סיימתם שירות בצה"ל? בחרנו עבורכם מתנה למפקד בשחרור

עומדים להשתחרר מצה"ל ומחפשים מתנה מקורית ויפה למפקד או לחברים ששירתו איתכם? סיום שירות זו חוויה מרגשת ואחת מהנקודות החשובות בחיים, וכמו בתחנות רבות לעיתים נרצה להעניק מתנות לאנשים שעברו איתנו את הדרך והפכו אותה לנעימה יותר. בין אם מדובר בשחרור מצה"ל או כל מאורע אחר, הענקת מתנה היא הזדמנות להשקיע מחשבה באחר ובדברים שהוא אוהב ולחזק את מערכת היחסים.

 

קניית מתנה לגברים – איך בוחרים?

כבר אין צורך להצביע על כך שלא משנה מה רוצים לקנות, קיים בשוק היצע אדיר של מוצרים ומתנות. מצד אחד היצע זה הוא ברכה – תמיד אפשר לבחור את הדבר הספציפי שאנחנו רוצים, והתחרות הקיימת בשוק מאפשרת מחירים נוחים ושווים לכל כיס. עם זאת, היצע רב כל כך עשוי לבלבל אותנו ולהקשות עלינו לבחור כיוון ולהבין מהו המוצר שהכי טוב לקנות. כדי לסייע לכם במלאכה, הבאנו מספר שאלות שכדאי לכם לשאול את עצמכם בטרם תקנו מתנה.

 

מיהו האדם לו אנחנו קונים את המתנה?

חשוב מאוד להתאים את סוג המתנה שאנחנו קונים לסוג האדם אליו אנחנו קונים את המתנה, ועל כך יש לחשוב בשני מישורים: גם מבחינת הדברים שאותו אדם אוהב וההעדפות שלו וגם מבחינת סוג הקרבה שיש לנו עם אותו אדם. קניית מתנה לבעל לא דומה לקניית מתנה לחבר, ושני אלה לא דומים לקניית מתנה לקולגה או למפקד בצבא. לכן חשוב מאוד להתאים את המתנה אותה אנחנו קונים למערכת היחסים שיש לנו עם מי שיקבל את המתנה.

 

לכבוד מה אנחנו קונים את המתנה?

האירוע לכבודו אנחנו קונים את המתנה משחק תפקיד משמעותי בבחירתה. יום הולדת הוא לא יום נישואין, ויום נישואין הוא לא שחרור מהצבא. באירועים מסוימים מקובל להשקיע כסף רב בקניית המתנה, בעוד באירועים אחרים מקובל להעניק מתנה סמלית וצנועה יותר.

 

מתנות פרקטיות מול מתנות סמליות

כדאי לחשוב עם עצמנו האם אנחנו רוצים שהמתנה אותה אנחנו קונים תהיה פונקציונאלית ופרקטית, או יותר מסוג המתנות שעומדות על המדף של מי שיקבל אותה ומזכירות לו אותנו מפעם לפעם? מתנה פונקציונאלית יכולה להיות עט יוקרה או שעון, בעוד מתנה סמלית יותר יכולה להיות מגן הוקרה עם הקדשה אישית למי שמקבל את המתנה.

 

יצירתיות

זה תמיד נחמד לקבל מתנה שמעבירה את התחושה שהצד השני לא רק השקיע בנו כסף, אלא גם מחשבה. השקעת יצירתיות במתנה מעלה את הערך שלה בעיני מי שמקבל אותה ותורמת לתחושה של קרבה.

 

היכן כדאי לקנות מתנה לגבר?

במילמן דור המשך תוכלו למצוא מגוון מתנות המתאימים לגברים ונשים בכל טווח גילאים שהוא, לכבוד כל מאורע: מגיני הוקרה, עטי יוקרה, מוצרי יודאיקה, גביעים ומדליות, סיכות ועוד. מילמן דור המשך מפעילה את אחד המפעלים המתקדמים בארץ ובעולם, ומספקת ייצור מותאם אישית בשבילכם עבור מי שתקנו לו את המתנה.

 

מתנה

אולי תאהבו גם את:

ארגזים על העגלה
כמה עולה הובלה ברמת גן

אם בעבר תל אביב היתה העיר שהיא מרכז העניינים וששווה לעלות אליה לרגל, הרי שהיום רבים גילו את הקסם הטמון דווקא בערים הסמוכות לה. במקום

קרא עוד »