מיצוי משורש הליקוריץ – למה זה טוב?

תחום תוספי התזונה תפס תאוצה בשנים האחרונות וכיום הוא אחד מהתחומים המדוברים והמרכזיים ביותר ברפואה המשלימה.

תוסף תזונה הוא חומר שנאכל כתוספת למזון הרגיל של האדם על מנת למלא חוסרים בחומרים חיוניים כגון ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ועוד.

כיום, משתמשים בתוספי תזונה על מנת לטפל ולמנוע מחלות ובעיות בריאותיות, על מנת לחזק את הגוף ולסייע לתפקודו ועל מנת להעניק לגוף חומרים חיוניים שהוא זקוק להם.

אחד מתוספי התזונה האפקטיביים והיעילים ביותר הוא צמח הליקוריץ.

 

מהו צמח הליקוריץ?

צמח הליקוריץ הינו צמח מרפא עוצמתי ויעיל שמשמש עבור טיפול במחלות ובעיות בריאותיות שונות. במקור, שורש הליקוריץ שימש כחלק מהרפואה הסינית, הוא מופיע כבר בספרי קודש מתקופת התלמוד וכיום משתמשים בו עבור כל ענפי הרפואה המשלימה. צמח הליקוריץ הוא נוגד חמצון יעיל ועוצמתי ולכן היתרון המרכזי שלו הוא סיוע וטיפול בסוכרת. משתמשים בצמח הליקוריץ עבור טיפולים נוספים כגון: טיפול בדיכאון, פירוק יעיל של כולסטרול, טיפול במחלות לב ועוד.

 

יתרונותיו של צמח הליקוריץ:

לצמח הליקוריץ יתרונות וסגולות רבות. צריכה של מיצוי שורש הליקוריץ תורמת לבריאות גוף האדם ומונעת מחלות מסוכנות שעלולות לפגוע באופן משמעותי בגוף. להלן רשימה חלקית של יתרונותיו וסגולותיו של צמח הליקוריץ:

  1. איזון רמת הכולסטרול בדם: מחקרים מוכיחים שצמח הליקוריץ מורידה את רמת הכולסטרול הרע בדם. הליקוריץ משפר את הזרימה של מיצי הקיבה וכך מסייע לגוף לפרק את הכולסטרול באופן טוב יותר.
  2. טיפול בתופעות של ההזדקנות: שורש הליקוריץ הוא נוגד חמצון עוצמתי שמסייע לנשים בגיל המעבר. גיל המעבר משנה את האיזון ההורמונלי של הנשים וגורם לבעיות כגון תשישות, שינויים במצב הרוח והתפרצות גלי החום. שימוש יומיומי של צמח הליקוריץ עשוי להקל ולמנוע בעיות אלו.
  3. הפחתת רמת הרעלים בגוף האדם: היתרונות התזונתיים של הליקוריץ מפחיתים את רמת הרעלים בגוף האדם באופן משמעותי.
  4. הקלה במצבי עייפות ומתח
  5. השפעה אנטי דלקתית: הליקוריץ יקל על בעיות דלקתיות שונות כגון: דלקות ראומטיות ארתריטיס, מחלות עור שונות ועד.
  6. השפעה על מערכת העיכול: הליקוריץ מחדש את רירית מערכת העיכול, יעל ליפול באולקוס וכאבי בטן ומטפל באופן יעיל בדלקות מסוימות במערכת העיכול.
  7. השפעה על מערכת הנשימה: הליקוריץ ירגיע שיעולי הצטננות ואסטמה, יטפל באלרגיות המשפיעות על מערכת הנשימה וימנע דלקות בדרכי הנשימה.
  8. תרומות נוספות: לצמח הליקוריץ תרומות נוספות לרבות: הורדת הסיכון לטרשת עורקים, מחלות לב, נזקים ממחלת הסוכרת ועוד.

 

על חברת 123:

אנו ממליצים לכם לקנות את הפורמולה המיוחדת של 123. הליקוריץ של החברה נבדק בבדיקה מקפידה, יוצר בתהליך מיוחד ומקצועי, ונארז בבקבוק הגייני ומוגן. חברת 123 מייצרת מיצוי ליקוריץ עם מקסימום גלברידין ומינימום גלצירזין.

היכנסו לhttps://the123licorich.co.il והזמינו ליקוריץ בדוק ואיכותי.

 

קופסה עם כדורים

אולי תאהבו גם את:

מהי פודיאטריה?

כפות הרגליים שלנו הן הבסיס לגופנו, ומאפשרות לנו לעמוד, ללכת, לרוץ ולשמור על שיווי משקל. לכן, פגיעות בכפות הרגליים עשויות ליצור בעיה של ממש בתפקוד

קרא עוד »
טיפול באמנות ונוירופידבק מועילים לילדים
יצירתיות וריפוי: כיצד תרפיה באמנות ונוירופידבק מועילים לילדים

ילדים מתמודדים לרוב עם אתגרים והתמודדויות שונות במהלך התפתחותם, כולל בעיות רגשיות, התנהגותיות וקוגניטיביות. בשנים האחרונות, גישות טיפוליות אלטרנטיביות כמו טיפול באמנות ונוירופידבק זכו להכרה

קרא עוד »