פתרונות לקבלני מערכות כיבוי אש

מערכות גילוי וכיבוי אש מורכבות מחלקים שונים, אשר תפקידם לגלות, להתריע, להזעיק עזרה ואף לבצע כיבוי אש באופן אוטומטי.

יחד עם זאת, התקנה של מערכות אלה עשויה להיות מורכבת, בעיקר כאשר מדובר על חללים גדולים, מקומות גדולים, קרות גבוהות וכן הלאה.

אז אילו פתרונות יכולים לסייע לקבלני מערכות כיבוי אש בהתקנה?

 

שלבים בהתקנת מערכת גילוי וכיבוי אש

לצורך הזמנת התקנה של מערכות גילוי וכיבוי אש, יש להזמין טכנאי מתאים, אשר באופן ראשוני, מגיע כדי לראות את המקום ולבנות עבורו תכנית מתאימה.

את התכנית מתאים הטכנאי לדרישות של כבאות והצלה, לגודל המקום, למבנה, גובה התקרה וכן הלאה.

לאחר שהתוכנית מוכנה, הוא יכול להגיע כדי להתקין את החלקים השונים של המערכת, אשר זמני ההתקנה שלה משתנים בהתאם לגודל המקום, רמת הקושי בהגעה לנקודות ההתקנה השונות וכן מידת הזמינות של מתקני עבודה מתאימים, אשר מקלים על העבודה ומאפשרים לבצע אותה במהירות.

 

גלאי אש ועשן

גלאים הם יחידות קצה של מערכות גילוי אש. אותם פורסים ברחבי המבנה לפי הצורך, כדי להבטיח גילוי מהיר של עשן ואש. התקנת הגלאים נעשית לרוב על התקרה של המבנה, כדי לאפשר להם לגלות עשן במהירות מירבית. את ההתקנה מבצעים בקלות בעזרת במות הרמה ומתקני הרמה ייעודיים, אשר מאפשרים עלייה והורדה מהירה של העובדים, יחד עם הציוד והכלים שהם צריכים.

במות הרמה רבות מסוגלות גם לנוע על גבי השטח באופן בטוח, יציב ונוח, כדי להעביר את העובדים ממקום למקום, בלי צורך לרדת ולעלות מחדש.

כך העבודה נעשית בקלות רבה יותר, במהירות ובאופן יעיל, שכן העובדים יכולים לעבוד ללא חשש, תוך שהם מקבלים את כל מה שנחוץ להם כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

כבלים לחיבור בין חלקי המערכת

מערכות גילוי וכיבוי אש מורכבות מחלקים רבים, אשר מחוברים זה לזה באמצעות כבלים. גם התקנת הכבלים מתבצעת בעזרת במות הרמה איכותיות ויציבות, המאפשרות לנועה נוחה לאורך התקרה של המבנה, כדי לבצע את ההתקנה בצורה אסתטית, נסתרת ובעיקר – אפקטיבית.

 

ספרינקלרים לכיבוי אש

באופן טבעי, גם התקנת ספרינקלרים מתבצעת על התקרה.

ספרינקלרים מחוברים למערכת גילוי האש והעשן ומקבלים התראה לפעולה, לאחר שהרכזת של המערכת מקבלת מספיק מידע כדי להבין כי יש צורך בהפעלה של מערכת כיבוי האש.

אז נכנסים לפעולה הספרינקלרים, אשר מתיזים מים לעבר הקרקע וכך מכבים את האש.

גם ספרינקלרים, כמו חלקים רבים אחרים של מערכות אלה, מותקנים על התקרה ולכן גם לצורך התקנה שלהם נהוג להשתמש במתקני הרמה שונים, אשר מאפשרים להקל על העבודה, לקצר את זמני העבודה ואף לחסוך בכוח אדם.

 

 

מחפשים את הדרך היעילה והבטוחה ביותר להתקנת מערכות כיבוי וגילוי אש? לחצו למידע נוסף:

lifter.co.il

שלבים בהתקנת מערכת גילוי וכיבוי אש

אולי תאהבו גם את:

לזהות פשפשים
איך מזהים פשפשים במיטה?

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים שניזונים מדם אנושי ויכולים לתקוף אזורים שונים בבית, כולל מיטות, רהיטים ואפילו בגדים. זיהוי פשפש המיטה בשלב מוקדם הוא חיוני

קרא עוד »
פורץ רכבים במרכז

נתקעתם מחוץ לרכב כשהמפתח נשכח בפנים? נשבר לכם המפתח במנעול? אם עניתם בחיוב על לפחות אחת מהשאלות הללו, זה אומר שאתם צריכים את שירותיו של

קרא עוד »