עשה ואל תעשה עם חליפת חתן

יום החתונה מתקרב ולמרות שמעולם לא לבשתם חליפה, תהיו חייבים לבחור אחת מרשימה לחתונה.

למרות שבלבישת חליפה, אתם ודאי יוצאים מאזור הנוחות שלכם, לבטח תרצו להרגיש בנוח עם החליפה ולכן חשוב לעשות את הבחירה הנבונה.

קבלו את התורה של עשה ואל תעשה עם חליפת חתן.

 

אל תקנה בזול ותשלם ביוקר על האיכות

לא מעט חתנים משכירים ביום החתונה חליפת חתן יוקרתית לערב אחד מכיוון שהם לא נוהגים להלך עם חליפות לאירועים ובמהלך היום יום. כאשר משכירים חליפות בדרך כלל משלמים פחות ועדיין ניתן לבחור במותג יוקרתי ואלגנטי. לעיתים ניתן למצוא מבצעים משתלמים גם בקניית חליפות. לכן חשוב להשוות בין המחירים. עם זאת, לעולם אין לוותר על האיכות בין אם משכירים ובין אם קונים את החליפות.

 

אל תקנה חליפה ללא מידות מדויקות

מעבר להתאמת החליפה לצו האופנתי, לגזרה של החתן ולצבע המתאים לו, ההתאמה האישית צריכה להתבטא בהתאמת המידה המושלמת. לעולם אל תקנה חליפה ששרוולי הז'קט שלה קצרים או ארוכים מדי. שרוולי החולצה שלך צריכים לבצבץ מהם בסנטימטר. גם המכנסיים צריכים להתאים במדויק כך שהגרביים לא יציצו כשתצעד לחופה. ברגע שהמכנס גדול מדי ייווצר גם אוהל קטן באזור החלציים בעת ישיבה ואין זה מראה מרנן. יתרה מכך, החליפה צריכה להיות נוחה ונושמת. לא צמודה מדי ולא רחבה מדי. החתן צריך להיות רגוע ולא להרגיש שמשהו מציק לו. ניתן לתפור חליפות בדיוק למידה הנכונה ובכך לפתור את ההתרוצצות וכאב הראש בין מדידה למדידה.

 

בחר בבד איכותי ונעים

חליפות לחתנים הן מגוונות והמבחר לא קטן. לפיכך, ישנם סוגים רבים של בדים כמו: ויסקוזה, כותנה, פוליאסטר ועוד. חשוב לבחור בחליפה שהמרקם שלה נעים על הגוף, לא מעקצץ ולא נוקשה מדי. חתנים רבים בוחרים בבדים רכים ונושמים בעיקר שהחתונה מתקיימת בקיץ וחם מאוד. חתנים שנשארים עם החליפה גם בזמן הריקודים, יורידו וודאי את הז'קט, אך עדיין יהיו חייבים להרגיש בנוח. כאשר הבדים עשויים מחומרים טבעיים הם מאווררים את הגוף ומרגישים יותר קלילים מאשר בדים סינטטיים אטומים שיותר מחממים את הגוף.

 

בחר במקום בו ילבישו אותך מ-א'-ת'

כמו שכלות בוחרות בסטודיו שיתאים להן את שמלת הכלה בדיוק למידותיהן, לעיצוב ולגזרה, כך גם גברים. ישנם מקומות בהם מסייעים לגברים העומדים להינשא לבחור את הלוק המושלם שכולל את החליפה והאביזרים הנלווים כמו: חגורה, גרביים, נעליים, עניבה ועוד בהתאמה מלאה ואישית. למומחים בחנויות המבצעות את ההתאמה, יש ניסיון והם יודעים בדיוק איזו חליפה מתאימה לחתונה בצהרים ואיזו חליפה מתאימה לחתונה בערב, מה מתאים לחתונה בטבע או לחתונה באולם אירועים יוקרתי. הם ידעו להתאים את החליפות גם לאלו שאינם מחבבים אותם והיו מעדיפים להתחתן עם ג'ינס. וכמובן התאמה מושלמת לאופי החתן.

 

חתן וכלה

אולי תאהבו גם את: