טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

לפני שאנחנו נכנסים לדירה חדשה, בין אם חדשה ובין אם שכורה, יש מספר סידורים ודברים שעלינו לארגן, ואחד מהם והחשוב בניהם, הוא בדיקה של פגעים ונזקים הקשורים לעולם האינסטלציה. אינסטלציה תקינה לפני הכניסה לדירה תבטיח שנוכל לחיות בדירה לפחות בזמן הקרוב, בלי ביעות ובלי פגיעות נוספות.

חשוב לוודא את הדברים הללו לפני הכניסה לדירה, כי כך עוד יש לנו אפשרות לבקש מבעל הדירה לתקן אותם, או ממי שאנו קונים ממנו את הנכס, לתקן לפני הקנייה. לכן יש חשיבות גם כלכלית וגם חשיבות לשגרת חיינו התקינה והרציפה. לכן, לפניכם מספר טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה.

 

מספר טיפים חשובים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

לפני הכניסה לדירה, חשוב לבדוק מספר דברים כדי לוודא את תקינותה, גם כדי לא להוציא בעצמכם כספים רבים לתיקונים שקרו בזמן השהות של קודמיכם וגם כדי להבטיח שתגורו בדירה החדשה באופן ממושך בשגרת חיים איכותית וללא בעיות אינסטלציה.

כדי להבטיח את תקינות הדירה כדאי להזמין מומחה שיצביע על בעיות מסוימות – https://www.xblade.co.il. ארגנו לפניכם טיפים חשובים שיעזרו לכם לוודא ככל שאתם יכולים בעצמכם, שהדירה תקינה ואיכותית מבחינת אינסטלציה ופגמים:

 

בדיקה של רטיבות בדירה ונזילות

בדירות ישנות ואף בדירות גג לרוב, ישנה בעיה של נזילות ורטיבות מהתקרה. הנזקים הללו יכולים לגרום לסירחון בדירה והן לנזקים לרהיטים. הדבר גרוע במיוחד, כשמדובר נזילה ורטיבות בתקרה שבחדר השינה שלכם – מה שיפריע לכם משמעותית לישון ולשהות בנוחות בחדר שלכם. כשאתם נכנסים לדירה חדשה – כלום מזה לא מגיע לכם.

לכן וודאו מראש, הן עם בעל הדירה ,הדיירים הקודמים והן העיפו מבט בעצמכם. כך תוכלו לוודא שהדירה מגיעה באופן תקין ושלפחות כרגע, אין בה בעיות של נזילות ורטיבות.

 

בדיקת מערכת ביוב

מערכת ביוב לא תקינה יכולה להיות סיוט של ממש בדירה החדשה. לפני הכניסה לדירה, חשוב מאד לוודא גם עם הדיירים הקודמים וגם עם בעל הדירה שלא היו בה לאחרונה נזקים בתחום הביוב. אלה יכולים לגרום לריחות ולסבל של ממש בדירה ומדובר בנזק שרבות חוזר על עצמו בדירה עם בעיות של ביוב.

 

בדיקת צנרת המים בדירה

בדיקה חשובה מאד עבור בדיקת תקינות האינסטלציה בדירה, היא בדיקה של צנרת המים בדירה. כדי לוודא את תקינותה כדאי לבדוק אם קיימים בדירה כתמים מסוימים של רטיבות נוכחית או ישנה. כדאי לוודא גם האם יש סתימות בצנרת, האם הברזים מטפטפים, האם המים עכורים והאם הזרם של המים שוטף ומיטבי. בעיה שחוזרת על עצמה בבתים רבים ומהווה בעיה רצינית לשגרת חיינו היא ניקוז בעייתי, לכן כדאי לבחון גם את זה.

 

בדיקת החשמל

כדי לוודא שהחשמל בדירה מתפקד באופן תקין ולא יפתח בפניכם שלל של סכנות וביעת עתידיות, כדאי לבדוק את השקעים בדירה, ולבחון האם הם פתוחים ותקולים. בדקו את המתגים והמנורות, ובדקו שהחיווט תקין בארון החשמל ושכל המפסקים תקינים.

מפתח שבדי

אולי תאהבו גם את:

לזהות פשפשים
איך מזהים פשפשים במיטה?

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים שניזונים מדם אנושי ויכולים לתקוף אזורים שונים בבית, כולל מיטות, רהיטים ואפילו בגדים. זיהוי פשפש המיטה בשלב מוקדם הוא חיוני

קרא עוד »
פורץ רכבים במרכז

נתקעתם מחוץ לרכב כשהמפתח נשכח בפנים? נשבר לכם המפתח במנעול? אם עניתם בחיוב על לפחות אחת מהשאלות הללו, זה אומר שאתם צריכים את שירותיו של

קרא עוד »