עורך דין דיני עבודה – ייעוץ בחינם, האם יש דבר כזה?

התייעצות עם עורך דין דיני עבודה היא פתרון מעולה עבור כל מי שרוצים להגיש תביעה או להתגונן מאישומים שמוטלים עליהם על ידי המעסיק. במאמר הבא נסביר מה החשיבות של שירותי ייעוץ מן הסוג הזה, כמה הם עולים והאם אפשר גם לקבל אותם בחינם

דיני עבודה חלים על שורה ארוכה של מקרים ונסיבות. מטרת העל של דיני עבודה היא כמובן להסדיר את יחסי העבודה בין עובד ומעביד, אך בין היתר הם גם קובעים זכויות סוציאליות וסעדים שאותם אפשר לדרוש על פי החוק. כפועל יוצא מכך, מגיע לכל אזרח ואזרחית להכיר לעומק את דיני העבודה ולפנות אל בעלי המקצוע שעוסקים בתחום הזה ברמה המשפטית והמעשית.

 

עם מי מתייעצים לגבי דיני עבודה?

התייעצות קצרה עם עורך דין דיני עבודה היא לעיתים קרובות הפעולה היחידה שמפרידה בין אזרח מן השורה לבין הזדמנות לנצל את כל הזכויות שעומדות לרשותו. הבעיה היא שלעיתים קרובות שירותי ייעוץ מן הסוג הזה עולים כסף, עוד לפני שברור האם בכלל יש עילה להגשת תביעה ואיזה חוק רלוונטי לנסיבות שעל הפרק. לכן, הפתרון האידיאלי צריך להיות שימוש בשירותי ייעוץ בחינם.

 

ייעוץ בחינם – כל היתרונות

כיום ניתן לתאם שירות ראשוני של התייעצות בחינם עם עורך דין שמכיר מקרוב את התחום של דיני עבודה ובקיא בו. בזכות ייעוץ בחינם, אפשר קודם כל לצייר תמונה כללית לגבי פרטי המקרה ולהביא בחשבון את התקנות הרלוונטיות לגביו. יתרה על כך, הייעוץ בחינם הוא צעד ראשון בכיוון הנכון מבחינת האופן שבו משתמשים בדיני עבודה כדי לבסס כתב תביעה ולהגיש נימוקים משכנעים.

 

מה עושים אחרי הייעוץ?

ייעוץ בחינם הוא פתרון מעולה לכל מי שרוצים להכיר לעומק את דיני העבודה ולהבין כיצד הם משפיעים עליהם, בין אם בתור נפגעים ובין אם בתור נאשמים. בעזרת שיחת ייעוץ ראשונית ללא תשלום, אפשר לתכנן את המשך האסטרטגיה המשפטית ולבחון את ההבדל בין הכלים שעל הפרק. עם זאת, כמובן שהייעוץ הוא רק תחילתו של התהליך. אחרי הייעוץ, יש צורך לפעול גם במישור האופרטיבי על מנת להגיש תביעה או כתב הגנה וחשוב לערב עורך דין שיש לו ניסיון בייצוג בין כתלי בית המשפט.

 

לא מתפשרים על שירותי ייעוץ

האפשרות לקבל ייעוץ בחינם מעורך דין דיני עבודה היא חדשות נהדרת לכל עובד שכיר או עצמאי. כמו כן, שירות כזה יכול להיות רלוונטי למעסיקים שמוצאים את עצמם במחלוקת מול עובדים ומועסקים. היות ולא כדאי להתפשר על שירותי ייעוץ, כל שנדרש הוא לבחור את עורך הדין המתאים. עורך דין כזה יכול לרכז את כל השירותים המשפטיים תחת קורת גג אחת ולהוביל את התיק עד לסיומו המוצלח.

עורך דין דיני עבודה - ייעוץ בחינם, האם יש דבר כזה

אולי תאהבו גם את:

מגשר גירושין
מהם תפקידיה של מגשרת גירושין?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שבוחרים לפנות למגשרת גירושין מוסמכת. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחרונה והובילה אותנו לבדוק את התחום מקרוב, כדי

קרא עוד »