איך לבחור פינת אוכל שמתאימה לעיצוב הבית

בחירה של רהיטים חדשים לבית קיים מובילה לא פעם להתלבטות קשה בקרב הרוכשים. הרי החללים השונים בבית מעוצבים בסגנון מסוים והדבר מצריך בחינה מעמיקה של הרהיט החדש, כדי לוודא שזה מתאים מכל הבחינות לעיצוב הנוכחי. במדריכים הקודמים הצגנו בפניכם את הדרכים הטובות ביותר לבחירה של ספות, כורסאות וכיסאות בר. הפעם נתמקד בבחירה נכונה של פינת אוכל שתתאים לעיצוב הקיים. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו לעשות זאת בקלות.

 

תתעדו תחילה את המטבח או הסלון

בשלב זה אתם צריכים לצלם את החלל שבו תציבו בהמשך את פינת האוכל. מדובר בעניין שחשוב ליישם בהקדם האפשרי, משום שזה יאפשר לכם בהמשך להתייעץ עם חברים, קרובי משפחה או שכנים בנוגע לבחירה המתאמה ביותר. השתדלו לצלם את החלל הנבחר בשעות היום או בתאורה מלאה. שכן, הצופים בתמונה יצטרכו לראות את הצבעים שקיימים בחלל הקיים (צילום שאינו איכותי עלול להוביל אתכם בסופו של דבר לבחירה שגויה).

פינת אוכל

תבדקו מה הצבע הדומיננטי של המרחב

עכשיו אתם צריכים להסתכל על המרחב הנבחר (סלון או מטבח) ולראות מה הצבע הדומיננטי שקיים בו. הכוונה לצבע שחוזר על עצמו באחד או יותר מהפריטים הבאים:

  • ריפוד הספות
  • כיסויי כריות
  • פסלים
  • שטיחים ועוד

לאחר שיהיה בידיכם הצבע הדומיננטי (או הצבעים הדומיננטיים) תוכלו להסתכל עליהם במפות צבעים ייחודיות שמופיעות באתרים של מעצבי פנים. אלה מאפשרות לדעת מהם הצבעים שמשתלבים בטוב טעם עם הצבע הדומיננטי שקיים במרחב הנבחר. אחר כך, תיכנסו לאתר קסיאס כסאות בר ותבחנו את הקטלוג שלהם. שם תוכלו לראות מגוון עצום של פינות אוכל ולבחור מתוכן.

 

תשמרו לפחות 3 אופציות בתיקייה ייעודית

אם קראתם בעיון את הפסקה הקודמת, כנראה שאתם גולשים כעת בחנות מקוונת מומלצת שיש בה קטלוג מרהיב שיש בו מגוון רחב של שולחנות פינת אוכל איכותיים. בשלב זה עליכם לצלם את המסך בכל פעם שאתם רואים אופציה שנראית לכם מתאימה מכל הבחינות. ההמלצה היא לשמור לפחות 3 אופציות בתיקייה ייעודית בפלאפון או במחשב, כדי שתוכלו להתלבט עליהן עם עצמכם או אחרים עד לרגע ההכרעה.

שולחנות פינת אוכל

תזינו את הפרטים באתר החנות ותמתינו לקבלת המשלוח

הגעתם לשלב הסופי שבו אתם בוחרים את שולחן פינת האוכל שיתאים לעיצוב הבית שלכם. כעת, עליכם להזין את הפרטים האישיים שלכם באתר של החנות המקוונת ולהמתין בסבלנות עד לקבלת המשלוח שיגיע לפתח הבית שלכם.

 

מילים אחרונות לסיום

רכישה של פינת אוכל לבית זה לא עניין של מה בכך. עכשיו אתם מבינים מדוע לא מבצעים אותו סתם כך באופן אקראי.  כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שהוצגו עד כה ולהגיע אל פינת האוכל שתשתלב באופן מיטבי בעיצוב הקיים של הבית שלכם.

פינת אוכל

אולי תאהבו גם את: