5 נקודות חשובות בחלוקת ממון בהליך הגירושין

אנחנו חיים בעולם בו לכסף יש משמעות אדירה.

מי שעני נהנה מאיכות חיים ירודה, מבריאות לקויה ומרמת חיים נמוכה.

לכן כל אדם עושה מאמצים אדירים בכדי להיות מסודר מבחינה כלכלית.

על רקע זה יש לציין כי יש משמעות אדירה לשאלה מה קורה מבחינה ממונית בעת גירושין.

פעמים רבות כאשר אנו מתגרשים אנו צריכים לחשוב על חלוקת המומן שתהיה בגירושין.

הבעיה היא שחלוקת הממון הזאת משפיעה מאוד על הכיס שלנו ולכן הבאנו בפניכם 5 נקודות שייסעו לכם לשמור על הכסף שלכם.

כל נקודה היא רבת משקל ויש לקרוא בעיון את המאמר הזה אם אתם עומדים לפני גירושין.

 

אל תעשו צעד ללא עורך דין

אם כן העצה הראשונה שהחלטנו לתת לכם היא לא לעשות שום צעד ללא עורך דין. אם אתם רוצים להבטיח כי הזכויות שלכם תישמרנה כדאי לכם לפנות אל עורך דין שיסייע לכם להתגבר על הבעיות ולשמור על הרכוש שלכם. עורך דין טוב לענייני משפחה יחסוך לכם כסף בסופו של יום מכיוון שהוא ייצג את האינטרסים שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

יש לכם רכוש לפני הנישואים? חתמו על הסכם ממון

שימו לב אם אתם נכנסים לנישואים אם כסף שיש לכם מראש חתמו על הסכם ממון שיסדיר את היחסים ביניכם. אתם צריכים להבין כי אף פעם אי אפשר לדעת האם תתגרשו ולכן הסכם ממון הוא חובה שאסור לוותר עליה אם אתם בעלי ממון. הצד השני לא צריך להיעלב מכך שאתם רוצים לחתום על הסכם ממון מכיוון שזה הגיוני ולא קשור לשאלה כמה אתם אוהבים את בן או בת הזוג שלכם.

 

פנו אל מגשר שיפתור את הבעיות

עליכם לדעת כי ריב הוא פעמים רבות הדרך הפחות מומלצת בגירושים ולכן כדאי לכם לפנות אל מגשר גירושין מומלץ שיסייע לכם להתגבר על הבעיות. מגשר טוב שווה המון והוא יכול לשנות כליל את מפת הגירושים שלכם לטובה. פניה אל מגשר מבטיחה הליך הרבה יותר ידידותי והרבה פחות כואב וזה דבר משמעותי ביותר ולכן כה מומלץ לפנות אל מגשר.

 

שימו לב לשאלה איך מחלקים את הבית המשותף

עוד נקודה שיש לתת עליה את הדעת היא השאלה מה לעשות עם הרכוש המשותף ובעיקר עם הבית. אם כן גם כאן המגשר יכול להיכנס לתמונה ולסייע לכם רבות בכדי להגיע לעמק השווה. בסופו של יום אפשר לשלם על הבית בכסף וכך ליצור שוויון בין בני הזוג.

 

אל תתלו את חלוקת הממון בשאלת המשמורת

אחת הטעויות החמורות ביותר שאפשר לעשות זה לקשור בין כסף ובין הילדים. תעשו הפרדה מוחלטת בענייני כסף משאלת המשמורת מכיוון שאם לא תעשו זאת הדבר יפגע מאוד ביחסים שלכם אם הילדים שלכם ומכך יש להימנע.

 

זוג מושכים בשטר

אולי תאהבו גם את:

מגשר גירושין
מהם תפקידיה של מגשרת גירושין?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שבוחרים לפנות למגשרת גירושין מוסמכת. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחרונה והובילה אותנו לבדוק את התחום מקרוב, כדי

קרא עוד »