אטרקציה מושלמת לשיפור הביטחון העצמי של החניכים בקייטנה

בקרוב הקיץ עומד להגיע, ויחד אתו גם מגיע הצורך לדאוג לתעסוקה שוטפת לילדים. בהתאם, קייטנה כבר מזמן הפכה לחובה עבור הילדים, כך שהם יוכלו להעביר את הקיץ בנעימים ובצורה חווייתית עד כמה שניתן. כמו כן, אם בעבר קייטנה טובה כללה שוקו ולחמנייה בלבד, היום המציאות קצת אחרת.

הולכת וגוברת מצד ההורים דרישה לפעילויות מעשירות ומעצימות עבור ילדיהם. לשם כך, הכנו לכם מאמר העוסק באטרקציה מושלמת להעצמת החניכים בקייטנה – אמנות חושים.

 

העצמת ביטחון עצמי בקרב ילדים

ביטחון עצמי הוא רכיב חשוב שהתפתחות האישיות של כל ילד וילדה. למעשה, יציבות הערך העצמי אצל ילדים, שבתורה גורמת לביטחון עצמי, מהווה בסיס יציבות לקידום אושר אצל ילדים. במקרים רבים, מזג מופנם של ילדים ותחושת חוסר מסוגלות עצמית עלולים להוביל לילדים בעלי ביטחון עצמי נמוך.

אז מה אפשר לעשות בנידון? חשוב להבהיר שבטחון עצמי נמוך הוא אינו גזרת גורל וניתן לפעול כדי להעצים את הבטחון. כמו כן, ניתן לעשות זאת במסגרת הבית אך גם ניתן לעשות זאת באמצעות מסגרות חיצוניות

 

אמנות חושים – מה היא?

לפני שנעסוק בקשר החשוב המתקיים בין העצמת בטחון עצמי ובין אומנות חושים, חשוב להבין מה היא אומנות החושים. איש מקצוע כמו אמן חושים – ירון זיגי, הוא אדם שתחום ההתמחות של הוא החושים. למעשה, באמצעות הבנה מעמיקה של החושים והמנגנונים שמפעילים אותם, אמן החושים יודע ליצור אשליות והטיות מחשבה. באופן הזה, אמני החושים מייצרים מופעים ותרגילים יוצאי דופן, כאלו שמשאירים את הצופים בהם חסרי מילים.

 

אמנות חושים בקייטנה ובטחון עצמי

חודשי הקיץ המתאפיינים בשבירת שגרה עבור הילדים, מהווים הזדמנות מעולה להעצים את הביטחון העצמי שלהם. כמו כן, אטרקציה שמערבת אומנות חושים היא פעילות מושלמת עבור ילדים שמתמודדים עם קושי בפיתוח ביטחון עצמי. אמני חושים הם אנשים מרשימים שמצליחים להלהיב כל אחד ולייחד את עצמם היתר.

לא רבים יודעים, אך למעשה כל אחד ואחת יכולים להיות אמני חושים. במקרים רבים, ילדים בעלי ביטחון עצמי נמוך חיים בתחושה שאין להם מה לתת לעולם וכי הם פחותים מאחרים, באמצעות היכרות ובהמשך לימוד של תורת אומנות החושים, הילדים הללו יוכלו לקבל תחושה של ערך והכרה בכך מצד הסביבה.

 

לסיכום – שדרוג הבטחון העצמי בדרך שלא הכרתם

העצמת הביטחון העצמי בקרב ילדים היא עניין חשוב מאין כמוהו. למעשה, ככל שפועלים גיל מוקדם יותר כך הסיכוי שהביטחון העצמי יהיה יציב לאורך השנים גדל. אומנות החושים היא אמנות ששוברת את גבולות ההבנה ויוצרת אשליות באמצעות החושים. כשזה נוגע לילדים בעלי בטחון עצמי ירוד, צפייה ולימוד של אמנות חושים יכולה לשנות את המצב עבורם ולהפוך אותם מילדים עם ערך עצמי נמוך, לילדים בעלי כישורים ייחודים ותחושת משמעות.

אמנות חושית

אולי תאהבו גם את:

פרישה לגמלאות
איך להתכונן לפנסיה

רבים מאתנו מחכים ליום הפנסיה, שבו נוכל להתפנות לכל התחביבים, מבלי להתחייב להשכמה מוקדמת ועבודה רוויית לחץ, אך מעטים מכירים בדברים שצריך ליישם רגע לפני

קרא עוד »