מספיק עם התרופות – החלו לטפל בכאב בעזרת אביזרים אורטופדיים

כאבים בגב העליון והתחתון, המפרקים וכפות הרגליים המפריעים לתפקוד היומיומי הם בעיה שצריך לפתור, אין ספק. אך אם הפתרון היחיד שאתם מעלים הוא שימוש במשככי כאבים, אתם עושים את זה לא נכון.

מוצרים אורטופדיים מספקים דרך בריאה ובטוחה הרבה יותר  להתמודדות ולהקלה על כאבים כרוניים, אי נוחות במפרקים או בעיות שרירים ושלד, ומעניקים פתרונות לטווח הארוך שבסופו של דבר יביאו לשיפור משמעותי ברמות הכאב ובבעיה הבריאותית עצמה.

 

מספיק עם התרופות!

כשאדם חש כאב, הרצון והדחף לקחת כדור או למרוח משחה מאלחשת הינו ברור ומובן, אך זהו אינו הפתרון היחיד והבלעדי להתמודדות עם כאב, גם אם מדובר בכאבים כרוניים, בעיות מפרקים, שיקום לאחר ניתוח או פציעה ועוד. מוצרים אורטופדיים מציעים מספר יתרונות ברורים על פני משככי כאבים בכל הנוגע לניהול כאב ואי נוחות.

בעוד משככי כאבים מספקים הקלה זמנית על ידי הרדמת תחושת הכאב, מוצרים אורטופדיים מטפלים בשורש הכאב ומטרתם לספק פתרונות לטווח ארוך.

מספיק עם התרופות!

אורטוקל – להקל על הכאב ללא תופעות לוואי

Ortokal הינה חברה המייצרת ומשווקת מגוון רחב מאד של מוצרי אוטופדיה לכל גיל ולכל שלב בחיים. המוצרים מספקים מענה איכותי לסוגים רבים של מכאובים, החל מדלקות פרקים כרוניות דרך פציעות ספורט, גיל מתקדם או בעיות גנטיות שגורמות לעיוותים.

באתר החברה תוכלו למצוא מוצרים ואביזרים רבים לשיכוך כאב ושיפור מנח בגב העליון, בגב התחתון, בברכיים ובכפות הרגליים ובמפרקים השונים. בדרך זו תוכלו לצמצם את השימוש ואת התלות בתרופות משככות כאבים ותצאו לדרך חדשה, בריאה וטובה יותר תוך ניהול בריא ונכון יותר בכאב.

 

אביזרים אורטופדיים לניהול ולטיפול בכאב

למוצרים אורטופדיים ישנם מספר יתרונות משמעותיים העולים על ההסתמכות הבלעדית על משככי הכאבים, להלן מספר יתרונות של מוצרים אורטופדיים בהשוואה להסתמכות על משככי כאבים בלבד:

שיכוך כאבים ממוקד

משככי כאבים, כגון תרופות ללא מרשם או תרופות מרשם, עשויים לספק הקלה כללית בכאב בכל הגוף. לעומת זאת, מוצרים אורטופדיים מציעים הקלה ממוקדת בכאב על ידי התמקדות באיבר הפגוע. לדוגמה, כריות וכריות אורטופדיות יכולות לספק תמיכה לצוואר, לגב או למפרקים ולהקל על כאבים באזורים ספציפיים אלה. גישה ממוקדת זו מאפשרת הקלה יעילה ומקומית יותר.

לא פולשני ולא תרופתי

מוצרים אורטופדיים אינם פולשניים ואינם מצריכים שימוש בתרופות. זה מועיל במיוחד עבור אנשים המעדיפים לבחון חלופות ללא תרופות או לאלה שעשויים להיות רגישים לתרופות מסוימות. על ידי בחירה במוצרים אורטופדיים, אנשים יכולים לנהל את הכאב שלהם ללא תופעות הלוואי הפוטנציאליות או הסיכונים הכרוכים בשימוש בתרופות לטווח ארוך.

נוחות ותמיכה משופרים

מוצרים אורטופדיים תוכננו במיוחד כדי לספק נוחות ותמיכה מיטבית לגוף. הם מתוכננים כדי לקדם מנח שרירים ושלד נכון יותר, להפחית נקודות לחץ ולחלק משקל באופן שווה. בניגוד למשככי כאבים המספקים הקלה זמנית בלבד, מוצרים אורטופדיים מציעים תמיכה מתמשכת ומאפשרים לאנשים לחוות חיי יום-יום נוחים יותר וללא כאבים.

שיפור תפקוד וניידות

משככי כאבים עשויים למסך זמנית את הכאב אך הם אינם מטפלים בגורמי המחלה או הכאב, והם גם אינם עוזרים לשפר את התפקוד והניידות. מוצרים אורטופדיים לעומת זאת, לא רק מקלים על כאבים אלא גם מסייעים בשיפור הניידות ושיקום התפקוד. על ידי מתן תמיכה ויישור מתאימים, מוצרים אורטופדיים יכולים לעזור לאנשים להחזיר את טווח התנועה שלהם, לחזק את השרירים ולשפר את היכולות הגופניות הכלליות.

פתרונות לטווח ארוך

בעוד משככי כאבים מציעים הקלה לטווח קצר, מוצרים אורטופדיים מתמקדים בפתרונות לטווח ארוך. על ידי טיפול בשורש הכאב ואי הנוחות, מוצרים אורטופדיים שואפים לספק הקלה מתמשכת ושיפור לאורך זמן. שימוש קבוע במוצרים אורטופדיים יכול להוביל להפחתת ההסתמכות על משככי כאבים ולירידה בצורך בצריכת תרופות תכופה.

גישה הוליסטית לטיפול בכאב

מוצרים אורטופדיים מקדמים גישה הוליסטית לטיפול בכאב על ידי התחשבות בכל מערכת השרירים והשלד. הם שואפים לשפר את היציבה, להביא ליישור למנח נכון ולספק תמיכה לגוף בכללותו. גישה מקיפה זו לא רק מכוונת מטרה לשיכוך כאב אלא גם תורמת לבריאות ולרווחה הכללית של השרירים והשלד.

אביזרים אורטופדיים לניהול ולטיפול בכאב 

לסיכום

מוצרים אורטופדיים מציעים יתרונות משמעותיים בהשוואה להסתמכות על משככי כאבים בלבד. הם מספקים הקלה ממוקדת בכאב, אינם פולשניים ואינם תרופתיים, משפרים נוחות ותמיכה, משפרים תפקוד וניידות, מציעים פתרונות ארוכי טווח ומקדמים גישה הוליסטית לטיפול בכאב. שילוב מוצרים אורטופדיים כאסטרטגיה בריאה ונכונה יותר לניהול כאב יכול להוביל לשיפור הרווחה הכללית, להפחתת ההסתמכות על תרופות ואיכות חיים טובה יותר.

מספיק עם התרופות - החלו לטפל בכאב בעזרת אביזרים אורטופדיים

אולי תאהבו גם את:

מהי פודיאטריה?

כפות הרגליים שלנו הן הבסיס לגופנו, ומאפשרות לנו לעמוד, ללכת, לרוץ ולשמור על שיווי משקל. לכן, פגיעות בכפות הרגליים עשויות ליצור בעיה של ממש בתפקוד

קרא עוד »
טיפול באמנות ונוירופידבק מועילים לילדים
יצירתיות וריפוי: כיצד תרפיה באמנות ונוירופידבק מועילים לילדים

ילדים מתמודדים לרוב עם אתגרים והתמודדויות שונות במהלך התפתחותם, כולל בעיות רגשיות, התנהגותיות וקוגניטיביות. בשנים האחרונות, גישות טיפוליות אלטרנטיביות כמו טיפול באמנות ונוירופידבק זכו להכרה

קרא עוד »
סרטן המוח השכיח ביותר
מהו סרטן המוח השכיח ביותר?

ישנן המון מחלות שכיחות בעולם, חלק יותר וחלק פחות. המגוון של המחלות רחב ביותר – זה יכול לנוע ממחלות שמקורן בוירוסים וחיידקים חיצוניים לגוף, מחלות

קרא עוד »