כמה עולה ביטוח נסיעות לתאילנד ומה כלול בביטוח

למרות שכמויות גדולות מאוד של ישראלים טסים לתאילנד במהלך כל שנה, זה עדיין לא אומר שאין סיכוי להיפצע או להיפגע. בכל מקום בעולם, תאונות ופציעות שונות יכולות להיגרם לנו, אך כאשר הדבר נגרם במדינה זרה אנו זקוקים לביטוח איכותי שיאפשר לנו להתמודד עם הנזקים ועם ההוצאות הכספיות. במאמר הבא נסביר כמה ביטוח כזה לתאילנד עולה ומה כלול בו.

 

ביטוח לחו"ל

כחלק מנסיעה לחו"ל, אנחנו לא רק צריכים לקנות כרטיסי טיסה, לדאוג לחופשים מהמסגרות השונות כמו עבודה, צבא או לימודים ולארוז – כמעט כולנו לא עולים בכלל על המטוס לפני שיש לנו ביטוח נסיעות לחו"ל. הרעיון של הביטוח הזה פשוט.

מתוך הבנה שנזק גופני ורפואי תמיד יכול להתרחש באופן לא מפתיע, גם בחו"ל, ומתוך הבנה שבמדינה זרה ההתנהלות מול רשויות הבריאות יכול להיות מסובך יותר, הביטוח הזה אמור לסייע לנו. ביטוח נסיעות לתאילנד למשל, מאפשר לישראלים רבים לטוס למדינה שנמצאת במזרח הרחוק ללא חשש.

 

נסיעה לתאילנד

בתור אחת מהיעדים המבוקשים ביותר והאהובים ביותר על תיירים ישראלים, תאילנד היא מקום שישראלים רבים עושים ביטוח לפני נסיעה לשם. טיולים בתאילנד מגוונים מאוד – החל ממשפחות ועד צעירים אחרי השירות הצבאי שלהם, באזורים רבים ונרחבים במדינה.

 

מחירים משתנים

העלות של כל ביטוח נסיעות משתנה בצורה משמעותית עקב סיבות שונות. אדם אחד, שטס למקום אחד, יכול לשלם מחיר מסוים עבור ביטוח לאורך כל הטיול שלו, בעוד שאדם אחר, שטס למקום אחר, ישלם מחיר שונה עבור ביטוח לאורך כל הטיול שלו.

 

מה משפיע על המחיר?

ישנם הרבה מאוד גורמים שיכולים להשפיע על המחיר שיקבל המבוטח מחברת הביטוח. ראשית, מצבו הרפואי של המבוטח משחק תפקיד משמעותי בחישוב המחיר. כמו כן, גם הכיסויים שמציע הביטוח מגולמים למחיר. היעד שאליו טס המבוטח והפעילויות שהוא מתכנן לעשות ביעד, כמו ספורט אתגרי למשל, משפיעים גם הם על מחיר הביטוח.

 

הוצאות רפואיות

ביטוח נסיעות לתאילנד מכסה בראש ובראשונה, בצורתו הבסיסית, הוצאות רפואיות שונות של המבוטח. למשל, אדם שנפגע בתאונת דרכים ומתאשפז בבית חולים מקומי, יוכל לכסות את ההוצאה באמצעות הכיסוי הבסיסי של הביטוח. גם נופש שרכש תרופות עקב מצב רפואי מסוים, יוכל לשלם באמצעות הביטוח.

 

הוצאות בעקבות אירועים רפואיים

קיימות הוצאות נוספות שאינן מוגדרות כהוצאות רפואיות, אך יש צורך בהן בעקבות אירועים רפואיים. למשל, מבוטח שנפטר ומשפחתו רוצה להטיס את גופתו לחו"ל, תוכל לעשות זאת באמצעות ביטוח נסיעות.

 

הרחבות

ביטוח בסיסי מכסה את הדברים הללו בעיקר. תיירים שמעוניינים להרחיב את הביטוח שלהם עקב סיבה מסוימת, יכולים לעשות זאת, כל עוד מדובר על הרחבה של חברת הביטוח. בין ההרחבות ניתן למנות את הרחבת הספורט האתגרי, שנפוצה ביעד כמו תאילנד.

ביטוח נסיעות לתאילנד

אולי תאהבו גם את: