איך גורמים לסטורי שלכם להיות ויראליים? התשובה בפנים

צעירים רבים עסוקים בהעלאות של סטורי על מנת לקבל חיזוקים חיוביים מהסביבה באמצעות לייקים ותגובות.

עסקים שהבינו זאת נעזרים בכלי זה לקידום העסק שלהם. המאמר יפרט כיצד גורמים לסטורי להיות ויראלי ככל שיותר?

 

מה זה סטורי?

סטורי כשמו כן הוא – סיפור. זהו סיפור אותו האדם רוצה לספר ברשת חברתית מסוימת ולקבל עליו חיזוק חיובי באמצעות כמה שיותר עוקבים ולייקים. הסיפור צריך להיות קצרצר, מעניין, צבעוני ויצירתי באמצעות תמונה, סרט וידאו וטקסט. ככל שמעלים סטורים מעניינים יותר כך הם יהפכו ליותר ויראליים, כלומר תקבלו יותר עוקבים ולייקים. בנוסף, את הסטורי מעלים לאינסטגרם, לפייסבוק, לטיק טוק ולרשתות חברתיות נוספות.

 

כיצד גורמים לסטורי להיות ויראלי?

ניתן למצוא ברשת האינטרנט אתרים המציגים את המדריך השלם להעלאת סטורי באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות. ככל שתקפידו על החוקים הכתובים במדריכים השונים, כך תשדרגו יותר את הסטורי שלכם והוא יהפוך לוויראלי. המטרה היא להציג תוכן מעניין וטבעי. משהו שאינו מבויים וחלק מהווי החיים. אם למשל נערות מעלות סטורי אתגרי ניתן מיד לזהות אם הוא מבויים או טבעי על פי הדיבור, הבעות הפנים ועוד. אך לעומת זאת, ישנם סטורים בהם גם אם אדם נואם למצלמה אך עושה זאת בהומור, בעניין ובטבעיות הסרטון נראה אמיתי.

 

מה גונב את ההצגה?

סרטונים ויראליים הגונבים תמיד את ההצגה הם אלו המופיעים בהם חיות וילדים קטנים גם אם הם נועדים לקבל תהילה. בדומה לכך, סרטונים שליליים כמו תאונות מגבירים את הצפייה בהם מרוב הזעזוע שהאנשים נחשפים אליו. אך ישנם תכנים שיוסרו וכלל לא יספיקו להיכנס לתודעת הציבור בין אם מדובר בעירום או בין אם באלימות פיזית. על אף זאת, אין ספק שסטורים חיוביים יזכו לפרסום נרחב יותר ויגיעו לשיא במיוחד כשמדובר באנשים מפורסמים המשפיעים על קהל העוקבים שלהם. לדוגמה, זמר ידוע ואהוב יכול להעלות פוסט עם דעתו הפוליטית ולקבל אלפי לייקים וכך הסטורי שלו יופץ לעוד קהלים. זו גם הסיבה שמפורסמים רבים עובדים בפרסום של מוצרים ברשתות החברתיות ואלו זוכים לצפיות רבות. יתרה מכך, סרטון בעל אופי הומוריסטי או בעל עניין יזכה לחשיפה רבה יותר מאשר אם המפרסם היה מפיץ ומקדם אותו לבד.

 

סיפור עם פאנץ'

כפי שנאמר, סרטון ויראלי הוא סרטון שבו הכוכבים מתנהגים בטבעיות ובתמימות, אך הוא צריך גם להעביר מסר או שיהיה בסופו איזה פאנץ' שיגרום לו להיות ויראלי. למשל, הסטורי בו נראה תינוק נושך את האצבע של אחיו בהיסח הדעת ובאופן טבעי, ולמרות שהתגובה של אחיו הגדול שלילית, קיבל אלפי לייקים ותגובות כי הפאנץ' בסופו היה מצחיק וזה מה שהפך אותו לוויראלי. לסיכום, ככל שהסטורי שלכם יהיה פחות מבויים ויותר אמיתי ובמיוחד אם יופיעו בו ילדים, חיות או מפורסמים – כך הוא יהיה ויראלי יותר.

 

איש דיגיטל

אולי תאהבו גם את: