איזה סוגים של סיגריות אלקטרוניות קיימים בשוק

כבר אין כמעט אף אדם שלא נחשף לתופעת הסיגריות האלקטרוניות שהולכת וכובשת את קהל המעשנים.

יותר ויותר אנשים מעדיפים את סיגריות האידוי על פני הסיגריה המסורתית, וזאת בשל היתרונות הבריאותיים שבצידה, המגוון העצום הקיים בשוק וכן חוויית האידוי הייחודית.

בשוק קיימות מגוון אפשרויות בעולם הסיגריות האלקטרוניות – גם כאשר מדובר בסיגריות עצמן וגם כאשר מדובר בנוזלים לאידוי ושאר המוצרים הנלווים.

 

הסוגים הקיימים של סיגריות אלקטרוניות כיום

וופורייזר:

וופורייזר הינו למעשה מכשיר אידוי המתבצע באמצעות חימום (לרוב חימום חשמלי) של תמצית צמחית הנמצאת בכלי קיבול ייחודי. וופורייזר מספק חוויה המזכירה עישון, אך בעלת מאפיינים שונים בתכלית שכן לא מתבצעת בערה כך שלא לא קיים עשן בסיפור. אחד השימושים המרכזיים בוופורייזר הוא לאידוי קנאביס, שכן דרך זו משפיעה הכי מהר וכן מאפשרת לעשות שימוש חוזר בצמח הקנאביס מכיוון שהוא אינו נשרף.

 

עט אידוי:

מכשיר המורכב משני חלקים עיקריים: גוף חימום (אטומייזר) וסוללה. המכשיר פועל כמנגנון חימום המחמם תמצית צמחית שאינה טבק היוצר אדים, אותם שואף המעשן. לעט אידוי ישנם יתרונות רבים על פני סיגריה קלאסית בין אם בהיבטים בריאותיים, היבטים היגיינים או היבטים כלכליים שכן התמצית מחזיקה לאורך פעילות אידוי רבות ומסייעת לחסוך כסף.

 

ג'ול:

חברה המייצרת סיגריות אלקטרוניות שמשמשות גם הן כתחליף לסיגריה הקלאסית. בדומה למכשירים אחרים, גם ג'ול פועל בשיטת אידוי. החומרים המאודים הם מלחי ניקוטין וחומרי טעם שונים.

 

סוגים שונים של נוזל לסיגריה אלקטרונית

השוק מציע מגוון אפשרויות רבות של נוזלים לסיגריות אלקטרוניות. בבואכם לבחור את הנוזל המתאים עבורכם, אלה הם המאפיינים שיש לשים אליהם לב:

כמות משתנה של ניקוטין:

יש מי שאוהב סיגריה "חזקה" עם הרבה ניקוטין, ואחרים מעדיפים סיגריה עדינה יותר בעלת כמות ניקוטין נמוכה. השוק מציע נוזלים בכמויות משתנות של ניקוטין, ותהיה העדפתכם אשר תהיה – כנראה שתמצאו את הנוזל עם כמות הניקוטין המתאימה לכם.

 

נוזל ללא ניקוטין:

אם אתם מעוניינים בחוויית אידוי ללא ניקוטין, או לחילופין מעוניינים להיגמל מעישון ומניקוטין – השוק מציע נוזל לסיגריה אלקטרונית ללא כל ניקוטין.

 

נוזלים בטעמים שונים:

השוק מציע מגוון רב של נוזלים בטעמים שונים. שוקולד, תות, קפה או וניל הם רק קצה הקרחון של המגוון האדיר הקיים בשוק, ולא משנה מה הטעם שלכם כנראה שתמצאו את הנוזל לטעמכם.

 

היכן ניתן לקנות סיגריה אלקטרונית ונוזל לסיגריה אלקטרונית?

קלאסיג הינה רשת ארצית המובילה בתחום הסיגריות האלקטרוניות, ומשווקת מוצרי אידוי אלקטרוניים לצד נוזלי מילוי מקוריים איכותיים ביותר וכן כלל מוצרים נלווים. קלאסיג מציעה מגוון מוצרים במחירים הוגנים השווים לכל כיס, מייבאת את הסיגריות האלקטרוניות הנחשבות ביותר בשוק כיום לצד ייצור מקורי של נוזלי מילוי וכן ייבוא נוזלי מילוי. הצוות של קלאסיג מקצועי ומתמחה בתחום הסיגריות האלקטרוניות ויסייע לכם למצוא את המוצר המתאים לכם.

 

אולי תאהבו גם את:

ארגזים על העגלה
כמה עולה הובלה ברמת גן

אם בעבר תל אביב היתה העיר שהיא מרכז העניינים וששווה לעלות אליה לרגל, הרי שהיום רבים גילו את הקסם הטמון דווקא בערים הסמוכות לה. במקום

קרא עוד »