לרכב בו הוא נוהג. כפי שצוין לעיל המבוטח ישלם כל חודש לחברת הביטוח על פוליסת הרכב וכאשר יהיה מעורב בתאונה או יגרם נזק לרכבו שלו, חברת הביטוח תפצה אותו כספית בהתאם לגודל המקרה והנזק. על מנת לקבל את הפיצוי מחברת הביטוח יש לתבוע את חברת הביטוח בצירוף מסמכים לפי בקשת החברה, דוחות משטרה על המקרה וכן פרטים מזהים וצילומי תעודות. מומלץ בשלב זה להיוועץ בעורך דין תעבורה אשר יסייע להשיג את כל מה שמגיע לכם בעבור התאונה שעברתם.

 

ביטוח לאומי

בעקבות כך שאתם משלמים בכל חודש לביטוח לאומי, החל מגיל 18, בהתאם מגיעים לכם פיצויים במידה והוגדרתם כבעלי אחוזי נכות או לחילופין במקרה בו אתם הפסקת להיות מועסקים כדוגמת פיטורים או חלת. קבלה של כסף מביטוח לאומי היא גם כן על ידי תביעת הביטוח בהפרדה לשני סוגי תביעות. תביעה לקבלת דמי אבטלה מתבצעת באתר ביטוח לאומי בשילוב מכתב פיטורים או מכתב הוצאה לחלת ומילוי פרטים אישיים, ואילו תביעה לקבלת פיצויים בהתאם לאחוזי נכות מתבצעת מול השירות בביטוח לאומי והיא בהתאם לוועדה שקבעה את אחוזי הנכות.

 

לא משנה איזה אירוע עברתם במידה ונפגע רכושכם או גופכם מגיעים לכם פיצויים מהביטוח (במידה וקיים לכם ביטוח בסקטור הנפגע). לרוב על מנת לקבל את הביטוח יש לתבוע את חברת הביטוח לה אתם משלמים בהתאם להסבר ולכללים המפורטים באתר. אל תוותרו על מה שמגיע לכם!

 

ביטוח

אולי תאהבו גם את: