מכירת חולצות בסיטונאות למפיקי אירועים

כל אירוע צריך אטרקציה מיוחדת, שתשמש מזכרת למשתתפים, גם זמן רב אחרי שהאירוע הסתיים, שתרגש ושתהיה מספיק מקורית, כדי שהאורחים ישמחו לקבל אותה, להשתמש בה וגם ליהנות ממנה.

חולצות בהדפסה אישית לאירועים, עונות על כל הדרישות הללו וגם יותר.

אטרקציה שהיא גם מזכרת, גם מתנה שימושית, וגם אלמנט מרגש, שיספק לכם מוקד עניין והנאה מרכזי באירוע.

 

אירועים שחייבים להלביש עליהם חולצה מיוחדת

חולצות לאירועים הפכו לטרנד מבוקש דווקא בחתונות – שם החתן והכלה מצאו דרך מקורית להטביע את סיפור האהבה שלהם על מזכרת שימושית, תוך הדפסה על חולצות של תמונה מצחיקה, משפט מחץ, כמו: "פעם ראשונה שאני שובר כוס והאישה לא כועסת".

 

אבל היו הטרנד הרחב ואפשר למצוא גם חולצות לימי הולדת ואירועים משפחתיים אחרים, עם כיתובים שנונים כמו למשל: "אני לא בן 60, אני בן 40 עם 20 שנות ניסיון", או "לחיי מסיבה שלא אזכור, עם אנשים שלא אשכח", "מזל טוב אמא" ועוד.

 

מה שבטוח – במחיר אחד אתם מקבלים גם אטרקציה וגם מזכרת, שכל אורח ישמח לקבל.

 

חשיבות האטרקציות באירועים

אולי אתם מזמינים את האורחים לאירוע שלכם כדי לקבל מתנה, אולי כדי שיבואו לחגוג איתכם, אולי כדי להראות להם שהם חשובים לכם, אבל היום, כדי שהאורחים יהנו מהאירוע וגם ירגישו שקיבלו משהו בתמורה, אי אפשר להסתפק במוסיקה ואוכל, צריך גם לספק להם מוקדי עניין, שישאירו אותם עירניים, שמחים ומלאי התלהבות – לכמה שיותר זמן.

 

אטרקציות הופכות את האירוע צבעוני יותר. הן ממלאות את זמן בהפתעות מלהיבות, משאירות את האורחים ערניים ומלאי התלהבות, עוזרות להגביר את האנרגיה לקראת הריקודים של שעות הלילה המאוחרות ואף נותנות מענה מושלם לציפייה של האורחים להפתעות ומוקדי עניין מרובים, בהתאם לרוח הזמן.

חולצות מודפסות לאירועים מספקות סיב טוב לחזור לרחבת הריקודים, גם אחרי המנה העיקרית, מספקות נושא שיחה מעניין לפחות לחלק מהזמן, סיבה טובה להצטלם ביחד ואפילו  (בהתאם לכיתוב על החולצה) לגיטימציה לפרוק עול ולהשתולל על הרחבה קצת יותר מהרגיל.

 

אבל חולצות לאירועים הן לא רק אטרקציה מהממת, שמספקת עניין והתלהבות, אלא גם מזכרת מכם לאורחים – חולצה שהם יכולים ללבוש בבית, או למפגש חברתי, לטיול, או לכל מטרה אחרת, תוך שהן נושאים איתם זכרונות מן האירוע הבלתי נשכח שארגנתם להם.

 

לסיכום – חולצות לאירועים – אפקט מנצח

חולצות מודפסות הפכו לטרנד בחתונות, אך התפשטו מהר מאוד לכל סוגי האירועים.

הן מספקות גם מזכרת שימושית ומרגשת וגם אטרקציה מלהיבה לאורחים באירוע. אפשר להדפיס על החולצה תמונה, ציור משעשע, משפט שנון, או ברכה ותאריך.

 

 

העיקר שתצליחו להנציח את הרגע בצורה מוצלחת ולהעניק לאורחים של האירוע משהו שהם לא ישכחו, שיוכלו להשתמש בו גם בעתיד, ואשר יעריכו מכל הלב.

מכירת חולצות בסיטונאות למפיקי אירועים

אולי תאהבו גם את:

לבוש לאירוע
עשה ואל תעשה עם חליפת חתן

יום החתונה מתקרב ולמרות שמעולם לא לבשתם חליפה, תהיו חייבים לבחור אחת מרשימה לחתונה. למרות שבלבישת חליפה, אתם ודאי יוצאים מאזור הנוחות שלכם, לבטח תרצו

קרא עוד »