מחפשים תחביב חדש? הנה האפשרויות שלכם!

נמאס לכם לשבת ולבהות במסך? אין לכם כוח לגלול שוב את הפייסבוק או לחפש מי העלה סטורי חדש באינסטגרם? מחפשים תחביב חדש ואמיתי שיפעיל אתכם ויגרום לכם ליצור וליהנות? אם התשובה שלכם לאחת השאלות הללו היא כן, אפשר לומר שהגעתם למקום הנכון.

הרבה מאוד אנשים מחפשים היום תחביבים חדשים, הם רוצים לחזור לימים שלפני השתלטות המסכים על העולם, ולהשקיע זמן ואנרגיה במשהו אחר. בדיוק בשביל זה הכנו לכם כאן מדריך קצר עם כמה תחביבים נחמדים. הקפדנו שהתחביבים הללו ישלבו הנאה ויצירה, שלא ידרשו כישורים מיוחדים, ושיהיו נגישים לכל אחד ואחת מאיתנו. שנתחיל?

 

התחביב הראשון – צביעה לפי מספרים

צביעה לפי מספרים יכולה להישמע כמו משהו שילדים קטנים עושים בגן. על פניו זה נכון, הילדים מקבלים שרטוט פשוט יחסית של ציור, כאשר הציור מחולק לתאים שונים שכל אחד מהם מקבל מספר אחר. את כל המספרים הזהים צובעים באותו צבע, ובסופו של דבר מתקבל ציור צבעוני ויפה.

אבל חשוב לדעת שיש גם צביעה לפי מספרים מתקדמת בהרבה שמיועדת לאנשים מבוגרים. בצביעה הזו אתם מקבלים סכמה מורכבת בהרבה של ציור מיוחד, ויש לכם המון חופש אמנותי. אתם בוחרים את הצבעים, ומקבלים בסופו של דבר יצירה יפה במיוחד.

התחביב הראשון - צביעה לפי מספרים

התחביב השני – הרכבת פאזלים

פאזלים תמיד היו משחק אהוב ומאתגר, אבל נדמה שבעולם המהיר שבו אנו חיים לאף אחד אין כבר סבלנות להשקיע בפאזל כל כך הרבה שעות. אנו ממליצים לכם לרכוש פאזל גדול עם כמה מאות או אלפי חלקים ולשקוע אל תוך הדבר הזה מחדש. זה תחביב נהדר, מאתגר ומלהיב, שגם משפר את היכולות הקוגניטיביות שלנו בדרכים שונות ומסייע לעבודה על הזיכרון לטווח קצר.

גם כאן אתם מקבלים אחרי שסיימתם את הפאזל יצירה מיוחדת שאפשר למסגר ולתלות. פאזל יספק לכם הרבה שעות של ריכוז ושל רוגע נפשי. היתרון הגדול של פאזלים הוא שניתן להשיג פאזלים בשלל צורות ודגמים, וברמות קושי שונות.

התחביב השני - הרכבת פאזלים

התחביב השלישי – צביעה ביהלומים

זהו תחביב חדש יחסית שכובש את העולם בסערה, ונראה שרוב האנשים עוד לא ממש מכירים אותו. העיקרון של צביעה ביהלומים די מזכיר צביעה לפי מספרים. אתם מקבלים סכמה או שרטוט של תמונה כלשהי, וצריכים למלא אותו בצבע. העניין כאן הוא שהצבע מתקבל בעזרת הרבה מאוד יהלומים קטנים שמקבלים יחד עם הסכמה. זה מעניין כי מצד אחד אי אפשר להשתמש באיזה צבע שרוצים, אך מצד שני התוצר המוגמר יוצא בוהק ומיוחד במינו.

 

סיכום

אין ספק שתחביב חדש הוא דבר נהדר. הרי רובנו לא מרשים לעצמנו לשקוע במשך שעות לדברים של ילדים, אבל אין ספור מחקרים מראים כמה שהפעילות הזו חשובה. אז פאזלים, צביעה לפי מספרים, או כל דבר אחר, העיקר שתהנו מהתחביב החדש!

מחפשים תחביב חדש הנה האפשרויות שלכם!

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »