3 ארונות אמבטיה וההבדלים בניהם

לארונות אמבטיה יש חשיבות גדולה בכל הנוגע לעיצוב הבית. האמבטיה היא בדרך כלל חלל קטן, ואנחנו צריכים להכניס בו לא מעט פריטים. כדי שנוכל לעשות את זה בצורה יעילה, חשוב שיהיו לנו ארונות אמבטיה מתאימים. כיום קיימים לא מעט סוגים של ארונות אמבטיה, כאשר לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, אנחנו כאן כדי לספר לכם על האפשרויות השונות.

 

ארון עם כיור

האפשרות הראשונה היא ללכת על הז'אנר של ארונות אמבטיה עם כיור. הארונות הללו הם למעשה יחידה שבנויה יחד עם הכיור, כאשר הכיור מונח על החלק העליון של הארון. ארון מהסוג הזה הוא ארון נמוך, שהגישה אליו דורשת מכם להתכופף, דבר שצריך כמובן לקחת בחשבון. לארון הזה יש יתרון בכך שהוא מאפשר לנו להסתיר את הצנרת של הכיור בתוכו.

עליכם לוודא שהנפח של הארון מספיק גדול על מנת שתוכלו להכניס בו את כל הציוד שלכם. זכרו שכיון שהצנרת של הכיור נמצאת בתוך הארון, המקום שיש לכם בו קטן יותר ממה שנראה לכם במבט ראשון, וחשוב להיות מודעים לכך.

 

ארון תלוי

ארון תלוי הוא ארון אמבטיה שפשוט תלוי מהקיר, ויש לו יתרון בכך שהוא לא תופס מקום בשטח הרצפה של האמבטיה. בנוסף, הארון יהיה פחות פגיע כיון שהמים לא מגיעים אליו באופן ישיר, דבר שהוא כמעט בלתי נמנע אם מדברים על ארונות שמונחים על גבי הרצפה.

קיימים כיום בשוק ארונות אמבטיה יוקרתיים מהסוג של ארון תלוי, ואם האפשרות הזו מדברת אליכם, בהחלט יש לכם על מה לבנות. כמו בכל בחירה של ארון, אל תשכחו לא להסתכל רק על הגודל שלו אלא תנו מבט גם על החלוקה הפנימית כדי לוודא שיש בו מספיק מקום לציוד שלכם.

 

ארון על רגליות

האפשרות האחרונה שכדאי להכיר היא ארון שעומד על הרצפה. הארון הזה יכול להיות גדול ככל ששטח האמבטיה שלכם מאפשר לכם, כיון שאין צורך לתלות אותו על הקיר או להתקין על גביו יחידה של כיור. בנוסף, החלק העליון של הארון גלוי כך שאתם למעשה מרוויחים מדף נוסף בחדר האמבטיה שלכם.

החיסרון של הארון הזה הוא בעובדה שהוא פגיע יותר, וכמויות מים גדולות יכולות לבוא איתו במגע. לאור זאת הקפידו לקנות ארון איכותי שעמיד בפני מים ולחות, על מנת שהארון יחזיק לכם מעמד למשך כמה שיותר זמן.

 

לסיכום

כאשר אנחנו ניגשים לבחירה של ארונות אמבטיה, עומדות בפנינו מספר אפשרויות. האופציה הראשונה היא ללכת על ארון אמבטיה שמגיע יחד עם כיור, מה שבדרך כלל יאפשר לנו חיסכון במקום והסתרה אסתטית של הצנרת. אפשרות נוספת היא ללכת על ארון תלוי, דבר שדורש מכם לבדוק האם הארון מספיק גדול. לא משנה מה האופציה שבה תבחרו, לכו על מוצר איכותי שיחזיק מעמד.

חדר רחצה

 

אולי תאהבו גם את:

שני כיסאות
איך לבחור כסאות בר לבית?

יש מקומות בבית שלא ניתן לוותר עליהם. מקומות אלה ישמשו אותנו בכל זמן שהותנו בבית ולכן הם חשובים מאוד, הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפונקציונאלי.

קרא עוד »