מי אחראי לתת את הדין על מחדל רפואי בניתוח?

לצערנו, גורמים רפואיים שונים מבצעים לעיתים מחדלים בעת הליך ניתוחי. מחדלים אלו גורמים לנזק בחומרות שונות בקרב המטופלים. לאחרונה אנו עדים למספר מקרים כאלו שעולים בכלי התקשורת השונים. הדבר הוביל אותנו לצאת ולכתוב מדריך מעמיק בנושא, שיציג בפני כל דורש את האינפורמציה אודות אלו שאחראיים לתת את הדין על המחדל הרפואי בעת הניתוח. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שדרושים לכם בנושא.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

את המדריך הנוכחי אנו לא כותבים לבדנו. שכן, החלטנו הפעם להסתייע במי שיודע דבר או שניים בנושא – באנשים שעברו לאחרונה הליכים ניתוחיים שכללו מחדלים גדולים. מדובר ב – 4 אנשים שנכנסו אל הניתוח עם בעיה מינורית ובמקום לצאת ממנו בריאים, הם יצאו כשהם סובלים מבעיות חמורות הרבה יותר מאלו שהיו להם קודם.

אחד מהם היה אדם בריא יחסית שיצא מהניתוח כשהוא אינו מסוגל ללכת בכוחות עצמו. שאלנו אותם את כל השאלות החשובות בנושא כדי שנוכל להבין אחת ולתמיד – מי האחראי לתת את הדין על המחדל שאירע להם. קיבלנו לא מעט תשובות ובחרנו לרכז אותן כאן בפניכם.

 

מי אחראי לתת את הדין על מחדל רפואי בניתוח?

לא היינו צריכים לחקור את העניין באופן מעמיק מידי, שכן, התשובות הגיעו אלינו מיד בתחילת הריאיון עם הגורמים שסייעו לנו. התברר לנו שאלו שאחראיים לתת את הדין על מחדל רפואי בניתוח הם הממונים של אותם גורמים או הם עצמם, זה תלוי בסיטואציה. הדבר בעצם מוביל להליך שנקרא רשלנות רפואית בניתוח והוא מבוצע על ידי עורך דין מנוסה שבודק מי אחראי לתת את הדין במקרה הספציפי.

 

מקרה לדוגמא

כדי שתוכלו להבין את העניין באופן מעמיק, נציין בפניכם מקרה לדוגמא שאירע ל – ג' שסייעה לנו בכתיבת המדריך. היא נכנסה אל ניתוח קל לאחר לידה שהתקיים במסגרת בית החולים שבו היא ילדה. זמן מה לאחר הניתוח, התברר שאירע מחדל שהתבצע על ידי הרופא המרדים. מכיוון שהניתוח התבצע בבית החולים – הוא זה שצריך לתת את הדין.

 

איך מתנהלים עם תביעה מסוג זה?

תביעה לרשלנות רפואית היא לא עניין של מה בכך. שכן, מדובר במצב שמצריך בירור מעמיק אודות האירוע כדי להבין אם אכן היה מחדל. אם אתם סבורים שאירעה לכם רשלנות רפואית במהלך ניתוח, עליכם לגשת בהקדם האפשרי אל עורך דין שעוסק בתחום זה, כדי שזה, יבצע את הבירור המעמיק ובמידת הצורך, יגיש ביחד אתכם תביעה שתאפשר לכם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם בעקבות הנזק שאירע לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע לגבי האחראיים שצריכים לתת את הדין על מחדל רפואי שאירע במהלך ניתוח. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, אתם יכולים להתחיל בהליך. שיהיה בהצלחה!

רשלנות רפואית בניתוח

אולי תאהבו גם את:

מגשר גירושין
מהם תפקידיה של מגשרת גירושין?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שבוחרים לפנות למגשרת גירושין מוסמכת. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחרונה והובילה אותנו לבדוק את התחום מקרוב, כדי

קרא עוד »