מכונת כביסה בוש – היהלום שבכתר

בין אם אתם סטודנטים בשנות העשרים, בין אם יש לכם כבר ילדים ובין אם אתם בגיל הזהב, כולכם תסכימו על דבר אחד – מכונת כביסה היא מוצר חובה.

המצאת מכונת הכביסה הוכיחה לנו כי ישנם מוצרים שלא ידענו שאנו צריכים, והיום כבר אי אפשר בלעדיהם.

ולאחר שהסכמנו על הצורך בה, איזו מכונה לקנות?

 

מה בעצם חשוב בבחירת מכונת הכביסה

קיבולת המכונה – כמות הבגדים אשר המכונה יכולה להכיל. טרם בחירת המכונה עלינו להבין מהי תדירות הכביסות שנבצע וכמה כביסה נרצה לכבס בכל פעם. זאת ניתן להתאים למספר וסוג דיירי הבית; אם מדובר במשפחה מרובת ילדים, ככל הנראה יהיה שימוש נרחב במכונה ויהיה עלינו לקנות מכונה בעלת קיבולת גבוהה. אך במידה וישנם שני שותפים בדירה, ככל הנראה שכל אחד ירצה לכבס את בגדיו בנפרד והוא לא יצבור המון בגדים לכיבוס לבדו, ולכן מכונת כביסה בעלת קיבולת נמוכה תתאים להם ביותר.

 

עיצוב ומיקום פתח המכונה –

עם התפתחות המכונות, התרחבו צורות מכונות הכביסה. בבחירת המכונה יש להתאים את מיקום פתח המכונה למקום בבית בו תרצו להציבה. נוסף לכך, כדאי ואף רצוי לבחור מכונת כביסה בעלת עיצוב אשר יתאים לחדר בו תוצב המכונה ולרהיטים המקיפים אותה.

 

אחריות –

מכונת כביסה נחוצה לנו לחיי היום – יום ובמקרה בו היא תתקלקל נרצה כי תתוקן במהירות האפשרית וללא עלויות רבות נוספות שלא צפינו. ובדיוק בשביל זה נועדה האחריות, באמצעותה נהיה רגועים כי גם במידה ותהיה תקלה, מומחים המכירים את המכונה בצורה הטובה ביותר יגיעו לתקן אותה. נוסף לכך, הצעת אחריות למשך תקופה ארוך, מרמז על טיב המוצר, חברה המאמינה במוצר שלה תהיה בעלת נטייה למתן אחריות למשך מספר שנים.

 

תוכניות הכביסה –

כל מכונת כביסה מתקדמת תציע מספר תוכניות המתאימות לסוגי בגדים שונים וכן לסוגי הלכלוך שעליהם. כך ניתן יהיה להגיע למידה הרצויה והמדויקת לצורך שלנו ברמת השטיפה וברמת הסחיטה. ככל שמכונת כביסה תציע סוגים רבים יותר, כך ככל הנראה תוכלו לכבס כל בגד בכל מצב שהוא בצורה הטובה ביותר.

 

חיסכון במים וחשמל ובטיחות –

מכונות כביסה דורשות כמות אנרגיה ומים לא קטנות ולכן, כדאי ואף רצוי לרכוש מכונת כביסה אשר ידועה בחסכוניות שלה, ככל האפשר. בנוסף, חשוב ביותר שהמכונה תהיה בטיחותית. קיימות בשוק מכונות הכוללת מערכת למניעת הצפה, מערכת נעילה בפני הילדים ועוד, תכונות אשר חשובות ושוות את ההשקעה במכונה המציעה זאת.

 

 

באיזו מכונה נבחר?

אחרי כל התכונות החשובות הללו בבחירת מכונת הכביסה המתאימה ביותר, קל להתבלבל, מרגיש כי בלתי אפשרי לבחור, ובמיוחד קשה למצוא את המכונה שתכיל את הכל. ובדיוק בשביל זה  חברת בוש מציעה מגוון מכונות כביסה אשר יהיו מותאמות במיוחד עבורכם – מכונת כביסה בוש. חברת בוש מציעה מכונות בגדלים שונים, עיצובים מודרניים וחדישים ועם שני סוגי הפתחים. בנוסף לכך האחריות שתקבלו בבוש תגיע עד ל10 שנים, עניין שיבטיח לכם את אמינות החברה. מכונות אלו יציעו מגוון רחב של תוכניות וכמובן החיסכון במים ובחשמל וכן הבטיחות, יקבלו מענה מתאים בכל אחת מהמכונות המוצעות. תתחדשו !

 

בחירת עוצמה

אולי תאהבו גם את:

שני כיסאות
איך לבחור כסאות בר לבית?

יש מקומות בבית שלא ניתן לוותר עליהם. מקומות אלה ישמשו אותנו בכל זמן שהותנו בבית ולכן הם חשובים מאוד, הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפונקציונאלי.

קרא עוד »