לאילו עבודות צריכים להזמין חברת הרמות?

חברת הרמות יכולה לבצע מגוון רחב של עבודות. במאמר הבא נסביר מתי יוצרים קשר עם חברה כזו, מה מאפיין שירות מקצועי של הרמה לגובה ולמה זה כל כך חשוב.

התפקיד העיקרי של חברת הרמות הוא לבצע עבודות בגובה. בשביל לבצע עבודות כאלה, החברה משתמשת בציוד שיש ברשותה ובכוח אדם שמוסמך לכך. בזכות השימוש בציוד ייעודי ובכוח אדם מתאים, ניתן לבצע עבודות בגובה במהירות וביעילות בלי לחרוג מתוך כללי הבטיחות שנקבעו בחוק.

התייעצות עם נציגי ליפטר במות הרמה למשל מאפשרת לראות מקרוב את המאפיינים של חברת הרמות לעומת חבורות אחרות. ספציפית עם ליפטר במות הרמה, היתרון הוא גם שאפשר לרכז סוגים שונים של עבודות תחת קורת גג אחת.

 

עבודות בולטות של חברת הרמות

ליפטר במות הרמה מציעה מגוון רחב של עבודות בגובה ולכן מספקת את השירות הרלוונטי עבור קהל יעד בסקטור הפרטי, העסקי והציבורי. בסקטור הפרטי, מדובר בעיקר על עבודות בגובה במהלך הובלת דירה ושינוע של תכולה וציוד. באמצעות במות ההרמה הקיימות, ניתן להוריד תכולה של דירה דרך החלון או הגג ולחסוך את הזמן והמאמץ עבור חברת ההובלות.

לשם השוואה, השירות של ליפטר במות הרמה עבור הסקטור העסקי רלוונטי בעיקר אצל קבלני בניין ושיפוצים. כאן התפקיד של במות הרמה הוא לא רק לאפשר הרמה והורדה של הציוד, אלא גם לספק פלטפורמה נוחה עבור העובדים. למעשה, במת ההרמה היא היחידה שמאפשרת הרמה גם של הציוד וגם של העובדים – בניגוד לעגורן או מנוף למשל.

 

עבודות חיפוי בבניינים רבי קומות

עוד סוג של עבודות שמחייב הזמנה של חברת הרמות כולל בתוכו את עבודות החיפוי. כאשר יש צורך לחפות את החלק החיצוני של הבניין או המבנה ולהגיע גם אל קומות גבוהות, הדרך היחידה לעשות את זה תהיה באמצעות במות הרמה. בזכות הפעלה נכונה ומקצועית של במות הרמה, העובדים עומדים ממש מול האזור שדורש חיפוי והם יכולים לעקוב אחר קצב ההתקדמות.

עבודות חיפוי מבוצעות בבניינים שעוברים שיפוץ, התחדשות עירונית או תמ"א 38. במקרים אחרים, יש צורך בעבודות של חברת הרמות כדי לשמר מבנים ישנים ולהגן עליהם מפני בלאי או שחיקה.

 

ניקיון בגובה עם במות הרמה

לא רבים יודעים שאפשר לנצל את הרקע והניסיון של חברת הרמות גם כדי לבצע ניקיון בגובה. עם במות הרמה למשל, ניתן להרים בקלות את הציוד ולדאוג שיהיה כוח אדם שיידע כיצד להפעיל אותו ולהשתמש בו. באמצעות הציוד ובמות ההרמה, אפשר להבריק את כל החלק העליון של המבנה ולהתמודד גם עם כתמים ולכלוך שיש על גבי חלונות. לסיכום, חברת הרמות מבצעת כל עבודה בגובה. בפועל, החברה משתמשת בבמות הרמה ונשארת קשובה לצרכים של הלקוחות וקהל היעד .

במות הרמה

אולי תאהבו גם את:

לזהות פשפשים
איך מזהים פשפשים במיטה?

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים שניזונים מדם אנושי ויכולים לתקוף אזורים שונים בבית, כולל מיטות, רהיטים ואפילו בגדים. זיהוי פשפש המיטה בשלב מוקדם הוא חיוני

קרא עוד »
פורץ רכבים במרכז

נתקעתם מחוץ לרכב כשהמפתח נשכח בפנים? נשבר לכם המפתח במנעול? אם עניתם בחיוב על לפחות אחת מהשאלות הללו, זה אומר שאתם צריכים את שירותיו של

קרא עוד »