הכירו את מחירי המשקפיים בארץ החל מילדים ועד מבוגרים

השוק הישראלי תחרותי ביותר וכולל מותגי משקפיים רבים ממדינות שונות. מחיר משקפי ראייה נע בין טווח מחירים רחב מאוד ומורכב משני דברים: מחיר המסגרת ומחיר העדשה.

 

מחיר המסגרת

מחיר המסגרת משתנה מאוד ויכול לנוע בין 200 ש"ח למסגרת פשוטה ל20,000 ש"ח, שזהו המחיר שתעלה לכם בדרך כלל מסגרת ששייכת למותג יוקרה. קיימות מסגרות במגוון רחב מאוד של צבעים, צורות ועיצובים. אם תבחרו במסגרת של מותג זול יחסית, יכול להיות שזה אומר גם שתיאלצו להתפשר על האיכות.

 

מחיר העדשה

מחיר העדשה אף הוא דינמי ותלוי בכמה גורמים: עובי העדשה, המספר וסוג העדשה.

לפרטים ומחירים>>>

עובי העדשה

ניתן לבחור את עובי העדשה שנרצה למשקפי הראייה. ככל שהעדשה שנבחר תהיה דקה יותר, כך היא תהיה יקרה יותר. עדשה דקה יותר בדרך כלל תיראה טוב יותר ומרבית האנשים קונים אותה. עדשה עבה עלולה להיראות מגושמת, והיא אף יותר כבדה ולכן פחות נוחה. יש לשים לב שיש הפרשים גדולים במחירים בין עדשה עבה לעדשה דקה, ולכן אולי כדאי ללכת על משהו באמצע.

 

המספר

הגורם המשמעותי ביותר במחיר הכולל של משקפי הראייה הוא המספר של קוצר\רוחק הראייה. ככל שהמספר גבוה יותר, כך מחיר העדשה מתייקר.

 

סוג העדשה

ישנן עדשות מתקדמות כמו עדשות מולטיפוקל או עדשות מיוחדות המגנות מפני אור המחשב. אפשרות נוספת היא לקנות עדשה שנהיית כהה בשמש, כך שמהווה למעשה מעין משקפי שמש.

 

אז איך אדע לבחור את המשקפיים שלי?

בקניית המשקפיים עלול להיות מעין קונפליקט בין מחיר לנראות ובין מחיר לאיכות. ככל שניקח משקפיים באיכות גבוהה יותר ושנראים יותר טוב (מסגרת יפה, עדשה דקה), כך המחיר יתייקר. לפני שאתם מגיעים לחנות, חשבו מראש מה התקציב המרבי שלכם והחליטו על מה אתם מוכנים להתפשר. אם המספר שלכם גבוה, העדשה תהיה יקרה ולכן מומלץ להשקיע במסגרת איכותית ועמידה שתחזיק לכם זמן רב.

מטבעות בצנצנת

 

אולי תאהבו גם את:

לבוש לאירוע
עשה ואל תעשה עם חליפת חתן

יום החתונה מתקרב ולמרות שמעולם לא לבשתם חליפה, תהיו חייבים לבחור אחת מרשימה לחתונה. למרות שבלבישת חליפה, אתם ודאי יוצאים מאזור הנוחות שלכם, לבטח תרצו

קרא עוד »