שמירה על החפצים בבית והריצוף בזמן שיפוץ

לעיתים קרובות קורה שביצוע שיפוצים או תיקונים שונים בבית, פוגע בריהוט וחפצים שונים בבית או, מה שעלולה להיות פגיעה משמעותית יותר, פוגע בריצוף. בשורות הבאות נביא כמה דרכים פשוטות להימנע מפגיעות מהסוג הזה, בלא צורך בהשקעה מרובה של זמן או של כסף. כיצד קורה ששיפוצים בבית עלולים לפגוע למעשה ולא ממש לעזור? מהם הדברים העיקריים בבית שחשופים לפגיעה וכיצד ניתן להימנע ממנה? היכן ניתן למצוא שיפוצניקים ובעלי מקצוע ספציפיים לביצוע תיקונים בבית, שיקפידו לשמור על הרכוש של בעלי הבית, בנוסף לביצוע העבודה שלשמה הוזמנו?

שיפוץ עם תכנון נכון

שיפוצים בבית ופגיעה בריהוט – איך זה קורה

ביצוע עבודות תיקונים או שיפוצים בבית עלולים לגרום לאי נוחות רבה, וסביר  מאד שאכן זה מה שיקרה. עם זאת, עבודות שבוצעו ברשלנות, או חוסר תשומת לב לנעשה מסביב לאזור שבו מתבצעת עבודות השיפוצים, עלולות לפגוע ולגרום נזקים אחרים. אחת הדוגמאות הינה צביעה רשלנית של קירות בצבע שמן, המטפטף על המרצפות והוא במרבית המקרים בלתי ניתן להסרה. סוג אחר של רשלנות הוא, למשל, ביצוע פוליש בבית, כאשר לפני כן לא הועברו הרהיטים לחדר אחר, או לכל הפחות לא הונחו עליהם כיסויים מתאימים. תוך כדי ביצוע עבודות חשמל בגובה, באזור התקרה, עלולים ליפול כלים או חלקים שונים על השולחנות שלא כוסו כנדרש בסלון, בפינת האוכל או בכל מקום אחר, ולהשאיר עליהם סימנים שלא ניתן להסיר אותם. כל האמור לעיל הוא מקצת האירועים שעלולים להפוך את השיפוצים לבעייתיים ובלתי משתלמים בעליל.

לפרטים נוספים: https://www.shiplus.co.il

כיצד נמנעים מפגיעה במרצפות, בריהוט ובחפצים שונים בבית

למעשה, הדרך הבדוקה היחידה להימנע מפגיעה הן במרצפות והן בריהוט בבית, היא הקטנת החשיפה שלהם לפגיעות. אם הדבר מתאפשר, כדאי ואפילו רצוי להעביר את הריהוט לחדר אחר. ריהוט שלא ניתן להזיז, מומלץ מאד לכסות. אבל לא סתם לכסות – אלא בכיסוי שיכול לעצור גם פגיעות קשות יותר. כדאי להשתמש בשמיכות ישנות ועבות ככל האפשר, שממילא היתה כוונה להעיף אותם לכל הרוחות. ואם אין כאלה ברשותכם – אפשר בהחלט לקחת ממשפחה וחברים. לכל אחד יש שמיכה אחת לפחות שהוא ממש, אבל ממש לא ישתמש בה.

באשר לפגיעה במרצפות, לפני צביעה יש להניח ניירות עיתון מתחת לקירות שאמורים לצבוע. אם מדובר בתיקונים בגובה שהם מעבר לצביעה, כדאי ואפילו רצוי להניח פיסות קרטון על גבי הרצפה. זה נראה מסורבל, ודורש הכנה מוקדמת ואיסוף מספר רב של ארגזי קרטון – אבל בראייה לרחוק זה בהחלט משתלם. פטיש שנופל על המרצפות, בייחוד אם מדובר במרצפות יקרות, עלול לסדוק אותן ללא תקנה. כך גם מכשירים וציוד כבד שהונחו על הרצפה החשופה, והם עלולים פשוט להזיק.

אם יש לך עניין בביצוע תיקונים ושיפוצים בבית, ואם יש לך רצון להזמין אך ורק בעלי מקצוע מיומנים, מסודרים ואיכותיים, זה המקום הנכון עבורך. אתר שיפוצים פלוס מציע מגוון רחב של בעלי מקצוע מומלצים בתחומים שונים, שיסייעו לך לעבור את השיפוצים בבית או בעסק על הצד הטוב ביותר.

אולי תאהבו גם את:

לזהות פשפשים
איך מזהים פשפשים במיטה?

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים שניזונים מדם אנושי ויכולים לתקוף אזורים שונים בבית, כולל מיטות, רהיטים ואפילו בגדים. זיהוי פשפש המיטה בשלב מוקדם הוא חיוני

קרא עוד »
פורץ רכבים במרכז

נתקעתם מחוץ לרכב כשהמפתח נשכח בפנים? נשבר לכם המפתח במנעול? אם עניתם בחיוב על לפחות אחת מהשאלות הללו, זה אומר שאתם צריכים את שירותיו של

קרא עוד »